خرید محصولات و برندهای اورجینال بدون واسطه در ایکسب

خرید محصولات اورجینال
خرید محصولات اورجینال

ایران 2 پلاس: برترین توزیع کننده برندهای اورجینال پوشاک

 شرکت ایران 2 پلاس (Iran2Plus) یکی از شرکت های فعال در زمینه واردات و توزیع عمده و خرده کالاهای اورجینال در کشور است که به صورت عمده و خرده محصولات وارداتی خود را به دست مخاطبین خود می رساند.

محصولات و برندهایی که شرکت ایران 2 پلاس ارائه می دهد اصل بوده و این شرکت اصل بودن آنها را تضمین می کند همچنین برچسب ها و کدهایی که نشان دهنده اصل بودن کالاهای این شرکت است بر روی محصولات این شرکت وجود دارد تا مخاطبین نسبت به کالاهایی که خریداری می کنند کاملا اطمینان حاصل نمایند.

سابقه شرکت ایران 2 پلاس

شرکت ایران 2 پلاس بیش از یک دهه است که در زمینه مد، پوشاک و دیگر محصولات لایف استایل در بازار فعالیت می کند و از سه سال پیش با گسترش اینترنت و تغییر رفتار مصرف کنندگان فروش آنلاین خود را در اینستاگرام و مارکت پلیس های برتر کشور مثل دیجکالا و ایکسب استارت زده است و با موفقیت های بزرگی دست یافته است. این شرکت در حضور کوتاه مدت آنلاین خود در دیجیکالا توانسه تمام رکوردهای فروش آنلاین خود را بشکند.

آقای نوری مدیر مجموعه ایران 2 پلاس در ارتباط با این رکورد فروش اعلام کردند «که به نظر میرسد در رابطه با خرید و فروش های آنلاین دوران پسا کرونا، دوران جدیدی خواهد بود و با موج جدیدی از تقاضا برای خریدهای آنلاین روبرو خواهیم شد که در آن شرکت های که ردپاهای خوبی در گوگل از خود به جا گذشته اند آینده و فروش  بهتری خواهند داشت همچنین به رکوردهای قابل توجه تری نیز دست خواهند یافت.»

با توجه به اینکه این شرکت در واردات و توزیع اجناس برند اصل کار می کنند و با سابقه خوبی که از خود به جا گذاشته است در بازار شناخته شده و توانسته از خودش برند خوشنامی در ذهن مخاطبین خود ایجاد کرده و مشتریان وفاداری در بحث خریدهای عمده داشته باشد.

مدیر این مجموعه امیدوار است برند خود را در آینده نزدیک به یک برند آنلاین کشوری تبدیل کند تا مخاطبین بتوانند از همه جای ایران به برندهای اصل و اورجینال دسترسی داشته باشند و به صورت آنلاین با اطمینان کامل خرید کنند برای همین منظور سایت فروشگاه اینترنتی این مجموعه در آینده نزدیک به صورت رسمی افتتاح خواهد شد.

برترین برندهای پوشاک و استایل در ایران 2 پلاس

از برندهایی که شرکت ایران 2 پلاس کار می کنند می توان به برترین برندهای حوزه پوشاک و استایل مثل مانگو، و یا برندهای ورزشی و کوهنودری مثل سالیوا و برند های مثل کلمبیا، آندر آرمور ، نورث فیس ،دیوتر و دیگر برندهای برتر دنیا اشاره کرد که برخی از محصولات این شرکت در فروشگاه اینترنتی ایکسب جهت خرید عمده و تکی وجود دارد.

به طور کلی برترین برندهای اورجینال و اصلی که شرکت ایران 2 پلاس به صورت منظم کار می کند شامل آندرآرمور، نورث فیس، کلمبیا، کفش های تری بورد، سالیوا، سالامون و غیره است.

مخاطبین شرکت ایران 2 پلاس

مخاطبین شرکت و محصولات برندهای ایران 2 پلاس افراد خوش سلیقه ای هستند که به استایل و تیپ خودشان توجه می کنند و به خودشان احترام ویژه ای قائل اند و همچنین افرادی که دوست دارند برند اصل و با کیفیت را با قیمت مناسب خریداری کند. پس ایران 2 پلاس یکی از بهترین گزینه برای افرادی که دنبال محصولات اورجینال هستند می باشد.

ارسال رایگان کالاهای برند و اورجینال ایران 2 پلاس در کل کشور

شرکت ایران 2 پلاس در راستای جلب نظر مخاطبین و اطمینان دادن به آنها هزینه ارسال همه کالاهای خریداری خود در کل کشور را رایگان گذاشته تا مخاطبین در این زمینه دغدغه ای نداشته باشند و تنها با پرداخت قیمت محصول مورد نظر خود، کالای خریداری شده را در سریعترین زمان در درب منزل خود تحویل گیرند.

نحوه خرید محصولات شرکت ایران 2 پلاس

علاقه مندان جهت بررسی، مقایسه و خرید محصولات اورجینال این شرکت می توانند به صفحه این مجموعه در مارکت پلیس ایکسب مراجعه نموده و محصول مورد نظر خود را به صورت آنلاین خریداری کنند.

همچنین علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دیگر محصولات این شرکت می توانند به پیج اینستاگرام این شرکت با آیدی Iran2Plus مراجعه نمایند.

مطلب قبلیسهم ایران در استخراج ارزهای دیجیتال دنیا چقدر است؟
مطلب بعدیتلویزیون OLED ال‌جی برنده جایزه ویژه در 72 امین مراسم سالیانه تکنولوژی و مهندسی EMMY AWARDS

دیدگاه شما

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید