برنامه قطعی‌ برق شهرک‌‌‌های صنعتی اعلام شد

برنامه قطعی‌ برق شهرک‌‌‌های صنعتی اعلام شد

عضو هیات‌مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت از آغاز قطعی برق در شهرک‌‌‌های صنعتی از هفته گذشته خبر داد و گفت: با توجه به برنامه‌‌‌ریزی‌‌‌های صورت‌گرفته، قطعی‌‌‌ها یک‌روز در هفته خواهد بود.

مجله خبری ایکسب / آرمان خالقی در گفت‌‌‌وگو با «ایسنا»، با بیان اینکه قطعی برق به صورت یک‌روز در هفته در شهرک‌‌‌های صنعتی شروع شده است، اظهار کرد: از هفته گذشته قطعی برق در شهرک‌‌‌های صنعتی آغاز شده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته قطعی برق به دو روز در هفته هم می‌‌‌رسید، اما امسال برنامه‌‌‌ریزی برای قطعی برق یک‌روز در هفته است، گفت: بیشترین مصرف برق در بخش خانگی است. بنابراین به یک برنامه صرفه‌‌‌جویی و مدیریت انرژی در حوزه خانگی نیاز داریم.

اتخاذ تدابیری که صنایع را با مشکل مواجه نکرد

در همین زمینه مصطفی رجبی مشهدی، مدیرعامل توانیر، در خصوص برنامه مدیریت مصرف شهرک‌‌‌های صنعتی گفت: به منظور مدیریت بار تدابیری را برای میزان مصرف برق شهرک‌‌‌های صنعتی در نظر گرفته‌‌‌ایم که طبق آن، این شهرک‌‌‌ها ۶روز در هفته بدون محدودیت می‌‌‌توانند از برق استفاده کنند و تنها با جابه‌جایی یک جمعه با روز کاری فرآیند کاری خود را پیش می‌‌‌برند.

وی با بیان اینکه این موضوع تنها با هدف مدیریت مصرف صورت می‌گیرد و بخش صنایع نیز همکاری خوبی داشته‌‌‌اند، افزود: با تدابیری که سال گذشته نیز در همین راستا صورت گرفت، نه‌تنها محدودیت جدی برای بخش صنعت اعمال نشد، بلکه شاهد افزایش تولید صنایع کشور نیز بودیم.

منبعدنیای اقتصاد
مطلب قبلی3 راه لازم برای تقویت و بروزکردن مهارت‌های مدیریتی
مطلب بعدیتمجید روسیه ‌از قرنطینه درست نباتات گیاهی در ایران

دیدگاه شما

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید