خانه اخبار ایکسب خدمات طلایی رایگان ایکسب ویژه شرکتهای دانش بنیان

خدمات طلایی رایگان ایکسب ویژه شرکتهای دانش بنیان

0
خدمات طلایی رایگان ایکسب ویژه شرکتهای دانش بنیان

#ایکسب ( اولین وب سایت خرید و فروش عمده کالا و خدماتB2B Marketplace – در ایران) خدمات عضویت طلایی خود را به مدت یکسال به رایگان در اختیار شرکتهای  دانش بنیان می گذارد.

برای استفاده از خدمات ایکسب کافی است در سایت ثبت نام وکسب و کار خود را معرفی کنید و نام شرکت ثبت شده  خود را به حساب تلگرام ایکسب @ecasbsupport ارسال کنید.

ثبت نام در ایکسب

شرکتهای #دانش بنیان با استفاده از خدمات عضویت طلایی ایکسب قادر خواهند بود تا کالاها و خدمات خود را از طریق ایکسب و بصورت عمده به مشتریان داخلی و بین المللی عرضه کنند.

با استفاده از خدمات طلایی ایکسب، شرکتهای دانش بینان در صدر جستجوها قرار میگیرند، دسترسی بدون محدودیت به خدماتی نظیر معرفی شرکت و محصولات – با عکس، فیلم ، کاتالوگ و همچنین ایجاد فروشگاه آنلاین- خواهند داشت.

هدف ایکسب ایجاد بستری برای خرید و فروش آنلاین به صورت عمده فروشی است و تجار و شرکت های تولیدی می توانند ،کالا و خدمات خود را در این بستر ارائه کنند،

درباره ایکسب

ایکسب(ecasb.com) وبسایت B2B (عمده فروشی) است که تولید کنندگان، صادر کنندگان، واردکنندگان و بنکداران در آن کالاهای خود را به صورت عمده معامله می کنند.

هدف ایکسب ایجاد بستری برای خرید و فروش آنلاین به صورت عمده فروشی است و تجار و شرکت های تولیدی می توانند ،کالا و خدمات خود را در این بستر ارائه کنند، برای آنها مشتری بیابند و نیازهای خود را از طریق سایرعرضه کنندگان کالا و خدمات تامین کنند.

تمامی خدمات ایکسب به دو زبان فارسی و انگلیسی در دسترس کاربران است.

ورود به ایکسب

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

خروج از نسخه موبایل