تعیین تکلیف سپرده های تا 100 میلیون تومان تعاونی فرشتگان از هفته آینده

تاکنون سپرده های کمتر از 50 میلیون تومان موسسه فرشتگاه تعیین تکلیف شده است و از هفته آینده تکلیف سپرده های کمتر از 100 میلیون تومان روشن می شود

بانک مرکزی اعلام کرده است که سپرده گذاران داری سپرده بالای 100 میلیون تومان در تعاونی اعتبار غیرمجاز فرشتگان می توانند از روز شنبه 24 تیر با مراجعه به موسسه اعتباری کاسپین سپرده های خود  را دریافت کنند.

طرح بانک مرکزی برای ساماندهی تعاونی اعتبار غيرمجاز فرشتگان است که به همراه تعدادی دیگر از موسسات مالی غیر مجاز در هم ادغام شده و مسئولیت ساماندهی آن بر عهده موسسه اعتباری كاسپين گذاشته شده است.

بر اساس این طرح ابتدا تکلیف سپرده گذاران دارای سپرده کمتر از 10 میلیون تومان، 20 میلیون تومان و 50 میلیون تومان روشن شده و اکنون قرار است از روز 24 تیر ماه به مدت 14 روز کاری تکلیف سپرده گذاران تا 100 میلیون روشن شود.

بنابر اطلاعیه بانک مرکزی، بر این اساس سپرده گذاران می توانند به منظور تعيين تكليف سپرده خود مطابق برنامه زمان‌بندی اعلام شده توسط موسسه اعتباری كاسپين به شعب منتخب، مراجعه و نسبت به افتتاح حساب و تعیین تکلیف سپرده خود اقدام کنند.

صاحبان حساب های مشترک در تعاونی منحله فرشتگان نیز می توانند با مراجعه به شعب هشتادگانه موسسه اعتباری کاسپین برای تعیین تکلیف سپرده های خود تا سقف یک میلیارد ریال، مطابق برنامه زمان بندی اعلام شده در وب سایت این موسسه اقدام کنند.

البته دارندگان سپرده های زیر ۵۰۰ میلیون ریال نیز می توانند همچنان برای تعیین تکلیف سپرده های خویش بر اساس اولویت های تعیین شده درخصوص سپرده های زیر یک میلیارد ریال در وب سایت موسسه اعتباری کاسپین، طی روال سابق به شعب هشتادگانه مراجعه کنند.

بنابر اعلام بانک مرکزی، مبالغ پرداختی به سپرده گذاران به صورت علی الحساب است و یادداشتی در این خصوص هنگام مراجعه سپرده گذاران در اختیار آنها گذاشته می شود. تسویه حساب نهایی نیز پس از شناسایی تمامی دارایی های تعاونی منحله فرشتگان و ارزیابی آنها صورت می گیرد.

مطلب قبلیدرآمد ارزی ورود هر گردشگر 1200 دلار؛ معادل 30 بشکه نفت
مطلب بعدیبیست و سومین نمایشگاه الکامپ سی تیر تا دوم مرداد برگزار می شود

دیدگاه شما

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید