راه‌کار ذخیره‌سازی ابری پادیوم

راه‌کار ذخیره‌سازی ابری پادیوم

بیشتر سازمان‌ها برای ذخیره‌سازی آنلاین داده‌های جمع‌آوری شده، فایل‌ها و مستندات خود به سرورهای داخلی وابسته بودند، اما امروزه سرویس‌های ابری مناسب‌ترین گزینه برای ذخیره‌ی آنلاین اطلاعات هستند. راه‌کار ذخیره‌سازی ابری پاداسپیس سرویسی است که با استفاده از آن داده‌ها از راه دور حفظ، مدیریت و پشتیبان‌گیری می‌شوند. این سرویس به کاربران اجازه می‌دهد اسناد، فایل‌ و پوشه‌های خود را بصورت آنلاین ذخیره و مدیریت کنند. شما می‌توانید به مجموعه APIهای پاد‌اسپیس در بازارچه API پادیوم دسترسی داشته باشید.

چرا پادیوم؟

پادیوم یک پاد‌اسپیس  API و خدمات دیجیتال است که با ارائه APIهای گوناگون به کارآفرینان کمک می‌کند با کمترین هزینه کسب‌و‌کار خود را راه‌اندازی کنند. بستر امن پادیوم این امکان را فراهم می‌آورد تا به راحتی APIهای مورد نیاز خود را انتخاب و پیاده‌سازی کنید. علاوه بر این، در صورت بروز مشکل یا سوال، کارشناسان پادیوم پیگیری کارهای شما را بر عهده خواهند داشت و نیازی به پیگیری مستقیم از سازمان‌ها ندارید.

همان‌طور که گفتیم یکی از محبوب‌ترین APIهای ارائه‌شده در پادیوم، APIهای ذخیره‌سازی پاد‌اسپیس است که در ادامه با آنها بیشتر آشنا می‌شوید.

سرویس‌های پاد‌اسپیس

از طریق پادیوم می‌توانید به سرویس‌های اشتراک‌گذاری و مدیریت فضا، آپلود فایل و مدیریت فایل پاد‌اسپیس دسترسی داشته باشید. امکاناتی که از طریق این سرویس‌ها در اختیار شما گذاشته می‌شود عبارت است از:

  • ذخیره‌سازی امن انواع فایل‌ها و دسترسی به آن‌ها از هرجا
  • اشتراک‌گذاری آسان فایل‌ها و فولدرها
  • تعیین سطوح دسترسی برای افراد
  • جستجوی آسان در نام و محتوای فایل‌ها
  • نمایش تاریخچه‌ تغییرات فایل‌ها و نمایش اطلاعات مرتبط با آن
  • ذخیره‌سازی انواع محتوا
  • مرتب‌سازی فایل‌ها به صورت‌های مختلف
  • اتصال به سرویس لینک کوتاه (برای هر فایل می‌توانید یک لینک کوتاه تولید کنید)

کلیه این امکانات هم از طریق پنل کاربری space.pod.ir (برای کاربران نهایی) و هم از طریق API (برای سایت‌ها، اپلیکیشن‌ها و پلتفرم‌ها) در دسترس هستند.

مزایای استفاده از سرویس‌های پاد‌اسپیس

ذخیره‌سازی اطلاعات و پشتیبان‌گیری آنلاین از اطلاعات برای تمام کسب‌وکارها مفید بوده و بستر مناسبی است که نیاز به سرمایه‌گذاری کلان ندارد و می‌توان از آن برای ارتباط یا همکاری فعال با مشتریان و کارکنان استفاده کرد. سرویس‌های پاد‌اسپیس مزایای زیر را برای شما به همراه دارد:

اشتراک‌گذاری آسان

داده‌های ذخیره شده در فضای ذخیره‌سازی ابری پاد‌اسپیس را می‌توان به راحتی و به آسانی با مشتریان یا همکاران به اشتراک گذاشت. همچنین می‌توانید سطح دسترسی افراد را نیز در هنگام اشتراک تعیین نمایید.  

ذخیره‌سازی راحت

کاربران به راحتی می‌توانند با قابلیت درگ اند دراپ، فایل‌ها را به فضای ذخیره‌سازی ابری منتقل کنند. ذخیره‌سازی کلیه‌ی فایل‌ها و داده‌ها در ابر بسیار آسان است و هیچ دانش فنی برای انجام این کار لازم نیست. تنها با اتصال به اینترنت و با چند کلیک ساده می‌توان از هر نقطه از جهان به فایل‌های ذخیره شده در ابر به راحتی دسترسی داشت.

قابلیت همکاری

فضای ذخیره‌سازی ابری پاد‌اسپیس، بستری ایده‌آل برای همکاری چند کاربر به طور همزمان است. امکان دسترسی، ویرایش یک فایل توسط چند کاربر امکان‌پذیر است. شما و همکارانتان با فاصله‌ی چند‌صد‌کیلومتری نیز می‌توانید به فضای ابری دسترسی پیدا کرده و در در لحظه با یکدیگر کار کنید.

همگام سازی یا Syncing

با سرویس ذخیره‌سازی ابری پاد‌اسپیس، دستگاه‌های مختلف مانند تلفن همراه، رایانه شخصی، یا کامپیوتر می‌توانند نقاط دسترسی شما به اطلاعاتتان باشند و دسترسی به فایل‌ها و همگام‌سازی آن‌ها از طریق اینترنت به راحتی و با هر وسیله‌ای امکان‌پذیر است و دیگر نگرانی بابت انتقال فایل‌ها از یک دستگاه به دستگاه دیگر کاهش می‌یابد.

بازیابی

یكی از بزرگ‌ترین مزایای استفاده از فضای ذخیره‌سازی ابری امکان تهیه نسخه پشتیبان است. اگر اتفاقی برای اسناد ذخیره شده بر روی رایانه شما رخ دهد، همیشه می‌توانید به ابر دسترسی پیدا کرده و هر داده‌ای که ممکن است آسیب دیده یا از بین رفته باشد را بازیابی کنید.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی خدمات متنوع و جامع پادیوم و چگونگی خرید API از آن‌، سری به سایت پادیوم بزنید.

مطلب قبلیچگونه مدیران ریتیل (مدیران خرده فروشی) حرفه ای داشته باشیم؟
مطلب بعدیهمه چیز در مورد کرکره برقی و جک درب پارکینگ

دیدگاه شما

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید