معرفی پرفروش ترین عرقیات گیاهی در ایران

معرفی پرفروش ترین عرقیات گیاهی در ایران

بسیاری از دردها و بیماری‌ها را می‌توان با عرقیات گیاهی درمان کرد یا تسکین داد. باتوجه‌به خواص متعدد و طبیعی بودن، مصرف عرقیات گیاهی در ایران آمار بالایی دارد. شهرهای کاشان، قمصر، نیاسر، سراب، ارسباران، کرمانشاه، اصفهان و شهرهای استان گیلان فعالیت گسترده‌ای در تولید عرقیات گیاهی دارند. به‌همین‌دلیل یکی از اصلی‌ترین محصولات عطاری‌های ایران در کنار ادویه عرقیات گیاهی هستند. باتوجه‌به سودآوری بالای این محصول برای فروشگاه‌های عطاری تصمیم گرفتیم در این مطلب پرفروش ترین عرقیات گیاهی در ایران را به شما عزیزان معرفی کنیم. برای آشنایی با فصل فروش این عرقیات و خواص آن‌ها مطالعه این مقاله را از دست ندهید. 

گلاب؛ معروف‌ترین عرق گیاهی ایرانی  

هفتاد درصد گل‌محمدی جهان در ایران برداشت می‌شود. بر‌اساس مطالعات تاریخی، ایرانیان از نخستین کسانی هستند که به ویژگی‌های خوراکی و درمانی گل سرخ پی برده‌اند. به‌همین‌خاطر مردم، ایران را به‌عنوان اولین تولیدکنندگان گلاب و عطر در جهان می‌شناسند. به‌همین دلیل گلاب در دسته پرفروش ترین عرقیات گیاهی در ایران قرار می‌گیرد. گلاب‌گیری کاشان آیینی چند هزار ساله در ایران است. گلاب انواع مختلفی دارد که به گلاب سبک، سنگین، دو آتیشه، سه آتیشه و پس آب تقسیم می‌شود. مردم ایران به‌خاطر عطر و بوی خوب گلاب از این عرق گیاهی برای تهیه انواع بستنی و شیرینی استفاده می‌کنند. همچنین با گلاب می‌توان شربت‌های متنوعی درست کرد. این نوشیدنی گوارا تقویت‌کننده قلب، معده و اعصاب است و برای تسکین دردهای ریوی و برطرف کردن سر درد و خلط خونی کاربرد دارد.

فصل گلاب‌گیری از اواسط ماه اردیبهشت آغاز می‌شود. بهترین نوع گلاب مختص به منطقه قمصر و نیاسر کاشان است؛ بنابراین صاحبان عطاری‌ها در تلاش هستند که برای خرید بهترین نوع گلاب در فصل گلاب‌گیری به این منطقه سفر کنند؛ اما مشغله‌های کاری، مسافت طولانی و هزینه‌ها دست‌وپا گیر خواهند شد. برای حل این مشکلات می‌توانید اقدام به خرید عمده عرقیات از ویترین مارکت کنید. عرقیات گیاهی ویترین مارکت از برند خوشنام آقابزرگ و با استفاده از بهترین مواد اولیه و پیشرفته‌ترین تکنیک‌های عرق‌گیری تامین شده‌اند. 

گلاب؛ معروف‌ترین عرق گیاهی ایرانی  

عرق نعناع؛ گیاهی با خواص درمانی فراوان و دوست دستگاه گوارش

یکی از پرمصرف‌ترین و پرفروش ترین عرقیات گیاهی در ایران، عرق نعناع است. این عرق همان‌طور که از نام آن می‌توان فهمید از گیاه نعناع و برگ و ساقه آن گرفته می‌شود. عرق نعناع، خواص دارویی و درمانی فراوانی دارد. این گیاه دارویی با خاصیت آرام‌بخش خود به بهبود عملکرد مغز، بهبود هضم غذا، درمان نفخ معده، کاهش استرس و اضطراب کمک می‌کند. عرق نعناع طبع گرم و خشک دارد و مصرف آن باعث درمان دل درد و دل پیچه، سرفه و سرماخوردگی می‌شود. روش مصرف عرق نعناع به‌صورت خوراکی است. این عرق گیاهی را می‌توانید به چای یا شربت خود اضافه کنید یا به‌صورت تنها بنوشید. 

عرق‌ نعناع بیشتر در استان‌های شمالی کشور و منطقه آذربایجان گرفته می‌شود؛ بنابراین اگر به‌دنبال عرق نعناع اصل و با‌کیفیت هستید باید برای ایجاد ارتباط با تامین‌کنندگان بومی اقدام کنید؛ اما اگر به‌تازگی فعالیت خود را آغاز کرده‌اید و برای پیدا کردن تامین‌کننده مطمئن چالش دارید، از طریق ارتباط با مرکز فروش عرقیات گیاهی در تهران می‌توانید نیازهای عطاری خود را برطرف کنید. ویترین مارکت یک عطاری آنلاین است که عرقیات گیاهی مورد‌نیاز عطاری‌ها در سراسر ایران را تامین می‌کند.

عرق بهار نارنج؛ آرامش‌بخش طبیعی روزهای گرم تابستان

عرق بهار نارنج خواص درمانی مختلفی دارد. درمان‌گران طب سنتی نوشیدن یک لیوان از این عرق گیاهی در طول روز را برای تقویت اعصاب و قلب پیشنهاد می‌کنند. عصاره طبیعی و خالص بهار نارنج را می‌توان به‌عنوان یکی از بهترین داروهای آرامش‌بخش در جهان معرفی کرد. با نوشیدن یک لیوان شربت تهیه شده از بهار نارنج در روزهای گرم تابستان عطش و گرمای بدنتان فروکش کرده و خلق‌وخوی آرام‌تری پیدا می‌کنید. نوشیدن این عرق گیاهی علاوه‌بر تقویت اعصاب، باعث تسکین دردهای ناشی از نفخ معده می‌شود. 

بهترین عرق بهار نارنج متعلق به شهرهای شمالی کشور و استان شیراز است. با تهیه این محصول از پخش عمده عطاری دیگر نیازی نیست که حتما به شهرهای تولید‌کننده عرق بهار نارنج سفر کنید. به‌این‌ترتیب هم در زمان و هم در هزینه‌ها صرفه‌جویی خواهید کرد.

عرق آویشن؛ مسکن طبیعی برای درمان سرماخوردگی 

عرق آویشن یک ضد‌عفونی‌کننده طبیعی است که برای درمان سرماخوردگی و رفع عفونت کاربرد بسیاری دارد. محل اصلی رشد گیاه آویشن در منطقه آذربایجان شرقی و استان مرکزی است. از مهم‌ترین خواص درمانی عرق آویشن می‌توان به درمان قارچ‌های پوستی، درد معده، ورم بینی و گلو، سرماخوردگی، رفع اختلالات مغزی و تقویت بینایی اشاره کرد. باتوجه‌به خواص درمانی این گیاه، عرق آویشن یکی از پرفروش‌ ترین عرقیات گیاهی در ایران در فصل پاییز و زمستان محسوب می‌شود. 

عرق آویشن؛ مسکن طبیعی برای درمان سرماخوردگی 

پرفروش ترین عرقیات گیاهی عطاری‌تان را از ویترین مارکت تامین کنید

در این مقاله با پرفروش ترین عرقیات گیاهی در ایران آشنا شدیم. بسیاری از افراد و صاحبان کسب‌وکارها معتقدند بهترین راه برای خرید عرقیات گیاهی با‌کیفیت و اصل، تهیه محصول از مبدا و سر منشا تولید آن است؛ بنابراین صاحبان عطاری‌ها در تلاش هستند که برای خرید بهترین نوع گلاب، عرق نعناع یا عرق آویشن به نقطه‌ای که آن محصول تولید می‌شود سفر کنند؛ اما مشغله‌های کاری، بُعد مسافت و هزینه‌ها دست‌وپا گیر هستند یا بسیاری از فروشندگان از زمان دقیق عرق‌گیری اطلاعی ندارند. برای حل این مشکلات می‌توانید اقدام به خرید عمده عرقیات از ویترین مارکت کنید. 

ویترین‌مارکت تولید‌کننده عرق گیاهی نیست، اما با یکی از بهترین تامین‌کنندگان عرقیات گیاهی در ایران همکاری می‌کند. ویترین مارکت با تاکید بر کیفیت محصول، بسته‌بندی استاندارد و توان تامین‌ گسترده محصول، عرقیات گیاهی موجود در فروشگاه خود را از برند خوشنام آقابزرگ تامین می‌کند. برند عرقیات آقا بزرگ از برترین مواد اولیه و بهترین تکنیک برای تولید محصولات مختلف استفاده می‌کند.

مطلب قبلینحوه اخذ نمره PTE تضمینی |ITEP تضمینی |MET تضمینی
مطلب بعدیتوافق با روسیه برای تکمیل راه‌آهن رشت- آستارا

دیدگاه شما

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید