خانه عمومی افزایش۵۰۰تومانی قیمت دلار، یورو و پوند در صرافی‌ها

افزایش۵۰۰تومانی قیمت دلار، یورو و پوند در صرافی‌ها

0

قیمت خرید دلار امروز در شعب ارزی بانک‌ها ۱۰ هزار و ۸۰۱ تومان تعیین شد.  

به گزارش خبرآنلاین، همچنین امروز بانک های عامل قیمت دلار را ۱۰ هزار و ۸۰۱ تومان و ۹ ریال، قیمت یورو را ۱۲ هزار و ۳۲۰ تومان و یک ریال و قیمت پوند انگلیس را ۱۳ هزار ۸۱ تومان و ۲ ریال برای خرید از مردم اعلام کرده اند.

قیمت خرید دلار نسبت به دیروز ۵۰۰ تومان،  قیمت یورو ۵۵۹ تومان و قیمت پوند ۶۳۶ تومان نسبت به دیروز افزایش یافته است.

قیمت ارز در صرافی ملی 

قیمت دلار در صرافی‌های دولتی با ۵۰۰ تومان افزایش نسبت به دیروز ۱۰ هزار و ۹۰۰ تومان تعیین شده است.  

صرافی‌های دولتی قیمت دلار را برای فروش به مردم با ۵۰۰ تومان افزایش نسبت به دیروز ۱۰  هزار و ۹۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۰ هزار و ۸۵۰ تومان خریداری می‌کنند.

قیمت فروش یورو نیز در صرافی‌های دولتی با ۷۰۰ تومان افزایش نسبت به صبح دیروز ۱۲ هزار و ۸۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو  نیز در صرافی‌های دولتی ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان اعلام شده است.

گفتنی است خرید و فروش  ارز در ۵ صرافی دولتی در خیابان فردوسی متناسب با نوسان قیمتی در بازار آزاد، خرید و فروش دلار و یورو را با قیمت‌های مختلفی انجام می‌ شود.

نرخ ارز مسافرتی

قیمت ارز مسافرتی

شعب منتخب بانکی امروز قیمت فروش ارز مسافرتی را بدون کارمزد ۱۲ هزار و ۶۸۰ تومان اعلام کرده اند.  

شعب منتخب فروشنده ارز مسافرتی در نظام بانکی فروش ارز مسافرتی، یورو را با قیمت ۱۲ هزار و ۶۸۰ تومان و ۶ ریال به سمافران می فروشند که با احتساب کارمزد ۷ در هزار به رقمی حدود ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان می رسد. قیمت فروش ارز مسافرتی در نظام بانکی نسبت به دیروز ۵۷۵ تومان افزایش یافته است.

مسافران می توانند با در دست داشتن اسناد و مدارک مورد نیاز به شعب منتخب بانک های ملی، تجارت، ملت، سامان و پارسیان که مسئولیت فروش ارز مسافرتی به مردم را برعهده دارند، مراجعه کرده و برای سفر کشورهای همسایه و مشترک‌المنافع حداکثر ۵۰۰ یورو و برای سایر کشورها تا ۱۰۰۰ یورو خریداری کنند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

خروج از نسخه موبایل