فروش 125 میلیون تومانی در اولین روز نمایشگاه «صد اثر صد هنرمند»/آلبوم عکس

نمایشگاه «صد اثر، صد هنرمند» در روز نخست با فروش 35 اثر به قیمت 125 میلیون تومان که هفتاد درصد آثار متعلق به جوانان بود، شروع شد.

به گزارش ایرنا، نمایشگاه تابستانی «صد اثر، صد هنرمند» از روز گذشته، 30 تیرماه با ارائه و پیشنهاد 257 اثر به خریداران آثار هنری آغاز به کار کرده است و در آن کارهایی با قطع های متنوع از ابعاد بسیار کوچک تا اندازه 100 در 70 سانتیمتر در سبک های مختلف هنری به نمایش درآمده است.

در مقابل در ورودی نمایشگاه واقع در گالری گلستان، آثاری کمتر دیده شده از هنرمندان مدرنیست و به نام ایرانی به چشم می خورد: کارهایی از علی ترقی جاه، ناصر اویسی، فرامرز پیلارام، رضا مافی، فرح اصولی، پرویز کلانتری، ایران درودی، منوچهر معتبر، سیاوش کسرایی و دو اثر بسیار منحصر به فرد در قطعی کوچک از محمد احصایی که قیمت گذاری این کارها از 9 میلیون تومان تابلوی کوچکی از فرح اصولی شروع می شود و تا اثر 80 میلیون تومانی کلانتری پیش می رود. دیگر آثار ارزشمند این دیوار با قیمت های متنوع 25 ، 30 ،35 ،40 و 45 میلیون تومان در معرض دید است.

مجسمه ها بخش جذاب صد اثر بیست و پنجم است که کارهایی از هنرمندان سرشناس ایرانی همچون ژازه تباتبایی، محمدحسین عماد، رضا قره باغی و دیگران با قیمت های دو و نیم تا 8 میلیون تومان ارائه شده است.

دو اثر گرانبهای این نمایشگاه تابلوهایی از آیدین آغداشلو و فرامرز پیلارام است که هر یک 90 میلیون تومان قیمت گذاری شده اند.

روی همین دیوار عکسی متفاوت از عباس کیارستمی که تصویری از یک دشت و زمین کشاورزی را به ثبت رسانده با قیمت یک میلیون و پانصد هزار تومان به علاقه مندان این هنرمند پیشنهاد شده است.

در این نمایشگاه آثار هنرمندان جوان بسیاری به چشم می خورد که در کنار آثار هنرمندان پیشکسوت و نامدار و با قیمت هایی از 300 هزار تومان به بالا ارائه شده است.

در میان این تابلوها آثاری سوررئالیستی که نشان دهنده فضاهایی غیر واقع است نیز به نمایش در آمده اند که قیمت آنها از 800 هزار تومان تا یک میلیون و پانصد هزار تومان است و نام بسیاری از هنرمندان جوان در آن به چشم می خورد که برخی امضایشان تثبیت شده و بسیاری برای اولین بار در این نمایشگاه خود را به مردم و خریداران آثار هنری عرضه کرده اند.

در دیوار انتهایی گالری گلستان نیز آثار دیگری از هنرمندان جوان در قطع های بزرگ تر به نمایش در آمده که بیشتر با تکنیک های آب رنگ و رنگ روغن روی بوم یا کاغذ شکل گرفته و موضوع بیشتر این آثار طبیعت و مناطق روستایی است که 2 تا 3 میلیون تومان قیمت گذاری شده اند.
یکی از نکات قابل توجه این نمایشگاه اختصاص دیواری از گالری گلستان به هنرمندان شهرستانی به خصوص هنرمندانی از شهر اصفهان است که همه زیر مجموعه ای فرهنگی و هنری به نام «لوتوس» فعالیت می کنند.

در این بخش از نمایشگاه آثار متنوعی از مینامالیستی تا فیگوراتیو و انتزاعی که هر کدام پوشش دهنده یک نوع ذائقه هنری است با قیمت های بین یک و نیم تا چهار میلیون تومان به نمایش است.

بیست و پنجمین نمایشگاه «صد اثر، صد هنرمند» تا ٢٥ مرداد در گالری گلستان برپا است.

صد اثر، صد هنرمند
صد اثر، صد هنرمند
صد اثر، صد هنرمند
صد اثر، صد هنرمند
صد اثر، صد هنرمند
صد اثر، صد هنرمند
صد اثر، صد هنرمند
صد اثر، صد هنرمند
صد اثر، صد هنرمند

صد اثر، صد هنرمند

صد اثر، صد هنرمند

صد اثر، صد هنرمند

صد اثر، صد هنرمند
مطلب قبلیساخت شهرک صنعتی پوشاک، گامی برای احیای نساجی و مد
مطلب بعدی300 هزارتن محصولات لبنی در سه ماه نخست 96 صادر شد

دیدگاه شما

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید