اطلاعیه شرکت پایا آراز ارس درباره نمایندگی محصولات آرایشی سالوته

نمایندگی محصولات سالوته
نمایندگی محصولات سالوته

شـرکـت بازاریابان ایرانیان زمـیـن که به اختصار ©BIZ نامیده می شود نماینده انحصاری توزیع و فروش محصولات برند سالوته شد.

طبق قرارداد همکاری که فی مابین شرکت های پایا آراز ارس و مجموعه بازاریابان ایرانیان زمین منعقد شده است مجموعه بازاریابان ایرانیان زمـیـن تا اطلاع ثانویه تنها نماینده فروش و توزیع محصولات آرایشی و بهداشتی برند های زیر خواهد بود:

  1. سالوته Salute
  2. سی کاسماتیس C Cosmetisse کلاسیک
  3. لاکچری کوین Luxury Coin 

طبق این همکاری تنها توزیع کننده و عرضه کننده آنلاین و آفلاین محصولات برند سالوته و دیگر برند های توافق شده، مجموعه بازاریابان ایرانیان زمین خواهد بود. 

همچنین با توجه به اطلاع رسانی رسمی که روابط عمومی این شرکت منتشر کردند بعد از این تاریخ هیچ سایت و فروشگاهی خارج از کانال توزیع مجموعه بازاریابان ایرانیان زمین حق فروش و پخش این محصول را نخواهد داشت. 

در صورت عدم توجه شرکت خاصی به این اطلاع رسانی، این شرکت حق پیگیری قانونی و رسمی را برای خود محفوظ خواهد داشت و حق پیگیری و موضوع مطالبه ضرر و زیان وارده به برند سالوته را خواهد داشت.

طبق اعلام شرکت بازاریابان ایرانیان زمین، اینکار برای یکپارچه سازی قیمت و جلوگیری از تقلب (ارائه محصولات فیک) در ارائه این محصولات، جهت حمایت از مصرف کننده انجام می گیرد تا مصرف کنندگان این محصولات را با قیمت های متفاوت از کانال فروش غیر رسمی خریداری نکنند.

شایان ذکر است که شرکت مد،استایل و زیبایی بازاریابان ایـرانیان زمین (©BIZ) با همکاری متخصصان داخل و خارج از کشور، این امکان را برای همه فراهم کرده است تا مخاطبین در هر موقعیت اجتماعی و رفاهی که هستند بتوانند مشاور تخصصی و رایگان استایل و زیبایی خود را داشته باشند و در صورت تمایل با مراجعه حضوری به مرکز بازاریابان ایران زمین و یا ارتباط مجازی، دیگر دغدغه سبک منحصر به فرد خود را نداشته باشند. 

علاقه مندان جهت خرید و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت این شرکت یعنی بازاریابان ایرانیان زمین مراجعه نمایند.

مطلب قبلیکسب عناوین برتر 2021 CES INNOVATION AWARDS توسط ال‌جی
مطلب بعدیفروشگاه اینترنتی باباحاجی افتتاح شد

دیدگاه شما

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید