معرفی بهترین دکتر پیکر تراشی در تهران

معرفی بهترین دکتر پیکر تراشی در تهران

دکتر رقیه جلیلی متخصص جراحی سینه و لیپوماتیک در تهران

امروزه بیشتر افراد برای رسیدن به وزن ایده آل خود روش های مختلفی را امتحان میکنند. اما نتیجه ای از این روش ها نمی گیرند. در این راستا مراجعه به بهترین جراح لیپوماتیک در تهران گزینه مناسبی است. جراحی پیکرتراشی یکی از روش هایی است که میتوان با آن به وزن ایده آل خود رسید. روش لاغری پیکر تراشی مناسب برای افرادی است که چربی های بدن آنها با استفاده از رژیم و ورزش و یا پیاده روی از بین نرفته است.

در این مطلب به بهترین دکتر پیکر تراشی در تهران و همچنین بهترین کلینیک پیکرتراشی در تهران اشاره شده است. همچنین اطلاعاتی درباره هزینه پیکر تراشی در تهران ارائه داده شده است. امروزه بسیاری از افراد که مشکل اضافه وزن و چاقی دارند به دنبال راهی برای کاهش وزن و رسیدن به اندام ایده آل هستند. روش هایی مانند رژیم های سخت، ورزش و پیاده روی از روش هایی است که افراد برای کاهش وزن استفاده میکنند. اما در بسیاری از موارد نتیجه ای نخواهند گرفت. مصرف داروهای شیمیایی یکی دیگر از روش های کاهش وزن است که افراد از این راه به لاغری نمیرسند. بلکه ممکن است ضرر هایی برای آنها داشته باشد.

مطلب مرتبط : عمل لیپوماتیک چیست(هر چیزی که باید بدانید)؟

لیپوماتیک و پیکر تراشی
لیپوماتیک و پیکر تراشی

                                                       

بهترین دکتر پیکر تراشی در تهران با استفاده از دستگاه های پیشرفته بافت های چربی را میشکافد و آن را تخلیه میکند. لازم به ذکر است که جراحی پیکرتراشی الزاماً باید توسط بهترین جراح پیکر تراشی در تهران انجام شود. اگر شما نیز جز آن دسته از افرادی هستید که به دنبال بهترین دکتر پیکر تراشی در تهران هستید این مقاله را مطالعه کنید. افرادی که قصد انجام جراحی پیکرتراشی را دارند بدانند که هزینه پیکر تراشی به مقدار چربی و نواحی بدن بستگی دارد.

روش های مورد استفاده بهترین جراح پیکر تراشی

 بهتر است این افراد ابتدا برای رسیدن به وزن ایده آل خود از روش رژیم غذایی و ورزش منظم استفاده کنند و در صورت عدم نتیجه اقدام به جراحی پیکر تراشی کنند‌. یکی از روش های زیبایی در حوزه پزشکی پیکرتراشی بوده که انواع عمل های جراحی و غیرجراحی را شامل می شود. جراحی پیکرتراشی با هدف تغییر فرم بدن انجام شده و جراح  برای انجام این جراحی از به روز ترین تکنیک ها استفاده می کند تا فرد به اندام دلخواه خود برسد. به همین دلیل ما سعی داریم بهترین کلینیک و بهترین دکتر پیکر تراشی در تهران را به شما معرفی کنیم تا با اطمینان خاطر برای کاهش وزن خود به این کلینیک مراجعه کنید. کاهش وزن و حذف چربی های اضافه کاری چندان آسانی نبوده و در می‌بایست به بهترین دکتر پیکرتراشی   مراجعه کنید.

پیکر تراشی لیپوماتیک

انواع پیکرتراشی-لیپوماتیک

1_ لیپوماتیک شکم و پهلو

لیپوماتیک شکم و پهلو نواحی شکم و پهلو مقداری دیر تر با انجام ورزش و رژیم از بین می رود. این نواحی در ظاهر فرد و نمای کلی اندام ها بسیار تاثیر می گذارد.

داشتن شکمی لاغر و مناسب در نحوه لباس پوشیدن بسیار تاثیر می گذارد در صورتی که شما خواستار شکمی لاغر و زیبا باشید برای این امر می توانید لاغری موضعی لیپوماتیک شکم را انجام دهید.

لیپوماتیک شکم موجب می شود چربی های اضافی انباشته شده در این قسمت تخریب شوند و خارج شوند.

در انجام جراحی لیپوماتیک باید حجم چربی ها به اندازه مناسب بیرون اورده شود زیرا ممکن است در غیر این صورت فرد با عوارض لیپوماتیک مواجه شود.

2- جراحی ژنیکوماستی : در تعریف پزشکی اختلال بزرگ شدن سینه آقایان را ژنیکوماستی می نامند ، این اختلال منجر به کاهش اعتماد به نفس آنان شده و همچنین می تواند سبب بروز مشکلاتی در حین انجام فعالیت های فیزیکی شود

کلینیک خوب در تهران

 چند نمونه از ویژگی های بارز بهترین جراح پیکرتراشی در تهران به شکل زیر است.

  • دارای تجربه و تبحر کافی در زمینه جراحی پیکر تراشی
  • قابل اعتماد و دارای فعالیت های چند ساله
  • برخوردار از دانش و بینش بالا
  • استفاده از روش های جدید و تجهیزات مدرن در جراحی
  • گذراندن دوران آموزشی خود در بهترین مراکز تحصیل
  • فعالیت زیر نظر معاونت وزارت بهداشت

این جراحی را با روش های لیپوماتیک، لیپوساکشن و لیپولیز انجام می دهد. انجام عمل های بدون جراحی نیاز است که با دقت و ظرافت بسیار بالا انجام شود. بنابراین انجام این عمل ها به یک جراح با تجربه نیاز دارد که در نتیجه عوارض عمل را بسیار کاهش دهد. افرادی که قصد دارند با انجام پیکرتراشی وزن خود را کاهش دهند باید در انتخاب بهترین جراح و کلینیک پیکر تراشی دقت کنند. برای مراجعه  به دکتر جلیلی فوق تخصص جراحی های زیبایی با بهترین خدمات درمانی مراجعه کنید. https://drjaliliroghieh.com/

مطلب قبلیتفاوت مدیریت منابع انسانی و توسعه منابع انسانی چیست؟
مطلب بعدینمایشگاه کفش، صندل و صنایع وابسته استان قم افتتاح شد

دیدگاه شما

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید