سالکو، برند برتر ارائه دهنده پنجره دوجداره و اجرای نمای ساختمان

سالکو تولیدکننده انواع در و پنجره UPVC

نمای ساختمان و زیبایی آن بخشی از زیبایی شهر ماست، بنابراین در انتخاب بهترین نمای ساختمانی باید به انتخاب پنجره آن دقت کافی کرد. شرکت پنجره دو جداره سمیر با برند تجاری سالکو یکی از شرکت‌های فعال در حوزه تولید و ارائه انواع پنجره دوجداره است که توانسته با در نظر گرفتن روزافزون تقاضا برای پنجره دوجداره در میان پیمانکاران ساختمانی محبوبیت خوبی کسب کند.

این روزها شهر پر است از ساختمان‌های بلند زیبایی که نماهای جذاب شیشه‌ای خاص دارند. اما با وجود تنوعی که در ساخت ساختمان‌ها و نمای آنها وجود دارد، نماهای شیشه ای مدرن و بخصوص پنجره های دوجداره جایگاه خاصی پیدا کرده‌اند.

اما مسئله این است که با وجود تنوع گسترده‌ای که در بازار پنجره‌ و شیشه وجود دارد، انتخاب پنجره‌های مناسب برای یک پروژه ساختمانی تقریبا دشوار و حتی گیج‌کننده است.

سالکو، تولیدکننده درب و پنجره با کیفیت در ایران، یکی از شرکت‌های فعال این حوزه است که علاوه بر ارائه انواع درب و پنجره های دو جداره UPVC، خدماتی از جمله نصب و اجرای نمای ساختمان را هم به بازار ارائه می‌دهد.

این شرکت به خریداران علاوه بر تامین پنجره دوجداره مورد نیازشان، مشاوره، نصب و اجرای نمای ساختمان را هم ارائه می‌دهد و کمک می‌کند پیمانکاران و صاحبان ساختمان‌ها بتوانند بدون سردرگمی بهترین گزینه را برای نمای ساختمانشان انتخاب کنند.

شرکت پنجره دو جداره سمیر با برند تجاری سالکو از سال 1389 فعالیت خود را در شهر تهران و در زمینه تولید و اجرای نماهای مدرن ساختمانی از جمله کرتین وال، فریم لس، اسکای لایت، سایبان و غیره آغاز کرده است. این شرکت در حال حاضر توانسته با ارائه و تولید بهترین پنجره های دوجداره که به صورت کاملا اتوماتیک تولید می‌شود شهرت خوبی در میان پیمانکاران ساختمانی کسب کند.

سالکو در حاضر برای بیش از 100 نفر به صورت مستقیم و 200 نفر به صورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد کرده است. از جمله افتخارات این مجموعه می‌توان به کسب عنوان برند برتر در سال 95 و 96 و کسب استانداردهای ISO10004 و ISO9001 و کسب گواهینامه فنی از مرکز تحقیقات و مسکن در سال 96 اشاره کرد.

پروژه های سالکو

آشنایی با محصولات و خدمات سالکو

–          انواع پنجره دوجداره

پنجره های دوجداره یکی از محبوب‌ترین پیشنهادهای این شرکت است که بسیار مقاوم هستند و عایق بندی خوبی دارند و حتی قیمتشان نسبت به باقی محصولات مشابه در بازار بسیار مناسب است.

نکته مهمی که باعث شده پنجره های دوجداره سالکو یکی از بهترین پنجره‌ها باشد این است که پنجره‌های این برند در انواع مختلفی از پروفیل با کیفیت بالا از جمله پروفیل آلومینیومی، UPVC و Alu-Wood به بازار ارائه می‌شود.

از دیگر نکات جالب این است که پنجره‌های ارائه شده سالکو متناسب با هر خانه و هر ساختمان و در هر شرایط آب و هوایی ساخته می‌شود و در نهایت در هر پروژه با کمک مهندسان و کارمندان خبره این مجموعه نصب و ارائه می‌شود.

–          سایبان، سقف شیشه‌ای و جان پناه

از دیگر محصولات و خدماتی که این برند ارائه می‌دهد می‌توان به جان پناه‌ها (هند ریل‌ها)، انواع سایبان (لوور و شاتر)، سقف‌های شیشه‌ای اشاره کرد.

–          اجرای نماهای شیشه ای مدرن

مجموعه سالکو همچنین اجرای نماهای شیشه‌ای و نماهای مدرنی را تاکنون در پرونده کاری خود داشته است که به زیبایی و دوام شهرت دارند. انواع نمای شیشه ای ساختمان که این مجموعه توانایی اجرا و پیاده‌سازی آن را دارد شامل نمای شیشه ای فریم لس، نمای شیشه ای اسپایدر، نمای دو پوسته، نمای شیشه ای کرتین وال است.

به گفته مدیرعامل برند سالکو این شرکت برای پیشگام بودن و خاص بودن همواره تلاش کرده است و در این راستا هم خدمات مهندسی و تخصصی خود را با بهترین نرم افزارهای مهندسی در زمینه تخصصی نما و پنجره دوجداره از جمله نرم افزارهای آلمانی Logical OrgaData، Athena و SJ mepla  و تهیه نقشه‌های شاپ و دیتیل‌های اجرایی و ارائه راه‌حل‌های اجرایی نماهای خاص و پیچیده انجام داده است.

سالکو

پروژه‌های شرکت سالکو

سالکو تاکنون بیش از 20 پروژه بزرگ را انجام داده است که از میان آنها می‌توان به پروژه اداری ساختمان کارگزاری بانک سپه در تهران، پروژه تجاری منیریه تهران، پروژه مروارید غرب، پروژه مرکز خرید 160 هزار متری آفتاب مشهد، پروژه برج‌های 25 طبقه شهید خرازی تهران، پروژه مجتمع تجاری سلام قم، پروژه مجموعه ورزشی استخر انقلاب، مجتمع تجاری اقامتی امام رضا در مشهد، پروژه دهکده گلف سرزمین ایرانیان و بسیاری پروژه دیگر اشاره کرد.

این برند تاکنون اجرای چندین پروژه در کشورهای همسایه از جمله عراق و کشورهای حوزه خلیج فارس و صادرات پنجره به کشورهای مختلف از جمله به آمریکا را در پرونده موفق کاری خود داشته است.

سالکو و همکاری با شرکت‌های بزرگ دنیا

برند سالکو همچنین با برند اروپایی KLEIDCO همکاری رسمی دارد و نمایندگی انحصاری پروفیل SALAMANDDER در ایران را دارد.

نماینده سالکو باشید

این شرکت در حال حاضر آمادگی جذب نمایندگی فعال در سراسر ایران است. بنابراین کلیه افرادی که در زمینه فروش انواع درب و پنجره کار می‌کنند و یا پیمانکار پروژه‌های ساختمانی هستند می‌توانند نماینده این شرکت در محل کار خود در هر شهر ایران باشند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات و خدمات سالکو و یا تهیه فهرستی از پنجره‌ها و پروژه‌های سالکو و یا کسب اطلاعات در خصوص نمایندگی سالکو می‌توانید به سایت این مجموعه به آدرس salcowin.com/landing مراجعه کنید و یا با شماره‌ 40880760 -021 تماس حاصل کنید.

مطلب قبلینمایشگاه مجازی کتاب تهران آغاز شد
مطلب بعدیگرفتن پاسپورت ترکیه با خرید ملک در 55 روز !

دیدگاه شما

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید