خانه اخبار ایکسب محصولات شرکت کاله در راه بازار چین

محصولات شرکت کاله در راه بازار چین

0
محصولات شرکت کاله در راه بازار چین
قرارداد صادرات محصولات شرکت کاله در نمایشگاهی در چین به امضا رسیده بود

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت مازندران گفت که نخستین محموله از لبنیات تولیدی شرکت کاله با مهر و تائید دامپزشکی به چین صادر می شود.

به گزارش ایرنا، محمد محمدپور عمران در همایش ملی صنعت و معدن مازندران گفت : اقدامات اولیه برای صادرات محصولات لبنی شرکت کاله از مازندران به چین انجام شد و در راستای تفاهم نامه صورت گرفته 2 کشور در آینده نزدیک عملیاتی می شود .

به گفته وی، با اجرایی شدن این تفاهم نامه ، درهای بازار یک و نیم میلیارد نفر جمعیت چین به روی محصولات تولیدی مازندران گشوده می شود.

بنابر گزارش روابط عمومی هولدینگ صنایع غذایی سولیکو‌ (کاله) پيش‌قرارداد فروش محصولات لبنيات كاله به پرجمعیت ترین كشور دنيا در سفر اخیر آقای سلیمانی (بنیانگذار برند کاله) به کشور چین بین طرفین به امضا رسیده بود.

بدین ترتیب بعد از صادرات به کشورهای همسایه، روسیه و آمریکا، چین نیز به مقاصد صادراتی کاله افزوده شده است.

رئیس سازمان صنعت مازندران ، دولت یازدهم را دولت تلاشگر برای رفع مشکلات واحدهای صنعتی معرفی کرد و گفت : تکمیل و بهره برداری 870 واحد صنعتی از جمله تلاش های چهار ساله این دولت است که این واحدها موفق به کسب پروانه بهره برداری شدند .

وی میزان سرمایه گذاری انجام شده در این واحد صنعتی را 2 هزار و 500 میلیارد تومان اعلام کرد .

محمدپور به موفقیت های حوزه تجارت مازندران در چهار سال فعالیت دولت تدبیر و امید اشاره کرد و افزود : صادرات غیر نفتی یک میلیارد و 700 میلیون دلاری دراین دوران صورت گرفت .

وی میزان افزایش صادرات غیر نفتی در دولت یازدهم به نسبت گذشته را 60 درصد اعلام کرد .

مازندران بیش از سه هزار واحد صنعتی دارد که 80 هزار نفر در این واحدها مشغول فعالیت هستند .

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

خروج از نسخه موبایل