خرید اینترنتی فیلتر تصفیه آب خانگی از تصفیه آسا

خرید اینترنتی فیلتر تصفیه آب خانگی از تصفیه آسا

فیلتر های تصفیه آب نقش اصلی در از بین بردن آلاینده های آب دارند. کیفیت و جنس این فیلتر ها در کیفیت آب خروجی دستگاه آب تصفیه کن بسیار موثر است. برای خرید انواع فیلتر تصفیه آب و یا تعویض آن ها توصیه می کنیم که به مراکز معتبر مراجعه نمایید. آشنایی با فیلتر ها و مراحل تصفیه آب و هم چنین زمان تعویض فیلتر های آب تصفیه کن در مراقبت و نگهداری دستگاه بسیار مهم می باشد. شرکت تصفیه آسا بهترین گزینه برای خرید فیلتر های دستگاه تصفیه آب با بهترین قیمت است که در ادامه به معرفی آن نیز می پردازیم.

انواع فیلتر تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس که پر کاربرد ترین دستگاه می باشد و اکثر آب تصفیه کن ها در این چند سال از این فناوری برای پاکسازی آب استفاده می کنند فیلتر های مختلفی دارد که ما در این جا ترتیب فیلتر های تصفیه آب را در دستگاه تصفیه آب 6 مرحله ای ro توضیح خواهیم داد.

فیلتر پروپیلن: فیلتر pp یا الیافی در مرحله ی اول تصفیه و برای حذف ذرات جامد و معلق آب استفاده می شود. موادی مثل رسوبات، جلبک ها، شن و ماسه و گل و لای با اندازه ی 5 میکرون در این فیلتر به دام می افتند. اهمیت این فیلتر در آن است که اگر در ایتدای تصفیه آب مواد فیزیکی و درشت آب حذف نشوند وارد فیلتر های بعدی شده و به کل دستگاه آسیب خواهد رساند.

فیلتر کربن اکتیو یا پودری: این فیلتر از موادی مثل پوست نارگیل و یا پوست گردو ساخته می شود. فیلتر کربن پودری در گام دوم تصفیه آب، مواد و گاز های شیمیایی موجود در آب را به خود جذب می کند. کلر مهم ترین ماده ی مضر شیمیایی است که در این مرحله حذف می شود

فیلتر کربن بلاک: این فیلتر مشابه فیلتر قبلی است اما منافذ ریز تری دارد و هر چه مواد شیمیایی باقی مانده در آب که باعث تغییر بو و مزه و رنگ آب شده است را از بین خواهد برد.

فیلتر ممبران: ممبران قلب دستگاه اسمز معکوس محسوب می شود که بدون آن تصفیه آب و کاهش سختی آن امکان پذیر نیست. این فیلتر دارای میلیون ها منافذ بسیار ریز به قطر 0001/0 میکرون است که ریز ترین ذرات و آلاینده ها اعم از نیترات، نیتریت، فلزات سنگین، باکتری و ها و ویروس ها و املاح آب را از بین می برد و آب را نرم و سبک می کند.

فیلتر پست کربن: وظیفه ی فیلتر پست کربن در گام پنجم، از بین بردن بو و مزه ی بد آب است که به آن تصفیه نهایی گفته می شود. آب پس از آن که توسط فیلتر ممبران تصفیه می شود وارد مخزن دستگاه شده و به علت راکد ماندن آن، ممکن است بو و مزه ی بدی بگیرد که توسط این فیلتر از بین خواهد رفت.

فیلتر مینرال: در مرحله ششم از آن جای که فیلتر های دستگاه تصفیه آب قدرت جذب بالایی داشتند و تمام املاح آب را به خود جذب کرده اند آب به صورت مقطر در می آید که هیچ املاح مفیدی ندارد. فیلتر مینرال از مواد و سنگ های معدنی تشکیل شده است که آب وقت از این فیلتر عبور می کند این مواد را به خود جذب کرده و به این شکل خاصیت معدنی خود را حفظ می کند.

انواع فیلتر تصفیه آب

زمان تعویض فیلترهای آب تصفیه کن

فیلتر های تصفیه آب به علت این که مواد آلوده ی بسیار زیادی را به خود جذب می کنند پس از مدتی منافذ این فیلتر ها اشباع شده و کارایی فیلتر کاهش پیدا می کند. بنابراین هر فیلتر پس از مدت زمان معینی باید عوض شود تا هم کارایی خود را حفظ کند و هم به دستگاه آسیبی نرسد. نحوه ی تعویض فیلتر ها کاری نسبتا دشوار و فنی می باشد که باید توسط یک تکنسین متخصص انجام شود. تعویض غلط و نادرست فیلتر می تواند باعث از کار افتادن دستگاه شود و در نهایت تصفیه آب شما خراب و بی استفاده خواهد شد.

مراکز و نمایندگی های فروش دستگاه تصفیه آب تعویض فیلتر ها را به صورت منظم برای شما انجام می دهند و حتی زمان تعویض آن ها را نیز به شما یادآورخواهند شد. برای اطلاع از زمان و نحوه تعویض فیلتر های تصفیه آب باید بدانید که فیلتر های پروپیلن و کربن پودری و کربن بلاک 4 تا 6 ماه و فیلتر ممبران و پست کربن و مینرال یک سال تا یک سال و نیم عمر مفید خواهند داشت. البته طول عمر فیلتر ها بستگی به جنس آب و میزان آلاینده های آن نیز دارد یعنی هر چه میزان رسوباات و آلودگی آب بیشتر باشد عمر فیلتر نیز زودتر به پایان می رسد اما معمولا عمر مفید آن ها همین میزان می باشد.

خرید و قیمت بهترین فیلترهای تصفیه آب

خرید و قیمت بهترین فیلترهای تصفیه آب

مرکز فروش فیلتر های آب تصفیه ککن تصفیه آسا ارائه دهنده و عرضه کننده ی انواع فیلترهای تصفیه آب تایوانی در ایران است که دارای کیفیت بسیار عالی و در جه یک و ساخته شوده از متریال مرغوب و استاندارد می باشند.متاسفانه در بازار فیلتر های تقلبی با جنس و کیفیت بسیار ضعیف دیده می شود که نه تنها باعث عدم تصفیه آب شما می شوند بلکه برای سلامتی شما بسیار مضر هستند. این فیلتر ها با قیمت بسیار ارزانی به فروش می رسند که بسیاری از خریداران را دچار گمراهی خواهند کرد.

خرید و قیمت بهترین فیلترهای تصفیه آب

اما شرکت تصفیه آسا مرغوب ترین فیلترهای تایوانی را با برترین برندهای دنیا به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد. شما عزیزان می توانید جهت خرید فیلتر و یا تعویض آن ها با کارشناسان فروش این شرکت تماس بگیرید تا محصولات استاندارد و مناسب دستگاه تصفیه آب شما را همراه با سرویس خدمات لازم در محل مورد نظر شما ارائه دهند. فروش فیلتر های تصفیه آب هم به صورت تکی و هم به صورت پک می باشد.شما هم چنین می توانید برای اطلاع از خرید و قیمت بهترین فیلتر ها تصفیه آب به سایت تصفیه آسا مراجعه نمایید. این امکان برای مشتریان عزیز نیز فراهم است تا در صورت نیاز می توانند که درخواست اضافه کردن فیلتر های مرحله ی هفتم قلیایی و یا فرابنفش و اکسیژن ساز را به دستگاه خود داشته باشند.

که با این کار کیفیت آب خروجی دستگاه شما دو برابر خواهد شد. این شرکت نمایندگی فروش فیلتر و هم چنین دستگاه های تصفیه آب خانگی تایوانی می باشد که با بهره گیری از حرفه ای ترین تکنسین ها و در سراسر تهران و کرج خدمات تعویض فیلتر را برای مشتریان خود انجام خواهد داد.

مطلب قبلیاینترنت ماهواره‌ ای هم فیلتر می‌شود؟
مطلب بعدیاشتباهات دولت روحانی

دیدگاه شما

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید