ماشین سازی پی یو صنعت نظری ارائه دهنده ماشین آلات برتر در صنعت کفش

شرکت ماشین سازی پی یو صنعت نظری
شرکت ماشین سازی پی یو صنعت نظری

درباره شرکت پلی یورتان صنعت نو اندیش با برند ماشین سازی پی یو نظری

شرکت پلی یورتان صنعت نو اندیش در سال ۱۳۶۷ با مدیریت آقای عقیل نظری در منطقه صنعتی جنوب و غرب استان تهران تاسیس و با ارائه خدمات فنی مهندسی به ماشین های صنعتی و فعالیت های نظیر ساخت تابلوهای برق صنعتی، اجرای پروژه های هیدرولیک و پنوماتیک در پرسهای هیدرولیک، اکستروژن دستگاه های تزریق پلاستیک، دستگاه های تزریق بادی، دستگاه تزریق پی وی سی و لاستیک مرتبط با صنعت کفش پا به عرصه تولید و ماشین سازی نهاد.

ماشین سازی پی یو صنعت نظری

با ورود دستگاه تزریق پلی یورتان در اوایل دهه ۷۰ و وارد شدن صنعت کفش به دوران جدیدی از تکنولوژی های تولید در ایران، این شرکت را بر آن داشت تا با ارائه خدمات به دستگاه های تزریق پلی یورتان گام جدیدی در همراهی با صنعت کفش این مرز و بوم بر دارد. شرکت پلی یورتان صنعت نو اندیش پس از آشنایی کامل با این صنعت در سال ۱۳۷۹ اقدام به ساخت اولین ماشین تزریق پی یو خود تحت نام “ایران پی یو” با نام تجاری ثبت شده پی یو صنعت نظری کرد.

ماشین سازی پی یو صنعت نظری

بازدید مداوم از شرکت ها و نمایشگاه های مختلف در سراسر دنیا و آشنایی با نحوه ساخت ماشین آلات مدرن و بهره گیری از دانش روز دنیا با اتکا به دانش فنی، تجربه، خلاقیت و نوآوری موجب ایجاد تغییرات چشمگیر و منحصر به فردی در نحوه ساخت  ماشین های پی یو در ایران گردید تا آنجا که حتی بیش از پنج نوع از طرح های این مجموعه در سازمان ثبت اختراع و مالکیت صنعتی کشور به ثبت رسیده است.

 برخی از موارد ثبت شده عبارتند از:

۱- دستگاه دکل مرکزی با چیدمان ۵۰ عدد ایستگاه

۲- دستگاه دکل مرکزی دو دانسیته در یونیت یکپارچه

۳- دستگاه دکل مرکزی یوتاری

۴- دستگاه دکل مرکزی تزریق پی یو با سیستم تمام اتوماتیک

۵- دستگاه تزریق پی یو فیلتر هوای خودرو

۶- ساخت شیر تزریق فولادی

از دیگر موارد با اهمیت این شرکت طراحی و ساخت ماشین های تزریق فوم در صنعت مبل – برق – خودرو و دیگر صنایع وابسته می باشد.

شرکت ماشین سازی پلی یورتان صنعت نو اندیش در طرح توسعه خود در سال ۱۳۸۷ توانست با دریافت قطعه زمینی به مساحت ۷۰۰۰ متر مربع از شرکت شهرک های صنعتی تهران وابسته به سازمان صنایع استان تهران در شهرک صنعتی نصیر آباد واقع در جاده ساوه تهران اقدام به ساخت و توسعه سالن های تولید خود با زیر بنایی به مساحت ۵۵۰۰ متر مربع با اختصاص فضای دائمی نمایشگاهی جهت بازدید مشتریان، فضای فروشگاهی جهت تامین لوازم یدکی نمود که با اتمام پروژه ساخت و ساز فیزیکی در سال ۱۳۹۰ با انتقال تجهیزات و ماشین آلات به مکان جدید، فعالیت خود را در حجم وسیع تری ادامه داده است.

آگاه بودن به دانش فنی و دقت بالای ماشین آلات تزریق پی یو و شناخت کافی از مواد پلی یورتان، موجبات ساخت دستگاه های  با کیفیت و در نتیجه استقبال تولیدکنندگان صنعت کفش از ماشین های ساخت پی یو صنعت نظری را به همراه داشت. در سال ۱۳۸۵ ماشین سازی پی یو صنعت نظری با عقد پیمان همکاری با شرکت PUMA TECHNO ایتالیا توانست تحت لیسانس این شرکت بزرگ ایتالیایی دانش فنی شرکت را در زمینه طراحی و ساخت، ارتقاء بخشیده و بر کیفیت ماشین آلات خود بیافزاید. همچنین این شرکت با گرفتن نمایندگی های فروش ماشین آلات ساخت شرکت های WINTECH ایتالیا از قبیل دستگاه EVA و PVC و لاستیک و همچنین محصولات شرکت Dream Teach کره جنوبی از جمل ماشین چین کن کاغذ فیلتر هوای خودرو و انجام خدمات پس از فروش این شرکت ها در ایران در زمینه ارائه خدمات واردات و فروش محصولات خارجی نیز سهمی از بازار این صنعت را در اختیار داشته باشد.

خدمات ماشین سازی پی یو صنعت نظری

۱- طراحی و ساخت ماشین های تزریق پی یو (روتاری و ایستاده) قابل استفاده درصنعت کفش در طرحها و مدلهای مختلف

۲- طراحی و ساخت ماشین آلات تزریق پی يو در صنایع فوم و قطعات خودرو

High pressure & Low pressure)-۳) طراحی و ساخت انواع دستگاههای رنگ اتوماتیک و انواع ایستگاههای افقی و عمودی (nould holder VTM& HTM) برای ماشین های دستی (Ban14114 ) و روتاری

Rotary )-۴) سازنده و تأمین کننده قطعات اصلی و فرعی و یدکی ماشینهای تزریق طبق سفارش مشتری

۵- ارائه دهنده خدمات تحت لیسانس شرکت pu. ma . service نظیر دستگاه ساندویج پانل (sandwich panel) جهت خطوط تولید بصورت continuous و continuous dis با خدمات پس از فروش توسط این شرکت

۶- نمایندگی فروش محصولات شرکت Wintech ایتالیا در فروش محصولات اینشرکت و واردات ماشین آلات فوق برای مشتریان داخلی (ایرانی) و کشورهای همسایه و آسیای میانه با پشتیبانی خدمات پس از فروش از جمله دستگاههای EVA یک رنگ EVA دو رنگ با ایستگاههای مختلف انواع دستگاه ترزیق لاستیک – انواع دستگاه پی وی سی P. V . C و دستگاه ترمو – TPU |

ماشین سازی پی یو صنعت نظری

سوابق مدیریتی و اجرایی آقای عقیل نظری مدیر عامل مجموعه

عقیل نظری متولد ۱۳۴۳ و در رشته برق و بازرگانی تحصیل کرده است. از سال ۱۳۶۷ با صنعت برق وارد بازار کار شده و با تولیدکنندگان کفش آشنا گردیده است. در طول فعالیت خود تابلوهای زیادی برای دستگاه‌های زیره PVC ساخته‌؛ اما چرخه صنعت ایشان را به سمت بازار صنعت کفش سوق داد تا با تمام قوا ارائه دهنده خدمات و تجهیزات تولیدکنندگان و صنعت کفش ایران باشد.

ماشین سازی پی یو صنعت نظری

عقیل نظری، مدیرعامل شرکت ماشین ‌سازی پی یو صنعت نظری سابقه‌ای ۲۵ ساله در ساخت ماشین آلات تخصصی کفش دارد. بیشتر ماشین‌آلاتی که می‌سازد ماشین‌آلات مربوط به زیره‌کفش است اما در کنار آن ماشین‌آلاتی در حوزه فیلتر هوای خودرو و آسانسور هم تولید کرده چرا که معتقد است مجموعه‌ای که بیش از ۳۰ کارگر دارد، نمی‌تواند ریسک کرده و تنها به یک حوزه اکتفا کند و باید حوزه‌های جدیدی برای فعالیت داشته باشد که اگر مشکلی پیش آمد بتواند همچنان ادامه کار دهد. با این حال تمرکز کار او روی ماشین‌آلات زیره کفش است.

موفقیت های ماشین سازی پی یو صنعت نظری در چند سال اخیر

افتتاح کارخانه جدید ماشین سازی پی یو صنعت نظری

افتتاح کارخانه جدید ماشین سازی پی یو صنعت نظری، سه شنبه نوزدهم آذرماه با حضور روسا و اعضای هیات مدیره اتحادیه‌ها و متخصصین صنعت چرم و کفش کشور

ماشین سازی پی یو صنعت نظری

کارخانه جدید ماشین‌سازی پی‌یو صنعت نظری با وسعت ۷هزار متر مربع در شهرک صنعتی نصیرآباد واقع شده است و علاوه بر ساختمان‌های تولیدی و اداری مجهز به سوئیت‌های رفاهی برای اقامت مشتریان و کارکنان و هایپرمارکت برای فروش محصولات جانبی کفش می‌باشد. در ابتدای مراسم برای بازدیدکنندگان، تور بازدید از اولین هایپرمارکت مواد اولیه کفش و کارخانه در نظر گرفته شده بود و کارشناسان هر بخش توضیحات لازم درباره مراحل ساخت ماشین آلات کفش را ارائه کردند.

مراسم افتتاح کارخانه جدید ماشین سازی پی یو صنعت نظری با صحبت‌های مهندس عقیل نظری مدیرعامل ماشین سازی نظری آغاز شد. در ادامه مراسم مدیران اتحادیه ها و تشکل‌ها طی صحبت هایی از تلاش های مهندس نظری تقدیر کردند.

ماشین سازی پی یو صنعت نظری

عقیل نظری مدییرعامل شرکت درباره کارخانه جدید گفت: فضای کارخانه ماشین سازی نظری ۷۰۰۰ متر مربع است و حدود دارای ۵۹۰۰ متر مربع زیربنا است که شامل ۴ سالن آهنگری، نقاشی، تراشکاری و مونتاژ می‌باشد و ۳۵۰ متر مربع نیز انبار دارد. بخش اداری و سالن انتظار و همچنین هایپر مارکت بزرگ نیز در این کارخانه قرار دارد.

افتتاح اولین هایپرمارکت مواد اولیه صنعت کفش

به گزارش مجله اخبار صنعت، اولین هایپرمارکت مواد اولیه صنعت کفش در کارخانه ماشین سازی پی یو صنعت نظری در فروردین ماه امسال افتتاح شد.

ماشین سازی پی یو صنعت نظری

در دنیای صنعتی امروز هر صنعتی که بتواند مواد اولیه و ماشین آلات را با کیفیت بهتری تهیه کند رشد آن صنعت تسریع می‌گردد و صنعت کفش هم از این قاعده مستثنی نیست. کشور ایتالیا سالهاست که در این زمینه پیش قدم است و ماشین آلات مورد نیاز صنعت چرم و کفش را با بهترین کیفیت و منطبق با فناوری‌های روز در اختیار صنعتگران قرار می‌دهد. در ایران نیز سالهاست که در زمینه ساخت ماشین آلات مورد نیاز صنعت کفش سرمایه‌گذاری شده و پیشرفت‌های خوبی نیز حاصل گردیده است. یکی از تولیدکنندگان ماشین‌آلات کفش ماشینی عقیل نظری است که اقدام به ساخت یکی از بزرگترین کارخانه‌های ماشین‌سازی کفش به نام ماشین سازی نظری در ایران کرده است

برگزاری نخستین دوره آموزشی اپراتوری ماشین‌آلات و مواد پی. یو

نخستین دوره از دوره‌های آموزشی اپراتوری ماشین‌آلات و مواد پی. یو به طور رایگان در محل کارخانه ماشین سازی پی.یو صنعت نظری برگزار کرد.

ماشین سازی پی یو صنعت نظری

به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش، کارگروه آموزش اخبار صنعت چرم و کفش، نخستین دوره از دوره‌های آموزشی اپراتوری ماشین‌آلات و مواد پی. یو را برگزار کرد.

این دوره با همکاری کارخانه ماشین‌سازی پی یو صنعت نظری در شهرک صنعتی نصیر‌آباد (محدوده اسلامشهر) برگزار شد. به این ترتیب مهندس عقیل نظری و مهندس رمضان حسن‌پور به مدت ۴ساعت (دو دوره ۲ساعته) به تشریح نحوه کار و تامین و نگهداری ماشین تزریق پی.یو و نیز قواعد و عیب‌یابی در تولید زیره کفش با مواد پلی یورتان پرداختند.  

مهارت‌جویان که عموما از تولیدکنندگان کفش و از شهرستان‌های تهران، اسلامشهر و… بودند با همکاری فریبا هاشمی، عضو هیات مدیره اتحادیه کفش اسلامشهر ثبت‌نام شدند.

این کلاس که برای تعداد معدودی از افراد پیش‌بینی شده بود با حضور نفرات بیشتری برگزار شد.

علاقه مندن جهت آشنایی بیشتر با شرکت ماشین سازی پی یو صنعت نظری و محصولات و خدمات این شرکت می توانند به صفحه این شرکت در ایکسب مراجعه کنند.

مطلب قبلیدریافت کد مالیاتی برای دارندگان درگاه‌ پرداخت الزامی شد
مطلب بعدیخداحافظی با سخت‌ترین روزهای پاندمی کرونا

دیدگاه شما

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید