بهترین لیست قیمت لوله و اتصالات پلی اتیلن

بهترین لیست قیمت لوله و اتصالات پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن، جایگزین جدید لوله‌های فلزی و چدنی است که استفاده از آن دارای مزایای بسیاری می‌باشد. از این نوع لوله جهت انتقال آب، گاز و فاضلاب استفاده می‌شود. قیمت لوله پلی اتیلن، از جمله سوالات پرتکراری است که مورد توجه قرار می‌گیرد. در این مقاله به صورت مفصل به قیمت لوله پلی اتیلن و عوامل موثر بر آن می‌پردازیم.

در ابتدا لازم است انواع لوله پلی اتیلن را بشناسیم. لوله پلی اتیلن سبک، لوله پلی اتیلن سنگین و لوله پلی اتیلن خطی، از جمله انواع مختلف این نوع لوله است. مهمترین مزیت استفاده از لوله پلی اتیلن، مقاومت بسیار آن در برابر عوامل محیطی است. قسمت داخلی لوله پلی اتیلن دارای سطحی صاف است که همین موضوع موجب عدم ایجاد رسوب در آن می‌شود.

خرید لوله پلی اتیلن

خرید لوله پلی اتیلن از یک مرکز معتبر از اهمیت زیادی برخوردار است. علت این موضوع وجود لوله و اتصالات تقلبی و غیر استاندارد در بازار است. یکی از مهمترین نکاتی که قبل از تهیه لوله پلی اتیلن باید به آن توجه کنید، تاریخ تولید آن است. برخی از مراکز عرضه کننده لوله واتصالات پلی اتیلن، آن‌ها را بصورت طولانی مدت، در شرایط نامساعد( زیر نور آفتاب) نگهداری می‌کنند. همین موضوع موجب کاهش کارایی و طول عمر این محصول خواهد شد. شرکت نگین پلیمر آبنوس سالیان سال است که در زمینه عرضه انواع لوله و اتصالات پلی اتیلن و لوله یو پی وی سی، فعالیت می‌کند. مهمترین اصل مورد تاکید این شرکت، کیفیت محصولات است. نحوه سفارش آسان و تحویل سریع کالا، از جمله خدماتی است که توسط این مجموعه ارائه می‌شود.

جهت سفارش لوله پلی اتیلن از شرکت نگین پلیمر آبنوس، می‌بایست در ابتدا لیست قیمت‌ لوله پلی اتیلن را از کارشناسان دریافت نمایید. امکان ارسال لیست قیمت انواع لوله و اتصالات در پیام‌رسان واتساپ فراهم شده است. بلافاصله بعد از ثبت سفارش کالا، برای شما یک پیش‌فاکتور صادر می‌شود که در آن مشخصات و قیمت محصول به صورت کامل مشخص شده است. بعد از پرداخت هزینه توسط شما، در سریع‌ترین زمان ممکن محصول به آدرس ثبت شده ارسال خواهد شد.

قیمت لوله پلی اتیلن

در حقیقت عوامل متعددی بر قیمت لوله پلی اتیلن تاثیرگذار است. قیمت جهانی پلی اتیلن، نوع کاربرد لوله و همچنین اندازه و ضخامت آن، از جمله عواملی است که بر قیمت لوله پلی اتیلن تاثیر می‌گذارد. قابل ذکر است که برخی لوله‌های پلی اتیلن دو جداره و برخی دیگر تک جداره هستند. واضح است که لوله‌هایی که دو جداره هستند، دارای کیفیت و همچنین قیمت بالاتری می‌باشند. همچنین لوله‌های پلی اتیلن در گرید‌های مختلفی نیز تولید می‌شوند.

در ابتدای این بخش ذکر کردیم که قیمت لوله پلی اتیلن یک قیمت جهانی است و با توجه به قیمت ارز در کشور مشخص می‌شود. با توجه به نوسان بسیار قیمت ارز و دلار در کشور ما، امکان ارائه مبلغی دقیق به عنوان قیمت لوله و اتصالات پلی اتیلن نیست. شما عزیزان می‌توانید برای آگاهی از قیمت این کالاها به صورت شبانه روزی با کارشناسان ما در ارتباط باشید. این کارشناسان قیمت به روز شده محصولات را در اختیار شما قرار خواهند داد.

خرید لوله پلی اتیلن

لوله‌های بهداشتی پلی اتیلن

یکی از مناسب‌ترین نوع لوله‌ها برای انتقال آب آشامیدنی، لوله پلی اتیلن است. این نوع لوله به صورتی طراحی شده است که به هیچ عنوان مواد شیمیایی داخل آن با آب آشامیدنی مخلوط نمی‌شود. همین موضوع باعث شده از این محصول با عنوانلوله پلی اتیلن بهداشتی یاد شود. همچنین با توجه به مقاومت بسیار این نوع لوله در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی، می‌توان با خاطری آسوده از آن به صورت بلند مدت استفاده کرد. بسیاری از افراد لوله پلی اتیلن را با عنوان لوله اقتصادی نیز می‌شناسند. علت این نام‌گذاری هزینه پایین تعمیر و نگهداری از این محصول است. یکی از کاربردهای مهم این نوع لوله، استفاده از آن در شبکه اطفاء حریق است. مقاومت بالای لوله‌های پلی اتیلن در برابر حرارت موجب شده که از آنها در تجهیزات آتش‌نشانی نیز استفاده شود. 

اتصالات پلی اتیلن

پس از آگاهی از قیمت لوله پلی اتیلن، لازم است در مورد اتصالات مربوط به آن هم توضیحاتی ارائه دهیم. اتصالات پلی اتیلن در انواع مختلف الکتروفیوژنی، جوشی، فاضلابی و قطره‌ای تولید می‌شوند، که هر کدام از آنها برای کاربرد خاصی مناسب هستند. انعطاف پذیری بالا، مقاومت در برابر عوامل محیطی و نصب آسان اتصالات پلی اتیلن، از جمله مزایای اصلی استفاده از آنها است. در بالا اشاره کردیم که نصب اتصالات پلی اتیلن، به سادگی انجام می‌شود. منظور از بیان این موضوع این است که برای نصب این محصول نیازی به تخصص و تجهیزات خاصی نمی‌باشد. چنانچه در زمینه انتخاب نوع اتصالات دچار تردید هستید، می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و اطلاعات معتبری در این زمینه به دست بیاورید. کارشناسان ما با آگاهی از نوع کاربرد مورد نظر شما، بهترین نوع لوله و اتصالات را به شما معرفی می‌کنند.

با توجه به مقاومت بسیار لوله و اتصالات پلی اتیلن در برابر عوامل متعدد محیطی، هزینه نگهداری از آنها بسیار پایین می‌باشد. برخلاف لوله و اتصالات فلزی که دارای طول عمر پایینی بودند، عمر لوله و اتصالات پلی اتیلن را به بیش از 50 سال نیز تخمین می‌زنند.

قیمت اتصالات پلی اتیلن

قیمت اتصالات پلی اتیلن

قیمت اتصالات پلی اتیلن نیز به فاکتور‌های متعددی وابسته است. قیمت جهانی نفت، نوع اتصالات و میزان کیفیت آنها، از جمله عوامل تاثیر گذار بر قیمت اتصالات پلی اتیلن است. با توجه به متغیر بودن قیمت‌ها در کشور، لازم است قبل از اقدام به خرید از قیمت آپدیت شده محصولات با خبر شوید. برای انجام این کار کافی است از طریق راه‌های ارتباطی موجود در وب‌سایت با ما در ارتباط باشید. همکاران ما لیستی از قیمت‌های به روز شده محصولات را در واتساپ در اختیار شما قرار می‌دهند.

شرکت نگین پلیمر آبنوس

شرکت معتبر نگین پلیمر آبنوس، بیش از 10 سال است که در زمینه عرضه انواع لوله و اتصالات پلی اتیلن و یو پی وی سی، فعالیت می‌کند. این شرکت نماینده رسمی شرکت پیمتاش ترکیه نیز می‌باشد. شما عزیزان می‌توانید همه روزه از ساعت 8 صبح تا 8 شب، سفارشات خود را ثبت نمایید. تمامی راه‌های ارتباطی میان شما و شرکت، در صفحه اول وب‌سایت درج شده است.

مطلب قبلیفارکس چیست و چگونه می‌توان از آن کسب درآمد کرد؟
مطلب بعدیمشکل آدرس دهی متاورس چگونه حل می شود؟

دیدگاه شما

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید