خانه اخبار ایکسب نقش تجارت الکترونیک در فروش انواع بلبرینگ و یاتاقان برند انصاری

نقش تجارت الکترونیک در فروش انواع بلبرینگ و یاتاقان برند انصاری

0

تجهیزات یا قطعاتی در بازار صنایع وجود دارند که جز اصلی‌ترین قطعات صنعتی محسوب می‌شوند. در ادامه این مطلب با مجموعه بلبرینگ انصاری بیشتر آشنا خواهید شد.

روزگاری بود که صنعت و چرخه آن شاید تنها در صنعت کشاورزی و خرده صنایع خلاصه می‌شد اما امروز تقریبا همه چیز با صنعت گره خورده و به قدری واژه صنعت با اهمیت شده که همه کارها و نوآوری‌ها را با یک تیکت «صنعتی» یا «صنعت» به بازار عرضه می‌کنند.

چرخ تمام صنایع موجود اکنون با تجهیزات و قطعات خاصی می‌چرخد که مختص آن صنعت است. اما برخی قطعات و تجهیزات یا ابزارآلات در تمامی صنایع کاربرد دارند و بنابراین وجود آنها در چرخ صنعت ضروری است. این قطعات را می‌توان شاه قطعات صنعت نامید. یکی از این شاه قطعات که تقریبا در صنایع مختلف برای چرخیدن و کار کردن ماشین‌آلات صنعتی لازم است بلبرینگ است.

این قطعه مدور شکل که در صنایع مختلف از کشاورزی گرفته تا راهسازی و ماشین‌سازی به کاربرده می‌شود یکی از قطعاتی است که هم تنوع بالایی دارد و هم بازار وسیعی را پوشش می‌دهد.

سابق بر این که همه کارخانجات و صنایع برای تامین تجهیزات و قطعاتشان به بازارهای صنعتی کالاها برای خرید می‌رفتند یا در نهایت از وندورلیست‌های مختلفی صنعتی نسبت به تامین تجهیزاتشان اقدام می‌کردند، برندی به نام بلبرینگ صنعتی انصاری پا به عرصه گذاشت. این مجموعه 23 سال پیش با هدف تامین بلبرینگ در بازار تهران کار خود را شروع کرد و اکنون یکی از مجموعه‌های شناخته شده در واردات، تامین، پخش و عرضه بلبرینگ در سطح کشور است.

از آنجایی که تجارت آنلاین و اینترنت، خرید و فروش همه چیز را دستخوش تغییر کرد، فروش آفلاین صنعتی هم دستخوش این تغییر شد. به این ترتیب تامین تجهیزات و قطعات به صورت آنلاین هم به شیوه‌های تامین تجهیزات و کالاهای صنعتی اضافه شد. اینجا بود که موفق‌ترین برندهای صنعتی، برندهایی شدند که به موقع از این فرصت استفاده کرده و بستر آنلاین را برای فروششان انتخاب کرده بودند.

فروش انواع بلبرینگ

داستان حضور بلبرینگ انصاری در دنیای تجارت آنلاین

بلبرینگ انصاری یکی از همان شرکت‌هایی بود که با حضور به موقع آنلاین خود توانست ردپای خوبی برای خود در فضای آنلاین بسازد و از این ردپای خوب برای فروش بهتر محصولات و تجهیزاتش از جمله فروش انواع یاتاقان صنعتی بهره ببرد.

مجموعه انصاری اکنون مرکز واردات، تامین، پخش و بورس انواع بلبرینگ و رولبرینگ صنعتی، نیدل برینگ، لاینر برینگ، بال اسکرو، بلبرینگ خطی، بلبرینگ واگنی، بلبرینگ‌های تمام سرامیکی، بلبرینگ‌های مینیاتوری، بلبرینگ‌های استیل، بلبرینگ‌های نسوز، یاتاقان بلبرینگ، بلبرینگ‌های ضد الکتریسیته، بلبرینگ‌های هیبریدی، انواع بلبرینگ‌های صنعتی، راهسازی، کشاورزی و ماشینی است.

اکنون فروشگاه اینترنتی بلبرینگ انصاری همراه با کارشناسان و متخصصان باتجربه خود تیمی را برای مشاوره قبل از خرید و بعد از خرید خریداران صنعتی خود آماده کرده تا همه مشتری‌های این مجموعه بتوانند از چگونگی نگهداری انواع بلبرینگ‌ها و رولبرینگ‌ها در هنگام فروش انواع بلبرینگ اطلاعات کافی را کسب کنند.

اما داستان بلبرینگ صنعتی انصاری فقط به داشتن سایت و فروشگاه آنلاین آن خلاصه نمی‌شود. این برند پیشرو، برای موفقیت در فضای آنلاین به معرفی محصولات و خدماتش در سایت خود بسنده نکرد و همراه با تغییرات آنلاین به سمت حضور گسترده در سایت‌های آنلاین فروش پرداخت. تا بتواند از فضای آنلاین به نفع مجموعه و فروش آن استفاده کند. شرایط این برند با این حضور و ردپای خوبی که از خود در اینترنت به پا گذاشته، به گونه‌‌ای است که اگر در اینترنت دنبال بلبرینگ یا رولبرینگ باشید قطعا ردپای این مجموعه را در صفحات اولیه گوگل پیدا می‌کنید.

مدیرعامل این مجموعه در پاسخ به این سوال که چرا برای خرید و فروش خود به سمت بازار آنلاین رفته است می‌گوید: «قطعات کوچکی مثل بلبرینگ که جز قطعات اصلی تمام صنایع هستند تنوع بالایی دارند و بنابراین اکنون دیگر فروش آنلاین به تنهایی برای فروش و افزایش فروش کاربرد ندارد. اکنون بستر آنلاین فضایی برای همه برندها فراهم کرده که بتوانیم از رقبا پیشی بگیریم و شناخته شویم. به همین دلیل هم ما به سمت فروش آنلاین و عرضه آنلاین محصولات خود رفتیم و با استفاده از این سیستم توانستیم جایگاه خوبی را برای خود در میان دیگر شرکت‌های حاضر در این حوزه پیدا کنیم.»

وی در ادامه با اشاره به سختی‌هایی فروش آنلاین گفت: فروش آنلاین اگرچه به سرعت جواب نمی‌دهد و نیاز به ممارست دارد اما یکی از بهترین روش‌های فروش محصولات صنعتی است.

انصاری در ادامه گفتگوی خود گفت: «سایت ایکسب از جمله سایت‌های فروش آنلاین است که به فروش ما کمک خوبی کرده و به عنوان یکی از ردپاهای اصلی ما در اینترنت برای ماست.»

علاقه‌مندان به آشنایی با مجموعه بلبرینگ انصاری می‌توانند به سایت این مجموعه به آدرس www.ansaribearings.com مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

خروج از نسخه موبایل