خرید بیزینس در کانادا

خرید بیزینس در کانادا مراحل و شرایطی دارد که حتما باید اطلاعات کاملی در مورد آن به دست بیاورید. در این مقاله از صفر تا صد خرید بیزینس در کانادا توضیح داده می‌شود پس لطفأ با ما همراه باشید.

اقامت در کانادا از طریق خرید بیزینس در کانادا

اقامت در کانادا از طریق خرید بیزینس در کانادا یکی از بهترین روش‌های دریافت کارت اقامت دائم در کانادا است که برای اعضای خانواده سرمایه‌گذار نیز فرصت تحصیل و کار در هر نقطه از کانادا را فراهم می‌کند. اشخاصی که در برنامه مهاجرتی کانادا شرکت می‌کنند و به عنوان سرمایه‌گذار خارجی برای ایجاد یک کسب و کار یا خرید بیزینس فعال اقدام می‌کنند شانس زیادی برای دریافت کارت اقامت دائم کانادا دارند. زیرا جذب سرمایه‌گذار خارجی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دولت کانادا برای تحقق سیاست‌های اقتصادی و توسعه‌ای در این کشور است.

با انجام مراحل قانونی برای خرید بیزینس و دریافت مجوز کار در کانادا بخش مهمی از مسیر دریافت کارت اقامت دائم را طی کرده‌اید. هر یک از مراحلی که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهد شد اگر به طور درست انجام نشود ممکن است برنامه شما را برای مدت‌ها به تاخیر بیندازد به همین دلیل توصیه می‌شود از نظرات مشاورینی که در این زمینه تجربه کافی دارند استفاده کنید. مشاوران ما امادگی ارائه خدمات مشاوره و حقوقی در زمینه خرید بیزینس در کانادا و دریافت کارت اقامت دائم از طریق سرمایه‌گذاری خارجی را دارند.

مزایای خرید بیزینس در کانادا

  1. با خرید بیزینس در کانادا از همان ابتدا درآمد دارید برخلاف بسیاری دیگر از کسب و کارها که با گذشت مدت زمان طولانی به سوددهی می‌رسند.
  2. دسترسی آسان به منابع تامین مالی و امکان دریافت وام با نرخ پایین
  3. نرخ پایین مالیات. دریافت نرخ پایین مالیات، جزء یکی از مهم‌ترین تسهیلاتی است که دولت کانادا برای صاحبان مشاغل در کانادا در نظر گرفته است که کمک زیادی برای افزایش درآمد شرکت‌ها محسوب می‌شود.
  4. برخورداری از خدمات درمانی و بهداشتی رایگان برای سرمایه‌گذار و اعضای خانواده او
  5. وجود مشتریان بالقوه در صورت موفق بودن بیزینس
  6. عدم نیاز به تسلط زیاد در زبان انگلیسی و فرانسوی
  7. عدم وجود محدودیت برای مبلغ سرمایه‌گذاری
  8. با بالا رفتن امار جمعیت سالمندان و افزایش تعداد متقاضیان برای فروش بیزینس در کانادا، این کشور یکی از مقاصد جذاب برای سرمایه‌گذاران خارجی است.

مهم‌ترین اطلاعات بیزینس پلن کانادا

  1. ارائه مدارکی که اثبات کند حضور شما در بیزینس پلن فعال است.
  2. ارائه اطلاعاتی که ثابت کند بیزینس در پیشرفت اقتصادی کانادا و افزایش ظرفیت شغلی تاثیر‌گذار است.
  3. ارائه اطلاعات در مورد منابع تامین مالی سرمایه
  4. در بیزینس پلن باید جدول زمانی را طراحی کنید که مشخص باشد در هر بازه زمانی چه اقداماتی انجام می‌شود.
  5. ارائه اطلاعاتی که ثابت کند از همان ابتدا قصد استخدام شهروندان کانادایی را دارید.
  6. مشخص بودن مکان بیزینس و متناسب بودن آن برای کسب و کار. به این منظور می‌توانید قرارداد اجاره محل مورد نظر را ارائه کنید.
  7. ارائه اطلاعاتی که ثابت کند در 60 ماه گذشته به مدت 24 ماه در کسب و کار مورد نظر به عنوان مالک یا مدیر فعالیت داشته‌اید.
  8. ارائه مدارکی که ثابت کند بیزینس مورد نظر در 3 سال گذشته فعال بوده است.
  9. ارائه مدارکی که ثابت کند سرمایه‌گذار خارجی مالک 51 درصد از سهام بیزینس است.

شیوه خرید بیزینس در کانادا

دو روش برای خرید بیزینس در کانادا وجود دارد:

  1. خرید تمام دارایی‌های یک شرکت (مانند موجودی، تجهیزات، سرقفلی، علائم تجاری و غیره).
  2. خرید سهام

برای خرید بیزینس در کانادا لازم است در مرحله اول به اداره ESDC مراجعه کنید و درخواست ارزیابی بازار کار را ارائه کنید. در مرحله بعد با دریافت LMIA یا مجوز کار 2 ساله برای اقامت دائم در کانادا درخواست بدهید. صدور مجوز کار حدود 2 تا 3 ماه طول می‌کشد.

بیشتر بدانید: gheymat dollar canada

شیوه خرید بیزینس در کانادا

پرداخت مالیات برای خرید بیزینس در کانادا

برای خرید بیزینس در کانادا نیازی به پرداخت مالیات فدرال نیست. و این یکی از محاسن خرید بیزینس در کانادا به شمار می آید.

روش‌های پیدا کردن بیزینس در کانادا

  1. مراجعه به کارگزارهای تجاری
  2. بررسی وب‌سایت‌هایی که به معرفی بیزینس‌ها می‌پردازند

در کانادا ظرف 60 روز از زمان ثبت کسب و کار باید نام تجاری برای بیزینس خود انتخاب کنید. اگر از نام خودتان به عنوان نام تجاری استفاده می‌کنید نیازی به ثبت نیست اما با اضافه کردن هر نامی به اسم خودتان ملزم به ثبت نام تجاری خواهید شد.

مراحل خرید بیزینس در کانادا

برای خرید بیزینس در کانادا مراحل زیر را به ترتیب انجام بدهید:

  1. امضای قرارداد بین سرمایه‌گذار خارجی و فروشنده بیزینس
  2. پرداخت بخشی از هزینه بیزینس به فروشنده
  3. تهیه بیزینس پلن. بیزینس پلن قوی می‌تواند در زمان صدور مجوز کار، مراجعه به بانک برای دریافت وام و پذیرش درخواست اقامت دائم در کانادا موثر باشد.  

قرارداد برای خرید بیزینس در کانادا

قبل از امضای قرارداد خرید و فروش، طرفین معامله تعهدنامه‌ای را که نشان‌دهنده توافق طرفین در مورد مسائل اصلی است امضا می‌کنند. سپس هر دو طرف بررسی‌های لازم را در مورد دفاتر، سوابق مالی، قراردادها، حقوق مالکیت و بیمه انجام می‌دهند. در مرحله بعدی طرفین اقدام به امضای قرارداد خرید و فروش می‌کنند.

قیمت خرید بیزینس در کانادا

هیچ محدودیتی از لحاظ قیمت خرید بیزینس در کانادا وجود ندارد اما جدای از هزینه خرید بیزینس لازم است سایر هزینه‌های مربوط به بیزینس را مد نظر قرار بدهید. این که تصمیم دارید در کدام شهر بیزینس را اداره کنید همچنین وضعیت مالی بیزینس و سابقه بدهی‌های آن در قیمت بیزینس تاثیرگذار است.

در زمان خرید بیزینس در کانادا لازم است هزینه‌های مربوط به دستمزد کارکنان، اجاره دفتر و تبلیغات را برای 1 سال آینده در نظر بگیرید و آن را کنار بگذارید. اگر بابت قیمت بیزینس در کانادا نگران هستید و فکر می‌کنید توان مالی کافی برای خرید بیزینس به طور 100درصد را ندارید به خرید 50 درصد از سهام بیزینس کانادایی فکر کنید. بخشی از سرمایه مورد نیاز برای خرید بیزینس در کانادا را می‌توانید از منابع زیر تأمین کنید:

  1. دریافت وام از فروشنده
  2. دریافت وام از بانک کانادایی معتبر
  3. بالا بردن تعداد سهام‌داران
  4. خرید اهرمی
مطلب قبلینشریه فوربس: بیش از نیمی از معاملات بیت کوین غیرواقعی هستند
مطلب بعدیآفر تور تفلیس لحظه آخر ویژه تابستان 1401

دیدگاه شما

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید