با پول پیش فروش سایپا، می‌شود یکی از شرکت‌های بزرگ تولید خودروی دنیا را خرید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: چند روز پیش در یک دقیقه زمان!، شش میلیون نفر پول منتقل کردند بحساب شرکت سایپا.هر نفر 25 میلیون تومان، یعنی 150000 میلیارد تومان.

اگر ارزش فعلی بازار آزاد دلار را اعمال کنیم می‌شود به عبارتی 13 میلیاردلار. و اگر ارزش فعلى دلار در بازار مبادله‌اى را اعمال کنیم مى‌شود 19 میلیارد دلار و اگرقیمت دلار دولتى حساب کنیم مى‌شود 35 میلیارد دلار.

اگر ملت بخواهند در یک سرمایه‌گذاری بسیار سودآور سهیم باشند با همین مبلغ پول می‌توانستند یکى از شرکت‌های بنز، بی‌ام‌و، لامبورگینی، شورولت، فورد، جی‌ام‌سی، تویوتا، کیا و فیات را به طور کامل خریداری و به صورت سینه خیز به ایران احضار کنند..!، که ضمن اشتغال‌زایی کل بیکاران جوان متخصص و تحصیل‌کرده ایران، و ضمن کسب سود کلان، رونق کامل می‌شد و دغدغه حداقل دستمزد را هم نمی‌داشتیم…

ولی صد افسوس که ملت به این گونه مسیرهای رشد توجه نمی‌کنند و پول‌های خود را به جیب سایپا سرازیر می‌کنند که تابوت خود را پیش خرید کنند..!

از این موضوع غافل بودند که سایپا با همین پول می‌تواند 15 بار شرکتش را شخم بزند و از نو بسازد. تولید 9 سال شرکت پیش‌فروش شد و زمان تحویل هم به نرخ روز محاسبه قیمت انجام می‌شود..!

مطلب قبلیچرا مدیران روی مسئولیت‌های اجتماعی شرکت سرمایه‌گذاری نمی‌کنند
مطلب بعدیواردات فوری پوشک برای تنظیم بازار

دیدگاه شما

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید