تاکسی هوایی اوبر تا سال 2025

uber
An Uber Technologies Inc. logo sits on a smartphone display in this arranged photograph in London, U.K., on Friday, Dec. 22, 2017. Uber will be regulated in European Union countries as a transport company after the bloc's top court rejected its claim to be a digital service provider, a decision that could increase legal risks for other gig-economy companies including Airbnb. Photographer: Chris J. Ratcliffe/Bloomberg via Getty Images

در کشورهایی مثل اندونزی و شهرهای مثل نیویورک تکنولوژی استفاده از هلی کوپتر و سفر هوایی با رزرو از طریق اپلیکیشن ها وجود دارد.

اوبر با همکاری یک شرکت ساخت سازه های هوایی  تاکسی هوایی راه اندازی می کند. به نوشته بلومبرگ همکاری استارت آپ فناوری محور اوبر  با یک شرکت هلی کوپتر سازی به نام Bell Helicopter Textron  قرار است به انقلابی در حمل و نقل عمومی منجر شود. مدیر اجرایی این شرکت از انتظار فروش اولین تاکسی هوایی به اوبر در دهه آینده خبر داده است. به گفته پاتریک مولای تاکسی هوایی مرحله بعدی برای توسعه صنعت هلی کوپترسازی است. مولای گفت: نه همین فردا  اما مردم در آینده ای نزدیک تاکسی هوایی را خواهند دید.

اوبر قصد دارد تا سال 2020 آزمایش های مربوط به تاکسی هوایی را در دبی امارات متحده عربی و دالاس ایالات متحده آمریکا انجام دهد یعنی دو شهری که برای توسعه استفاده از تاکسی های هوایی مناسب است. اوبر اعلام کرده است که در اولین گام برای راه اندازی تاکسی های هوایی از همکاری پنج شرکت با تخصص های مختلف با هدف عمومی سازی و مقرون به صرفه کردن این طرح استفاده می کند.

به گفته مولای، مدیر اجرایی Bell Helicopter Textron  در کشورهایی مثل اندونزی و شهرهای مثل نیویورک تکنولوژی استفاده از هلی کوپتر و سفر هوایی با رزرو از طریق اپلیکیشن ها وجود دارد. اکنون این شرکت تخمین زده است که تا سال 2020 یا 2025 اولین سیستم تاکسی یاب هوایی را در دنیا ایجاد کند.

شرکت هلی کوپتر سازی Bell بیش از 35 هزار هلی کوپتر را برای مشتریان در سراسر جهان ساخته است. اوبر که نامش با استارت آپ، ثروت آفرینی، جنجال به ویژه در مورد هدف های بلندپروازانه ای مثل تولید انبوه خودروهای بدون راننده گره خورده، برنامه دارد تا در همکاری با این شرکت آینده حمل و نقل عمومی را متحول کند. اکنون باید دید این اهداف برای شرکت پر از مسئله ای مثل اوبر چگونه محقق می شود.

منبعاتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران
مطلب قبلیچه کسانی برای کارآفرینی مناسب هستند
مطلب بعدیسرانه مصرف گوشت مرغ در ایران دوبرابر سرانه جهانی است

دیدگاه شما

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید