روغن آسانسور نیک اویل قابل استفاده برای یک عمر!

روغن آسانسور نیک اویل قابل استفاده برای یک عمر!

چکیده : روغن آسانسور در سیستم عملکردی آن بسیار قابل اهمیت است ، که شامل روغن های گوناگونی در سیستم آسانسور و موتور آسانسور می باشد.

روغن آسانسور در سیستم عملکردی آن بسیار قابل اهمیت است ، که شامل روغن های گوناگونی در سیستم آسانسور و موتور آسانسور می باشد. بنابراین عملکرد سالم و درستذ آن برای آسانسور بسیار مهم است. زمانی یک بالابر به مشکل میخورد که از روغن نا مرقوبی استفاده کند . به طور کلی به آسانسورهایی که از روغن آسانسور استفاده نمیکنند، آسانسور بدون روغن می گویند.

برای موتور آسانسور بهتر است از چه روغنی استفاده شود؟

با توجه به اینکه اکثر آسانسورهای ایران از موتور دنده ای استفاده می کنند و نه هیدرولیکی، هر از چند گاهی نیاز به تعویض روغن موتور دارند. روغن های زیادی در بازار وجود دارد که می توان از آنها برای موتور و چرخ دنده استفاده کرد. اما بسیار مهم است که از چه روغنی استفاده شود، زیرا برخی از روغن ها برای سرعت های پایین طراحی شده اند و به همین دلیل غلظت آنها کم است تا به موتور فشار وارد نشود. اما برای موتور آسانسور که از دنده های نسبتا قوی تری استفاده می کند که سرعت بالایی دارند لازم است روغن در نظر گرفته شده برای گیربکس آن ویسکوزیته بالاتری داشته باشد تا در برابر افزایش دمای ناشی از اصطکاک دنده ها استحکام بیشتری از خود نشان دهد.

انواع روغن آسانسور

درانتخاب انواع روغن آسانسور باید به برند و کیفیت محصول بسیار دقت کرد، بنابراین برای خرید بهترین روغن آسانسور نیک اویل و دیجی کالا و ترب شما را در انتخاب بهتر راهنمایی می کنند. انواع روغن موتور آسانسور با برندهای مختلف وجود دارد که می توانید آنها را خریداری کرده و از آنها استفاده کنید که سعی می کنیم تعدادی از آنها را به شما معرفی کنیم:

1. روغن های معدنی آسانسور

این روغن از تقطیر و فرآوری روغن به دست می آید که بیشتر در صنعت خودروسازی و موتورهای خودرو استفاده می شود. در اکثر آسانسورهای کشور از موتور دنده ای استفاده می شود که دلیل این امر هزینه کمتر نسبت به موتورهای گیرلس است، اکثر موتور دنده ها به روغن نیاز دارند، برای هر موتور آسانسور باید از روغن مخصوص استفاده شود. دو نوع موتور دنده ای و غیر دنده ای در آسانسور استفاده می شود و نوع دنده ای آن نیازمند استفاده از روغن موتور برای حرکت چرخ دنده ها بدون اصطکاک است. علاوه بر این، روغن های گیاهی مصنوعی می توانند انتقال گرما و روانکاری بهتری را فراهم کنند و از سایش دنده جلوگیری کنند.

روغن دنده آسانسور

نکته مهم در مورد این روغن این است که روغن موتور آسانسور گیاهی برای تمامی موتورهای دارای گیربکس آسانسور قابل استفاده است. این روغن ها در شرایط خاصی باید غلظت خاصی داشته باشند. به عنوان مثال این روغن برای مقاومت در برابر افزایش دما ناشی از اصطکاک باید غلظت بالاتری داشته باشد و زمانی که دور موتور کم است غلظت روغن باید کم باشد.

2. روغن های شیمیایی

از مزایای این روغن ها می توان به: مقاومت در برابر حرارت زیاد + کیفیت بالا + عمر بیشتر اشاره داشت

3. روغن آسانسور نفتی

این روغن به دلیل ترکیبات موجود در آن در برابر خوردگی و نفوذ آب مقاومت بالایی دارد همچنین به دلیل شفاف بودن این نوع روغن، بازرسی توسط تکنسین آسانتر و دقیقتر است، این روغن در دماهای بالا ذوب می شود اما ماندگاری بیشتری دارد. در دماهای پایین خوب است و موارد دیگر نیز وجود دارد.

4. روغن دنده آسانسور

یک از پر کاربرد ترین روغن های آسانسور که برای چرخ دنده استفاده میشود و روغن دنده آسانسور است . در این روغن از ترکیبات آسفالتی استفاده می شود که معمولا سطح بیرونی سیم را سخت، تیره و خشک ایجاد می کند و از این نوع روغن بیشتر برای نگهداری طولانی مدت سیم بکسل استفاده می شود اما این نوع روغن سیم بکسل برای استفاده در هوای سرد توصیه نمی شود زیرا سطح آن در اثر سرما ترک می خورد.

نیک اویل بی رقیب در کیفیت

قیمت روغن آسانسور

قیمت روغن آسانسور و قیمت 10 روغن آسانسور در برندها و کیفیت های مختلف بسیار متفاوت است، روغن مخصوص آسانسور و عملکرد بهتر آن و انتخاب بهترین برند بسیار مهم است، لیست قیمت روغن آسانسور و مشخصات کامل آن میتوانید در همین محتوا مشاهده کنید. قیمت خرید روغن آسانسور و روغن هیدرولیک آسانسور روغن های مخصوص این صنعت برای آسانسور هیدرولیک و جک آسانسورمی تواند قیمت بسیار بالا یا پایین باشد.

طبیعتا در این متن کوتاه نمیتوانید اطلاعات بیشتری در مورد روغن آسانسور به شما ارائه کنیم . در صورت تمایل برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید روغن اسانسور میتوانید با کارشناسان نیک اویل با شماره 09941300143 در ارتباط باشید.

مطلب قبلیدرج آگهی رایگان موثر با ۴ نکته مهم و کاربردی
مطلب بعدینحوه اخذ نمره PTE تضمینی |ITEP تضمینی |MET تضمینی

2 دیدگاه‌ها

  1. سلام ممنون از مطلب عالی تون
    کلا برند نیک اویل با تمامی روغن آسانسور که داره در بازار بسیار با کیفیت عمل کرده
    من خودم چندین ساله از محصولات شون خریداری کردم و راضی بودم
    من محصول برای روغن دنده آسانسور و روغن آسانسور برای موتور اسانسور استفاده کردم خوب بوده

  2. سلام
    واقعا کیفیتی که محصولات این شرکت داره عالیه ولی خوب قیمت بالایی دارن
    به نظرم ارزش داره از خرید روغن آسانسور نیک اویل
    ممنون بازم

دیدگاه شما

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید