خانه عمومی “وظیفه دولت حمایت از استارت آپ هاست”

“وظیفه دولت حمایت از استارت آپ هاست”

0
“وظیفه دولت حمایت از استارت آپ هاست”

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد دولت وظیفه حمایت از استعدادهای درخشان در زمینه استارت آپ ها را دارد اما فعالان بخش خصوصی ارتباطات و فناوری نیز باید از این جوانان حمایت کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «محمود واعظی» در بازدید از بیست و سومین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک به غرفه استارت آپ ها رفت.

وی گفت: بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات با توجه به استعدادهای جوانان، در آینده سودهای سرشاری نصیب کشور و فعالان آن می کند.
واعظی ادامه داد: امروز کسب و کارهای الکترونیکی با فناوری هایی که بر بستر آی.تی قرار دارند، تحول زیادی در جهان ایجاد کرده است.
عضو شورای عالی فضای مجازی گفت: جوانان با استعداد تحول های زیادی ایجاد کرده اند و وقت خود را صرف کاری می کنند که نیاز کشورهای جهان و ایران است.

چندی پیش رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: شرکت های نوین تا زمانی که در مرحله استارت آپ قرار دارند جزو سازوکارهای فناوری اطلاعات محسوب می شوند اما به محض آنکه به کسب و کار تبدیل شوند قوانین محیط کسب و کار بر آنها حاکم است و باید از این قوانین پیروی کنند.

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی (الکامپ) به عنوان بزرگ ترین رویداد فناوری اطلاعات و ارتباطات، دیروز (سی ام تیرماه) در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران گشایش یافت.

بیش از 800 شرکت داخلی و خارجی به مدت چهار روز آخرین خدمات، محصولات و دستاوردهای خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می دهند.

از این تعداد، حدود 340 شرکت نوپا ( استارتاپ)، 37 شرکت خارجی و بقیه شرکت های داخلی اند.

نمایشگاه الکامپ تا دوم مردادماه از ساعت 10 تا 18 آماده حضور علاقه مندان است.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

خروج از نسخه موبایل