خانه بلاگ

 دروازه ورود شرکتهای ایرانی به بازار هند

 دروازه ورود شرکتهای ایرانی به بازار هند

ایکسب بعنوان تنها پلتفرم B2B در ایران، برای معرفی شرکتهای توانمند داخلی به بازار هند،قرارداد همکاری  با Globaltadeplaza یکی از پلتفرمهای پیشرو هند، امضا کرد.

بر اساس این قرارداد شرکتهای ایرانی قادر خواهند بود تا با کمک ایکسب در وب سایت globaltradeplaza عضو شوند و کالاها و خدمات خود را به بازار هند و بازارهای بین المللی عرضه کنند.

اقتصاد هند

اقتصاد هند چهارمین اقتصاد بزرگ جهان است. کشور هند با رشد اقتصادی متوسط بالاتر از ۸ درصد طی چند سال گذشته به یک قدرت اقتصادی بزرگ مبدل شده‌ و این میزان رشد نزدیک به رشد اقتصادی کشور همسایه آن چین است. هم اکنون اقتصاد هند با داشتن تولید ناخالص داخلی GDP ۶۱۱/۳ تریلیون دلار، در مقام چهارم را دارد.

اقلام عمده صادراتی هنداقلام عمده وارداتی هند
سوختها و روغنهای معدنی
مروارید، سنگهای قیمتی و نیمه قیمتی و فلزات گرانبها
ماشین آلات
مواد شیمیایی ارگانیک
محصولات دارویی
تجهیزات الکترونیکی
آهن و فولاد
محصولات کشاورزی و دریایی
برنج و  چای
نفت خام
گاز طبیعی
کود شیمیایی
آهن و فولاد مروارید
سنگها و فلزات گرانبها
مواد پلاستیکی و محصولات پتروشیمی
چربی و روغنهای حیوانی و گیاهی

درباره global Trade Plaza

وب سایت GTP ، یک بازار جهانی B2B پیشگام در هند است. هدف این پلتفرم  کمک به مشتریان خود برای گسترش بازار محصولات از طریق استفاده از خدمات آنلاین تجارت الکترونیک B2B است.

هم اکنون بیش از 300 هزار کسب وکار بین المللی عضو GTP هستند که با استفاده از خدمات متنوع این پلتفرم می توانند کالاها و خدمات خود را به بازار هند و بازارهای بین المللی عرضه کنند.

همکاری مشترک ایکسب و GTP

ایکسب ecasb.com بعنوان یکی از پلتفرمهای پیشرو در تجارت الکترونیک B2B در ایران، برای گسترش فعالیت های خود و ایجاد زمینه های لازم برای معرفی شرکتهای داخلی به بازار جهانی، قرارداد همکاری با وب سایت Globaltradeplaza امضا کرد.

بر این اساس شرکتهای ایرانی علاقمند به حضور در بازار هند قادر خواهند بود تا با پرداخت هزینه های عضویت بصورت ریالی، عضو ویژه پلتفرم GTP شوند.علاوه بر این شرکتهای هندی نیز می توانند با عضویت در ایکسب با کسب وکارهای ایرانی در ارتباط باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به این صفحه مراجعه کنید (لینک)

گواهینامه ارزیابی خریدار و فروشنده

بر اساس قرارداد همکاری ایکسب و GTP، شرکتها و تجار ایرانی قارد خواهند بود تا از خدمات شرکت بین المللی اس جی اس ( SGS)، در زمینه ارزیابی خریدار و فروشنده استفاده کنند.

با دریافت این گواهی، کسب و کارهای ایرانی با اطمینان می توانند در بازارجهانی حضور یابند و با شرکای خود مراودات تجاری و مالی داشته باشند.این گواهی در یک فرایند آنلاین به متقاضیان اعطا می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.( دریافت گواهینامه SGS)

آمادگی شرکتهای روسی برای همکاری با شرکت های ایرانی

آمادگی شرکت های روسی برای همکاری با شرکت های ایرانی

شرکتهای روسی ضمن حضور در بازار ایران، آمادگی برای همکاری با شرکت های ایرانی برای تامین نیازهای بازار روسیه اعلام کرده اند.

این شرکت ها از مدتی پیش وارد بازار ایران شده اند و درصددند با همکاری شرکت های ایرانی هم نیازهای بازار روسیه را تامین و هم توانایی ها، امکانات و تولیدات خود را در بازار ایران عرضه کنند.

با توجه به محدودیتهای کشور روسیه در دستیابی به بازارهای بین المللی و از دست رفتن شرکای همیشگی که عمده نیازهای این کشور را تامین می کردند، فرصتی برای حضور شرکتهای ایرانی را فراهم آمده است.

روسیه به عنوان وسیع‌ترین کشور دنیا با جمعیتی 146 میلیونی، با تولید ناخالص داخلی 2240 میلیارد دلار،بسیاری از نیازهای خود را از خارج تامین می کند.

از جمله محصولاتی که این کشور به واردات آنها متکی است می توان به انواع محصولات کشاورزی نظیر میوه و مرکبات،سبزی، خشکبار و همچنین انواع رب گوجه فرنگی و محصولات کنسروی ، محصولات و مواد پلیمری،قطعات خودرو و محصولات شیمیایی اشاره کرد

در غیاب شرکتهای اروپایی، اکنون روسیه به دنبل شرکای مطمئنی است که بتواند کالاها و مواد اولیه مورد نیاز خود را از آنها تامین کند.

کشور ایران به واسطه نزدیکی به این کشور و داشتن مرزهای آبی و امکانات بالقوه اکنون می توان به عنوان بهترین گزینه برای تامین محصولات مورد نیاز روسیه باشد. گو اینکه تلاش دولت و شرکتهای بخش خصوصی این کشور در طی یکسال اخیر در ایجاد ارتباط با بازار ایران بر کسی پوشیده نیست.

ارتباط با تجار و شرکتهای روس

در یکسال اخیر علاوه بر برگزاری همایشها و نمایشگاههای مختلف و سفر تجار روس به ایران، حضور شرکتهای روس در پلتفرم B2B ایکسب، یکی از مهمترین منابع ایجاد ارتباط آنها با بازار ایران بوده است.

ایکسب بعنوان تنها پلتفرم بین المللی B2B در ایران توانسته راه ورود شرکتهای روسی را به بازار ایران هموار کند و ارتباط بی‌واسطه بین تجار دو کشور را در بستر اینترنت فراهم آورد.

هم اکنون بیش از 80 شرکت روسی عضو ایکسب شده اند. برخی از شرکتهای عضو طلایی ایکسب در این صفحه معرفی شده اند.شما می‌توانید با مراجعه به صفحه هریک از این شرکتها ضمن آشنایی با فعالیت آنها، بیواسطه با این شرکتها در ارتباط باشید.

از جمله محصولاتی که کشور روسیه به واردات آنها متکی است می توان به انواع محصولات کشاورزی نظیر میوه و مرکبات،سبزی، خشکبار و همچنین انواع رب گوجه فرنگی و محصولات کنسروی ، محصولات و مواد پلیمری،قطعات خودرو و محصولات شیمیایی اشاره کرد

ورود به بازار روسیه

ایکسب در همکاری با شریک تجاری خود در روسیه (شرکت weconn) علاوه بر ارزیابی شرکتهای روسی علاقمند به حضور در بازار ایران، خدمات بازاریابی و فروش کالای شرکتهای ایرانی را در کشور روسیه ارائه می دهد.

کسب و کارهای ایرانی علاقمند به بازار روسیه می توانند با استفاده از این خدمات، وارد بازار روسیه شده و کالاهای خود را در این کشور به فروش رسانند.

برای کسب اطلاعات بیشتربه لینک زیر مراجعه کنید

ایکسب،در میان 10 مارکت پلیس برتر آسیا

ایکسب،در میان 10 مارکت پلیس برتر آسیا

مجله چشم انداز کسب و کار آسیا،پلتفرم ایکسب را بعنوان یکی از ده مارکت پلیس برتر آسیا در سال 2022 معرفی کرد.

در تازه ترین شماره مجله اینترنتی asia business outlook (چشم انداز کسب و کار آسیا ) “10مارکت پلیس برتر(B2B)در آسیا در سال 2022” معرفی شده است که ایکسب (ecasb.com) در رتبه سوم بعد از دو وبسایت Buy2sell.vn از ویتنام و  Ebay.ph از فیلیپین قرار گرفته است.

این مجله تاکید کرده که این وبسایت ها با استفاده از تخصص و تجربه گسترده در حوزه کاری خود، خدمات کارآمدی در زمینه تجارت الکترونیک به بازار ارائه داده اند. 

این نشریه در باره نحوه و معیار انتخاب وبسایت می نویسد که ابتدا وبسایت های متعددی انتخاب و پس از بررسی دقیق توسط هیئتی برجسته متشکل از داوران، شامل داوران  CXO ، تحلیلگران بازار و هیئت تحریریه معرفی شده اند.

این نشریه می نویسد که ما سهم ارزشمند آنها را در بازار در حال توسعه و رقابتی و همچنین  توانایی آنها را در حفظ و ظاهر شدن به عنوان شرکت کنندگان برتر از طریق خدمات قابل اعتمادی که ارائه می دهند، قدر می دانیم.

در میان ده بازار برتر تجارت الکترونیک آسیا در حوزه b2b چند وبسایت از سنگاپور، اندونزی، بنگلادش و یک وبسایت از قطر(menahub) و یک وبسایت از امارات (texub) نیز به چشم می خورد.

ایکسب به دو زبان انگلیسی و فارسی، تنها پلتفرم تجارت الکترونیک بین بنگاهی(B2B ) ایران است که تلاش دارد تا علاوه بر ارائه خدمات معرفی کسب وکارها و امکاناتی نظیر خرید و فروش عمده کالا در بستر آنلاین، زمینه را برای ارتباط شرکتهای ایرانی و خارجی فراهم نماید.

تجارت الکترونیک

تجارت الکترونیک یا (B2B) بازار بزرگ و بی‌نظیری است که بسیاری از فرآیندهای تجارت از تهیه و تدارک تا خرده‌فروشی را تحت کنترل خود درآورده است، والبته به هموار شدن راه برای تراکنش های آنلاین نیز کمک کرده است تا کسب‌وکارها به راحتی بتوانند هر چیزی را در بازار تهیه و در بستر خود ارائه کنند.

قاره آسیا مهد بزرگترین و سریعترین بازارهای تجارت الکترونیک در حال رشد در کشورهای چین و هند است.  بهینه سازی شرایط برای بازارهای b2b در آسیا باعث رشد سریع تجارت الکترونیک در ابن منطقه از جهان،به ویژه در چین شده است. زیرا سهم چین در ارزش معاملات خرده فروشی تجارت الکترونیک جهانی به حدود 16 درصد می رسد، که این رقم حتی از ایالات متحده نیز بیشتر است. در عین حال، سایر کشورهای آسیایی مانند ژاپن و کره جنوبی نیز، با داشتن بخشی از بزرگترین سهم‌ها در بازار خرده‌فروشی تجارت الکترونیک، نقشی مهم و حیاتی در رشد آن ایفا کرده‌ و هنوز هم ایفا می کنند.

علاوه بر این، با افزایش روز افزون تجارت سیار در قاره آسیا و  پا گرفتن کسب و کارهای اینچنینی که منجر به بالا رفتن و  بهبود سطح تجارت سیار شده است، از این پس، چشم‌انداز تجارت سیار در آسیا نیز سریعتر از بسیاری از کشورهای جهان،  در حال توسعه است.

درباره ایکسب

ایکسب بعنوان اولین مارکت پلیس B2B در ایران، در سال 1386 به هدف ایجاد بستری برای معرفی شرکتهای فعال در حوزه نفت و انرژی تاسیس شد. پس از آن در دهه نود همزمان با رشد و توسعه کسب و کارهای آنلاین، ایکسب با طراحی مجدد، خدمات خود را به سایر صنایع گسترش داد.

اکنون ایکسب با 16 هزار شرکت عضو و بیش از 50 هزار کاربر ثبت نام شده، به دو زبان انگلیسی و فارسی، تنها پلتفرم تجارت الکترونیک بین بنگاهی(B2B ) ایران است که تلاش دارد تا علاوه بر ارائه خدمات معرفی کسب وکارها و امکاناتی نظیر خرید و فروش عمده کالا در بستر آنلاین، زمینه را برای ارتباط شرکتهای ایرانی و خارجی فراهم نماید.

دفاتر نمایندگی ایکسب هم اکنون علاوه بر ایران در کشورهای روسیه و چین برای فراهم ساختن ارتباط مستقیم شرکتهای ایرانی با بازار این دو کشور، فعال هستند.

ایکسب در مسابقه ویدیوی کوتاه تجاری چین برنده شد

ایکسب برنده مسابقه ویدیوی کوتاه تجاری چین

ایکسب در اولین مسابقه ویدیوی کوتاه تجاری شورای ارتقای تجارت بین المللی چین( (CCPIT که در شهر فوشان ایالت گوانگدونگ برگزار شد، به عنوان یکی از سه شرکت برتر انتخاب شد.

در این مسابقه 200 شرکت بین المللی از 10 کشور جهان حضور داشتند و ایکسب از ایران و شرکت هایی از لبنان و ایرلند به عنوان برنده انتخاب و معرفی شدند.

گواهینامه

در این مسابقه شرکت ها برای معرفی فعالیت های تجاری خود ویدیوهایی کوتاه به زبان انگلیسی تهیه کرده بودند و از بین 200 شرکت بین المللی سه شرکت به عنوان برنده انتخاب شدند. بعد از معرفی برندگان، دبیرخانه انجمن زبان های خارجی فوشان جوایز و گواهینامه افتخار را در اختیار برندگان قرار خواهد داد.

شورای ارتقای تجارت بین المللی چین (CCPIT) China Council For The Promotion Of InternationalTrade ضمن تشکر از شرکت کنندگان در این مسابقه بین المللی تاکید کرده که از اعتماد شرکت های بین المللی بسیار خرسند است و می کوشد تا دوره های بعدی با حمایت انجمن زبان های خارجی شرکت های بیشتری در این مسابقات تجاری شرکت کنند.

ایکسب، اولین پلتفرم تجارت الکترونیک B2B در ایران است و بیش از 2000 شرکت چینی عضو آن هستند.

خرید محصولات و برندهای اورجینال بدون واسطه در ایکسب

خرید محصولات اورجینال
خرید محصولات اورجینال

ایران 2 پلاس: برترین توزیع کننده برندهای اورجینال پوشاک

 شرکت ایران 2 پلاس (Iran2Plus) یکی از شرکت های فعال در زمینه واردات و توزیع عمده و خرده کالاهای اورجینال در کشور است که به صورت عمده و خرده محصولات وارداتی خود را به دست مخاطبین خود می رساند.

محصولات و برندهایی که شرکت ایران 2 پلاس ارائه می دهد اصل بوده و این شرکت اصل بودن آنها را تضمین می کند همچنین برچسب ها و کدهایی که نشان دهنده اصل بودن کالاهای این شرکت است بر روی محصولات این شرکت وجود دارد تا مخاطبین نسبت به کالاهایی که خریداری می کنند کاملا اطمینان حاصل نمایند.

سابقه شرکت ایران 2 پلاس

شرکت ایران 2 پلاس بیش از یک دهه است که در زمینه مد، پوشاک و دیگر محصولات لایف استایل در بازار فعالیت می کند و از سه سال پیش با گسترش اینترنت و تغییر رفتار مصرف کنندگان فروش آنلاین خود را در اینستاگرام و مارکت پلیس های برتر کشور مثل دیجکالا و ایکسب استارت زده است و با موفقیت های بزرگی دست یافته است. این شرکت در حضور کوتاه مدت آنلاین خود در دیجیکالا توانسه تمام رکوردهای فروش آنلاین خود را بشکند.

آقای نوری مدیر مجموعه ایران 2 پلاس در ارتباط با این رکورد فروش اعلام کردند «که به نظر میرسد در رابطه با خرید و فروش های آنلاین دوران پسا کرونا، دوران جدیدی خواهد بود و با موج جدیدی از تقاضا برای خریدهای آنلاین روبرو خواهیم شد که در آن شرکت های که ردپاهای خوبی در گوگل از خود به جا گذشته اند آینده و فروش  بهتری خواهند داشت همچنین به رکوردهای قابل توجه تری نیز دست خواهند یافت.»

با توجه به اینکه این شرکت در واردات و توزیع اجناس برند اصل کار می کنند و با سابقه خوبی که از خود به جا گذاشته است در بازار شناخته شده و توانسته از خودش برند خوشنامی در ذهن مخاطبین خود ایجاد کرده و مشتریان وفاداری در بحث خریدهای عمده داشته باشد.

مدیر این مجموعه امیدوار است برند خود را در آینده نزدیک به یک برند آنلاین کشوری تبدیل کند تا مخاطبین بتوانند از همه جای ایران به برندهای اصل و اورجینال دسترسی داشته باشند و به صورت آنلاین با اطمینان کامل خرید کنند برای همین منظور سایت فروشگاه اینترنتی این مجموعه در آینده نزدیک به صورت رسمی افتتاح خواهد شد.

برترین برندهای پوشاک و استایل در ایران 2 پلاس

از برندهایی که شرکت ایران 2 پلاس کار می کنند می توان به برترین برندهای حوزه پوشاک و استایل مثل مانگو، و یا برندهای ورزشی و کوهنودری مثل سالیوا و برند های مثل کلمبیا، آندر آرمور ، نورث فیس ،دیوتر و دیگر برندهای برتر دنیا اشاره کرد که برخی از محصولات این شرکت در فروشگاه اینترنتی ایکسب جهت خرید عمده و تکی وجود دارد.

به طور کلی برترین برندهای اورجینال و اصلی که شرکت ایران 2 پلاس به صورت منظم کار می کند شامل آندرآرمور، نورث فیس، کلمبیا، کفش های تری بورد، سالیوا، سالامون و غیره است.

مخاطبین شرکت ایران 2 پلاس

مخاطبین شرکت و محصولات برندهای ایران 2 پلاس افراد خوش سلیقه ای هستند که به استایل و تیپ خودشان توجه می کنند و به خودشان احترام ویژه ای قائل اند و همچنین افرادی که دوست دارند برند اصل و با کیفیت را با قیمت مناسب خریداری کند. پس ایران 2 پلاس یکی از بهترین گزینه برای افرادی که دنبال محصولات اورجینال هستند می باشد.

ارسال رایگان کالاهای برند و اورجینال ایران 2 پلاس در کل کشور

شرکت ایران 2 پلاس در راستای جلب نظر مخاطبین و اطمینان دادن به آنها هزینه ارسال همه کالاهای خریداری خود در کل کشور را رایگان گذاشته تا مخاطبین در این زمینه دغدغه ای نداشته باشند و تنها با پرداخت قیمت محصول مورد نظر خود، کالای خریداری شده را در سریعترین زمان در درب منزل خود تحویل گیرند.

نحوه خرید محصولات شرکت ایران 2 پلاس

علاقه مندان جهت بررسی، مقایسه و خرید محصولات اورجینال این شرکت می توانند به صفحه این مجموعه در مارکت پلیس ایکسب مراجعه نموده و محصول مورد نظر خود را به صورت آنلاین خریداری کنند.

همچنین علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دیگر محصولات این شرکت می توانند به پیج اینستاگرام این شرکت با آیدی Iran2Plus مراجعه نمایند.

شیوه تشخیص زعفران اصل در خرید عمده زعفران فله

روش تشخیص زعفران اصل از تقلبی
روش تشخیص زعفران اصل از تقلبی

روش تشخیص زعفران اصل از تقلبی

زعفران چیست؟

زعفران، نام کلاله‌های گلی با نام علمی .Crocus sativus L است. کلاله در واقع قسمتی از مادگی است که در قسمت میانی گل وجود دارد. زعفران یا همان طلای سرخ یک ماده خوراکی گران‌قیمت است و پرورش آن در بخش کشاورزی، تجارتی با ارزش محسوب می‌شود. یکی از مشکلات در مورد تجارت و خرید و فروش زعفران، تشخیص اصل بودن آن است. مسلماً با فروش زعفران تقلبی پول زیادی به دست افراد متقلب می‌آید. شاید برای بسیاری از خریداران دشوار باشد که بتوانند زعفران اصلی را از زعفران تقلبی تشخیص دهند. هیچ‌کس دوست ندارد بعد از پرداخت هزینه زیاد بابت خرید زعفران، متوجه شود که سرش کلاه رفته است و آنچه که خریده، زعفران تقلبی بوده است. با شناخت روش‌های تشخیص زعفران اصل از تقلبی می‌توانید جلوی سودجویی فروشندگان متقلب را بگیرید.

چرا زعفران اصل مهم است؟

استفاده از زعفران برای تهیه غذا، به دلیل رنگ، عطر و طعم خوبی است که باعث خوش‌طعم شدن و نتیجه بهتر در پخت ماده غذایی مورد نظر است. شاید با استفاده از زعفران تقلبی بتوان رنگ را تا حدی به غذا استفاده کرد، ولی فارغ از نمودهای بیرونی استفاده از زعفران مانند عطر، طعم و رنگ نمی‌توان انتظار تأثیرات مثبت خوردن زعفران را از نوع تقلبی آن داشت. زعفران شادی‌آور است و می‌تواند در روحیه بهتر فرد تأثیر داشته باشد، پس برای تشخیص زعفران اصل پیش‌قدم بمانید.

مطالب مرتبط: نکاتی که در خرید عمده زعفران اصل برای رستوران ها باید بدانید

  • از دوران قدیم کشورهای ایران، اسپانیا، هند و یونان در کشت زعفران پیش‌قدم بوده‌اند و تا به امروز نیز توانسته‌اند تجارت جهانی این ماده خوراکی ارزشمند را حفظ کنند. میزان رنگ دهی، درصد ماده کروتین که باعث تلخی طعم آن می‌شود و خلوص کامل زعفران در آزمایشگاه اندازه‌گیری می‌شود ولی با اطلاع از برخی روش‌ها می‌تواند زعفران اصل را از نوع تقلبی آن شناسایی کرد. ابتدا باید زعفران را از نظر ظاهری بشناسید. سرشاخه کلاله‌های زعفران در قسمت بالا به شکل شیپور است و در پایین باریک‌تر می‌شود. رنگ زعفران قرمز تند است.

روش های تشخیص زعفران اصل از تقلبی در خرید عمده زعفران فله

یکی از روش‌های تشخیص زعفران اصلی، استفاده مناسب از کلمه شیرین است. زعفران خوب همیشه عطر شیرین دارد و نه طعم شیرین. یکی از رشته‌های زعفران را روی زبان خود قرار دادید. اگر طعم شیرینی درون دهان خود احساس کردید، این زعفران تقلبی است. گاهی افراد سودجو برای افزایش وزن زعفران، آن را به عسل یا شکر آغشته می‌کنند. زعفران اصل کمی به تلخی می‌زند یا گاهی هم هیچ طعم خاصی نمی‌دهد.

یکی دیگر از روش‌های قطعی برای تشخیص زعفران اصل، عطر آن است. برای این راهکار باید عطر زعفران اصل را به خوبی بشناسید. عطر زعفران اصل بسیار جذاب و هیجان‌آور است، اگر بدانید رایحه واقعی عسل و یونجه چگونه است، به احتمال زیاد می‌توانید عطر زعفران اصل را هم تشخیص دهید. این عطر ترکیبی از عسل و یونجه است. هر چه زعفران تازه‌تر باشد، بوی آن تندتر است.

کمی از زعفران را درون آب سرد بریزید، متوجه می‌شوید کمی که زمان بگذرد، رنگ آب تغییر می‌کند. ولی نکته اصلی اینجاست که چگونه می‌توان زعفران تقلبی را تشخیص داد. زمانی که کلاله‌های زعفران اصل را از آب بیرون بیاورید، رنگ اصلی خود کلاله‌ها  چندان تغییری نکرده است. ولی در زعفران تقلبی بعد از درآوردن آنها از آب، مشاهده می‌کنید که رنگ اضافه شده به کلاله‌های زعفران کاملاً از بین رفته، ظاهری مثل قبل ندارد و به رنگ سفید در آمده است. به علاوه زعفران اصلی سرعت رنگ دهی کندتری دارد، پس اگر زعفران به سرعت رنگ پس داد، شکی در استفاده از رنگ‌های شیمیایی درون آن نیست. رنگ زعفران اصل در آب به رنگ زرد مایل به نارنجی و قرمز و البته شفاف در می‌آید. رنگ قرمز تند در آب نشان خوبی نیست، مواد شیمیایی استفاده شده برای رنگ دهی بیشتر زعفران ممکن است برای سلامتی شما مضر باشند.

کلاله‌های زعفران اصل براق نیستند. گاهی اوقات در تهیه زعفران تقلبی کلاله گیاهان دیگر از جمله ذرت را رنگ می‌کنند و به جای نوع اصل آن می‌فروشند. کلاله ‌این دو گیاه شباهت زیادی به هم دارد و تفاوت آنها در این است که کلاله‌های زعفران حالت منحنی دارند که می‌تواند در تشخیص نوع اصل به شما کمک کند. گل‌رنگ هم از نظر ظاهری به طور طبیعی شباهت زیادی به زعفران اصل دارد، پس گول ظاهر آن را نخورید و به رنگ و بوی آن بیشتر توجه کنید.

مطالب مرتبط: راهنمای خرید عمده زعفران فله یا بسته بندی شده

کمی از زعفران را روی کاغذ بریزید و یا بین انگشتان خود فشار دهید. اگر لکه‌های چربی روی کاغذ باقی ماند، نشان می‌دهد متأسفانه زعفرانی که خریدید، تقلبی است و شاید برای افزایش وزن، به آن چربی اضافه کرده باشند. زعفران اصل در صورت له شدن بین کاغذ، به پودر تبدیل می‌شود.

یکی از روش‌های جالب برای تشخیص زعفران اصل این است که کمی جوش شیرین به آب اضافه کنید و آن را خوب هم بزنید. سپس کمی زعفران به محلول اضافه کنید. درصورتی که زعفران اصل باشد، ترکیب آب و جوش شیرین به رنگ زرد در می‌آید، ولی اگر زعفران تقلبی باشد محلول به رنگ قرمز کمرنگ تغییر می‌کند.

کمی زعفران را روی اجاق گاز و روی شعله گاز شهری متان بگیرید. اگر رنگ آن به بنفش یا نارنجی تغییر کرد، خوشحال باشید که زعفران اصل در دست دارید. زعفران تقلبی به رنگ زرد تبدیل می‌شود. همچنین زعفران اصل در بنزین حل نمی‌شود و اگر کمی از آن را درون بنزین بریزید، نباید باعث تغییر رنگ آن شود.

شیوه‌های فروش زعفران تقلبی

متأسفانه برخی از سودجویان برای اینکه محصولات خود را به عنوان محصول بهینه به دست مشتری برسانند، اقدام به انجام روش‌های ناشایست می‌کنند تا به نوعی بتوانند سود ببرند. برخی با استفاده کردن از زعفران اصل، مقداری مواد دیگر مانند نمک، شکر یا حتی گل‌رنگ را با آن ترکیب می‌کنند تا وزنش بالا برود و بتوانند سود بیشتری به چنگ آورند. گاهی کلاله‌ها به عسل یا شیره آغشته می‌شوند تا وزن بیشتری داشته باشند.

برخی افراد دیگر نیز از رنگ مصنوعی استفاده می‌کنند تا قدرت رنگ دهی زعفران بالا رود. توصیه می‌شود برای خرید زعفران تنها از کلاله‌های سالم و پودر نشده استفاده کنید تا احتمال تقلب در تهیه آنها کمتر باشد. اسپری زعفران هم تضمینی برای اصل بودن آنها نیست. اگر قیمت زعفران که در حال خریدش هستید، از انواع دیگر مدل‌ها به طرز شگفت‌انگیزی ارزان‌تر بود، در خرید آن شک کنید.

مطالب مرتبط: داستان برند کالیز: ارائه دهنده محصولات ارگانیک

در مورد نگهداری از زعفران هم باید نکاتی را در نظر بگیرید. آن را به دور از نور، گرما و رطوبت قرار دهید و خصوصاً اگر زعفران را به صورت پودر شده نگهداری می‌کنید، آن را در ظرف شیشه‌ای یا پلاستیکی در بسته بریزید تا هوا وارد آن نشود. در صورتی که شرایط نگهداری زعفران مناسب نباشد، اسانس زعفران تبخیر می‌شود، ترکیب کروس را برای مدت کمتری نگه می‌دارد و ممکن است اثرات دارویی خود را نیز تا حدی از دست بدهد.

علاقه‌مندان برای خرید عمده زعفران فله و دیگر محصولات این مجموعه می‌توانند به سایت ایکسب مراجعه و یا با شماره تماس ۰۹۱۲۶۴۶۱۹۳۶ -۰۲۱۲۶۳۰۲۴۱۰ تماس بگیرید.

منبع: کالیز

آموزش نصب و کار با ترولی جرثقیل دستی

کار با ترولی جرثقیل دستی

چکیده : یکی از کاربردی ترین ابزارها جهت جابه جایی در جهت افقی، استفاده از ترولی جرثقیل است که برای انواع صنایع مختلف مانند تولیدی، مکانیکی، کارگاهی، سوله ها و… مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه با اتصال به جرثقیل دستی و سایر جرثقیل ها، علاوه بر جابه جایی به صورت عمودی، امکان حرکت در جهت افقی را نیز فراهم می کند. نصب صحیح ترولی، نقش بسیار کلیدی در عملکرد ایمن و کارکرد بالا دارد. در ادامه قصد داریم آموزش نصب ترولی دستی و کار با آن را آموزش دهیم.

یکی از کاربردی ترین ابزارها جهت جابه جایی در جهت افقی، استفاده از ترولی جرثقیل است که برای انواع صنایع مختلف مانند تولیدی، مکانیکی، کارگاهی، سوله ها و… مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه با اتصال به جرثقیل دستی و سایر جرثقیل ها، علاوه بر جابه جایی به صورت عمودی، امکان حرکت در جهت افقی را نیز فراهم می کند. نصب صحیح ترولی، نقش بسیار کلیدی در عملکرد ایمن و کارکرد بالا دارد. در ادامه قصد داریم آموزش نصب ترولی دستی و کار با آن را آموزش دهیم.

مراحل نصب ترولی جرثقیل دستی:

  1. آماده‌سازی دستگاه

قبل از آنکه بخواهید فرآیند نصب را شروع کنید، از سالم بودن تمامی اجزای ترولی دستی مانند زنجیر، چرخ ها، تزمز و قلاب اطمینان حاصل فرمایید. در ابتدا محل نصب ترولی را برروی ریل و یا تیر آهن علامت گذاری نمایید. ابزارهای مورد نیاز نصب از جمله آچار فرانسه، متر و پیچ گوشتی را آماده کنید.

  1. نصب چرخ ها

چرخ های ترولی را به محورها وصل کنید. پس از آنکه متصل کردین، از صحت نصب و محکم بودن چرخ ها اطمینان حاصل کنید.

  1. نصب زنجیر

برای اتصال زنجیر، ابتدا زنجیر را از داخل شیارهای چرخ ها عبود دهید. دقت کنید که زنجیر به طور کامل در شیارها قرار گرفته اند و اصلا شل نباشند.

  1. نصب قلاب:

قلاب را به انتهای زنجیر متصل کنید. سپس از محکم بودن اتصال قلاب به زنجیر مطمئن شوید.

  1. نصب ترمز

ترولی جرثقیل دارای یک دفترچه راهنما است. ترمز را طبق دستورالعملی که در دفترچه وجود دارد، ترولی جرثقیل دستی نصب نمایید. حتما از عملکرد صحیح ترمز اطمینان حاصل کنید.

  1. تنظیم موقعیت ترولی

ترولی را برروی تیرآهن یا ریل قرار دهید. موقعیت ترولی را به گونه ای تنظیم کنید که به طور روان حرکت کند. این کار با استفاده از پیچ و مهره ها صورت می گیرد.

  1. آزمایش نهایی

قبل از استفاده کامل و شرع به کار ترولی جرثقیل دستی، حتما دستگاه را با بار کم تست کنید. همچنین از عملکرد صحیح اجزا مانند زنجیر، چرخ ها، قلاب و ترمز و اجزای دیگر اطمینان حاصل نمایید.

مراحل کار با جرثقیل دستی

  1. بررسی اولیه

قبل شروع کار با جرثقیل دستی تمامی اجزای جرثقیل دستی از جمله بدنه، قلاب و زنجیر را چک کنید و از سالم بودن آن اطمینان حاصل نمایید. سپس تمامی محاسبات خود را برای محل قرارگیری بار و مسیر حمل بار با جرثقیل را در نظر بگیرید. همچنین قبل از جابه جایی از عدم وجود مانع در مسیر و سقوط بار اطمینان حاصل نمایید.

  1. متصل کردن بار

بار را به طور صحیح به قلاب جرثقیل دستی وصل کنید. پس از اتصال بار، از محکم بودن قلاب و بار اطمینان حاصل نمایید. توجه کنید که بارهای نامتعادل و یا سنگین تر از ظرفیت جرثقیل را به هیچ عنوان بلند نکنید.

  1. بلند کردن بار

با کشیدن زنجیر به سمت خود، بار به آرامی بلند می شود. نکاتی که درهنگام بلند کردن بار باید به آن ها توجه کنید این است که از حرکات ناگهانی و سریع خودداری کنید. همچنین در هنگام بلند نمودن بار تمامی تمرکز خود را روی ایم کار بگذارید.

  1. جابه جا کردن بار

اگر جرثقیل به یک ترولی متصل باشد، با حرکت دادن آن روی ریل یا تیرآهن بار را به راحتی به محل مورد نظر جابه جا کنید. حتما مراقب باشید هیچ مانعی سر راه دستگاه نباشد.

  1. پایین آورن بار

زنجیر جرثقیل را به آرامی به حالت اولیه برگردانید. توجه کنید که به طور ناگهانی و سریع این فرآیند را انجام ندهید.

  1. آزاد کردن بار

پس از آنکه بار را در محل قرارگیری گذاشتیم، قلاب جرثقیل دستی را از بار کاملا جدا می کنیم. از رها کردن بار به طور ناگهانی بپرهیزید.

نکات مهم درهنگام نصب از ترولی جرثقیل دستی

  • قبل از استفاده از ترولی جرثقیل دستی، دفترچه راهنمای آن را مطالعه نمایید.
  • به طور مرتب ترولی جرثقیل دستی را چک کنید و از آن به درستی نگهداری نمایید.
  • درهنگام نصب ترولی جرثقیل دستی نکات ایمنی را رعایت کنید.
  • از ترولی جرثقیل دستی برای جابه جایی بلند کردن بار، بیش از ظرفیت آن استفاده نکنید.

جمع‌بندی

جرثقیل دستی، ابزاری کاربردی برای بلند کردن و جابجایی بار در انبارها، کارگاه‌ها و سوله‌ها است. استفاده صحیح از این دستگاه، نقش کلیدی در عملکرد ایمن و کارآمد آن دارد. در این مقاله، مراحل کار با جرثقیل دستی را به طور کامل شرح می‌دهیم. با مطالعه این مقاله و رعایت نکات ایمنی، می‌توانید به راحتی با جرثقیل دستی کار کنید و از آن برای بلند کردن و جابجایی بار به طور ایمن و کارآمد استفاده کنید.

راهبرد مشاوران مارکتینگ برای افزایش رقابت‌پذیری بیزینس‌ها

راهبرد مشاوران مارکتینگ برای افزایش رقابت‌پذیری بیزینس‌ها

سعید مسعودی هم بنیان‌گذار آژانس تبلیغاتی آتوزی، معتقد است حضور مشاوران در کنار سازمان‌ها باعث پویایی و رشد بیشتر کسب و کار‌ها می‌شود.

افراد شاغل در یک سازمان، به سختی می‌توانند از بیرون عملکرد خود را ارزیابی کنند، اما مشاوران با نگاهی کلی‌تر می‌توانند مسیر‌های پیش‌رو را بر اساس توانمندی‌های کسب و کار روشن کنند.

سعید مسعودی به ایکسب گفت: (( متاسفانه خیلی از کسب و کار‌های کوچک و بزرگ از آینده پژوهی بازار خود غافل هستند و بیشترین تمرکز خود را  بر روی رتق و فتق امورات جاری خود گذاشته‌اند.

سعید مسعودی به عنوان مشاور مارکتینگ از تجربیات همکاری خود با برند‌های بزرگ و بین‌المللی به عنوان فرمول <<رشد>> یاد می‌کند.

ثبت درخواست مشاوره

او معتقد است یک مشاور مارکتینگ کار بلد باید پیش از هر چیزی دسته بندی مخاطبین را به خوبی بشناسد و بتواند پرسونای مخاطبین و پروفایل مشتریان احتمالی را به خوبی تدوین کند.

او فرمول <<رشد>> را زنجیری متشکل از مخاطبین، کانال‌های بازاریابی، اهداف SMART و ایده پردازی می‌داند.

*عدم درک صحیح از دیجیتال مارکتینگ

او اضافه کرد در حال حاضر درک صحیحی از دیچیتال مارکتینگ در بسیاری از برند‌ها وجود ندارد. صرف حضور در اینستاگرام یا سایر شبکه‌های اجتماعی با به صفر رساندن بودجه در بخش آفلاین به هیج وجه نمی‌تواند در بلند مدت پیامد‌های خوبی داشته باشد. نکته نگران کننده‌ی بعدی برای برند‌ها نداشتن استراتژی جامع برای بخش دیجیتال مارکتینگ و بسنده کردن به ترند‌های روز است که در بسیاری از موارد هیچ‌گونه همخوانی با هویت برند ندارد و باعث لطمه به اعتبار کسب و کار می‌شود.

سعید مسعودی از تجربه همکاری خود با یکی از مشهورترین پلتفرم‌های آموزش آنلاین به عنوان مشاور مارکتینگ و طراح کمپین‌های تبلیغاتی می‌گوید: (( این پلتفرم با هزینه‌ای گزاف تبلیغات خود را در دور زمین شروع کرد، در حالی که  از این کمپین بازخورد مناسبی حاصل نشده بود، بعد از اضافه شدن تیم مشاوران مارکتینگ ما با طراحی و اجرای کمپین تبلیغاتی تلفیقی با نفوذ به مدارس و آموزشگاه‌ها، طراحی پیامک تبلیغاتی فقط برای مخاطبین هدف، راه‌اندازی کمپین اینستاگرامی و گوگل ادز، رشد ۱۴۸ درصدی را نسبت به کمپین قبلی به دست آمد.))

*نوکیا برنده‌ای که باخت.

داستان شکست نوکیا، درسی برای آینده است.

سعید مسعودی با سابقه مشاوره مارکتینگ به شرکت‌های بزرگ داخلی و حوزه خلیج فارس، فقدان عبرت‌ آموزی از شکست بیزینس‌های بزرگ را در ایران  علت عدم ماندگاری برند‌های ایرانی می‌داند و می‌گوید:

(( در چرخه حیات بیزینس‌ها شوق برای رسیدن به بلوغ باعث عدم برنامه ریزی و ایجاد ساختار صحیح شده‌است.))

حضور یک مشاور مارکتینگ در کنار یک بیزینس به مجموعه‌ای از فواید مهم منجر می‌شود. این فواید شامل موارد زیر می‌شود:

1. تحلیل بازار: مشاوران مارکتینگ توانایی ارزیابی دقیق بازار، رقبا و مشتریان را دارند. این تحلیل‌ها به بیزینس‌ها کمک می‌کند تا بهترین راهکارهای بازاریابی و فروش را برای رشد و توسعه کسب و کارشان شناسایی کنند.

2. استراتژی بازاریابی: مشاوران مارکتینگ می‌توانند به بیزینس‌ها در طراحی و اجرای استراتژی‌های بازاریابی مناسب کمک کنند. این شامل استفاده از روش‌های دیجیتالی، تبلیغات، و رویدادهای تبلیغاتی مختلف می‌شود.

3. بهبود حضور آنلاین: در دنیای امروزی، حضور آنلاین بسیار اهمیت دارد. مشاوران مارکتینگ می‌توانند به بیزینس‌ها در بهبود حضور آنلاین، ایجاد محتوا مناسب و استفاده از روش‌های بهینه‌سازی موتورهای جستجو کمک کنند.

4. ارتقاء تجربه مشتری: با توجه به دانش و تخصص خود، مشاوران مارکتینگ می‌توانند به بهبود تجربه مشتریان و ارتقاء روابط با آن‌ها کمک کنند. این امر می‌تواند به افزایش وفاداری مشتریان و افزایش فروش منجر شود.

5. انطباق با تغییرات بازار: مشاوران مارکتینگ می‌توانند به بیزینس‌ها در انطباق با تغییرات بازار و روندهای جدید کمک کنند تا بتوانند رقابتی بمانند و رشد خود را حفظ کنند.

6. بهره‌وری بالا: حضور مشاور مارکتینگ منجر به بهره‌وری بالاتر در استراتژی‌های بازاریابی و تبلیغاتی می‌شود که در نهایت به افزایش فروش و سودآوری کمک می‌کند.

از این رو، حضور یک مشاور مارکتینگ در کنار یک بیزینس می‌تواند بهبود قابل توجهی در عملکرد و موفقیت کسب و کارها داشته باشد.

مشاوره مارکتینگ

برای داشتن یک استراتژی مارکتینگ خوب، می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

1. تحلیل بازار: ابتدا نیاز است تا بازار مورد نظر و رقبا را به دقت بررسی کنید. شناخت دقیق از تقاضا و عرضه، روندهای بازار و نیازهای مشتریان اساسی برای شروع هر استراتژی مارکتینگ موفقیت‌آمیزی است.

2. تعیین هدف: باید هدف مشخص و قابل اندازه‌گیری برای استراتژی مارکتینگ خود داشته باشید. این هدف ممکن است شامل افزایش فروش، افزودن مشتریان جدید، افزایش شناخت برند یا ارتقاء تجربه مشتریان باشد.

3. تعیین گروه هدف: شناخت دقیق از گروه‌های هدف و نیازهای آن‌ها از مهمترین مراحل استراتژی مارکتینگ است. بر اساس این شناخت، می‌توانید استراتژی‌های خود را بهینه‌سازی کنید.

4. انتخاب روش‌های بازاریابی: بر اساس هدف و گروه هدف، باید روش‌های مناسبی برای بازاریابی انتخاب کنید. این شامل تبلیغات دیجیتال، تبلیغات تلویزیونی، استفاده از رسانه‌های اجتماعی، و رویدادهای تبلیغاتی مختلف می‌شود.

5. اندازه‌گیری و بهبود: باید قادر باشید اثربخشی استراتژی مارکتینگ خود را اندازه‌گیری کرده و بر اساس نتایج، آن را بهبود دهید. استفاده از ابزارهای اندازه‌گیری مانند KPIها (شاخص‌های عملکرد کلیدی) و بازخوردهای مشتریان می‌تواند به شما کمک کند تا استراتژی خود را بهبود بخشیده و بهینه کنید.

با دنبال کردن این مراحل و اجرای یک فرآیند تحلیلی و مدیریتی موثر، می‌توانید یک استراتژی مارکتینگ موفقیت‌آمیز داشته باشید.

در نهایت سعید مسعودی به ایکسب گفت: (( استفاده از مشاوران کار بلد به منزله هزینه برای سازمان‌ها نیست بزرگتزین سازمان‌ها و کسب و کار‌های ایرانی در حال حاضر در حوزه‌های مختلف اعم از بازاریابی، بازرگانی، سیستم سازی، منابع انسانی و … از مشاوران استفاده می‌کنند و این کار را سرمایه گذاری و عامل پیشرفت خود می‌دانند.))برای درخواست مشاوره کلیک کنید

استارت تجارت با روبل و ریال

استارت تجارت با روبل و ریال

رئیس‌کل بانک‌ مرکزی در نشستی با فعالان اقتصادی از برنامه سیاستگذار پولی برای راه‌اندازی ریال آفشور برای مبادلات تجاری با روسیه خبر داد. در این طرح بانک‌ مرکزی دو کشور متعهد شده‌اند ارز ریال و روبل را تا حد توازن تجاری دو کشور معاوضه کنند.

دستاورد صنعت / محمدرضا فرزین، رئیس کل بانک‌ مرکزی در نشست هم‌اندیشی با فعالان اقتصادی از برنامه بانک‌مرکزی برای آغاز استفاده از بازار ریال آفشور خبر داد. به گفته او، در اولین مرحله که آماده عملیاتی‌شدن است این طرح میان ایران و روسیه عملی خواهد شد؛ به این معنا که در قالب این طرح، بانک مرکزی ایران با بانک مرکزی روسیه توافق کرده است که ارز ریال و روبل را تا حد توازن تجاری دو کشور معاوضه کنند. همچنین مذاکرات با کشورهای عراق و افغانستان برای اجرای این طرح در جریان است.

روز گذشته، نشست هم‌اندیشی محمدرضا فرزین، رئیس کل بانک‌مرکزی با رئیس، هیات رئیسه و جمعی از اعضای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در محل بانک‌مرکزی برگزار شد. این نشست با هدف طرح دغدغه فعالان اقتصادی برگزار شد؛ اما رئیس کل نیز نکات مهمی را درباره سیاستگذاری پولی و ارزی مطرح کرد. برای مثال فرزین، با اشاره به اجرایی‌شدن قانون جدید بانک مرکزی از خردادماه امسال تاکید کرد: با اجرایی شدن قانون جدید اختیار بانک مرکزی برای نظارت و کنترل نقدینگی و اعتباری بیشتر و دستیابی به اهداف تعیین شده در حوزه شاخص‌های اقتصادی میسر خواهد شد.

همچنین یکی از مهم‌ترین محور اظهارات رئیس‌کل، درخواست او از معاونان ارزی و امور بین‌الملل بود تا با قید فوریت استفاده از ارز اشخاص و گواهی امتیاز صادراتی در مرکز مبادله ارز و طلای ایران و همچنین به‌کارگیری از ابزار ریال برون‌مرزی (آفشور) با روسیه را که اقدامات عملیاتی آن انجام گرفته است، در راستای حمایت عملی از صادرکنندگان و فعالان اقتصادی بخش خصوصی عملیاتی کنند. موضوعی که کریمی، معاون بین‌الملل فرزین در این جلسه درباره پیشرفت‌های آن گفت: ‌ریال برون‌مرزی هم‌اکنون با سه کشور روسیه، افغانستان و عراق در حال پیگیری است؛ کار درباره روسیه تقریبا به اتمام رسیده است و به زودی عملیاتی خواهد شد.

او ادامه داد: در قالب این طرح، بانک مرکزی ایران با بانک مرکزی روسیه توافق کرده است که ارز ریال و روبل را تا حد توازن تجاری دو کشور معاوضه کنند. به بیان ساده‌تر، توافق شده است که بانک مرکزی روسیه در ازای پرداخت ریال، به ما ارز روبل بدهد یا بالعکس.

به گفته او صادرکنندگان می‌توانند این ریال برون‌‌مرزی را در نمادی که در مرکز مبادله تحت عنوان «ریال برون مرزی» ایجاد خواهد شد، با ریال عادی به واردکنندگانی که واردات غیراساسی را از روسیه انجام می‌دهند، آزادانه به نرخ توافقی بفروشند. برآورد می‌شود که سطح مبادلات در این بخش حداکثر به میزان بالانس تجاری معادل یک تا 1.5میلیارد دلار برسد. همچنین کریمی درخصوص اقدامات انجام‌شده برای اجرایی شدن ریال آفشور در افغانستان و عراق نیز گفت: مذاکرات در این زمینه با طرف‌های عراقی و افغانستانی ادامه دارد.

معاون فرزین با اشاره به برگزاری جلساتی با صادرکنندگان روسیه تاکید کرد: از صادرکنندگان به روسیه می‌خواهیم صادرات خود را به روسیه، به‌صورت ریالی انجام دهند؛ زیرا همه فرآیندها در قالب عملیات بانکی و ابزارهای متنوع بانکی شامل اعتبار اسنادی و حواله بانکی و… از طریق روابط بانکی که میان 6بانک روسیه و بانک‌های ایرانی برقرار شده است. معاون امور بین‌الملل بانک مرکزی با اشاره به اینکه در این طرح، 6بانک روسیه و ایرانی با هم ارتباط دارند، گفت: صادرات با LC ریالی برای طرف روس، انجام می‌پذیرد و به محض اینکه براساس اسناد بانکی، این صادرات انجام شد و ریال آن نیز از حساب بانک مرکزی روسیه به حساب ریالی صادرکننده واریز شد، رفع تعهد صادراتی بلافاصله پذیرفته شده است.

توجه به تعادل در سیاستگذاری ارزی

فرزین در ادامه این نشست با اشاره به توفیق بانک مرکزی در بازگرداندن شاخص‌های نقدینگی، تورم و پایه پولی به روند بلندمدت و پیش‌بینی‌پذیر گفت: برنامه بانک مرکزی در سال جاری در قالب سیاست تثبیت، تعمیق و ثبات بازار ارز از طریق مرکز مبادله ارز و طلای ایران است. امسال با برنامه و سیاست اعتباری مشخص و هدف‌گذاری‌شده و با روش‌های تامین مالی تعهدی و استفاده از اقلام زیرخط ترازنامه بانک‌ها مانند اوراق گام، فکتورینگ، اعتبار اسنادی داخلی و برات الکترونیک به دنبال تامین مالی غیرتورمی در بخش‌های تولیدی هستیم. رئیس‌کل بانک ‌مرکزی با تاکید بر اینکه سیاست ارزی بانک مرکزی بر محور تامین مالی ارزی در کنار تنظیم بازار با استفاده از ایجاد ساختارهای مناسب مانند مرکز مبادله ارز و طلا تدوین شده است، گفت: در حوزه سیاستگذاری نرخ ارز نیز بانک مرکزی به سه تعادل، توجه ویژه دارد و آن اینکه، نرخ ارز باید به‌گونه‌ای تنظیم شود که تعادل بودجه‌ای دولت، تولیدکننده و مصرف‌کننده برقرار شود.

در غیر این صورت با توجه به اثرگذاری نرخ ارز شاهد بروز ناترازی در بازارها و همچنین تاثیرگذاری آن در شاخص‌های اقتصادی مانند نقدینگی، تورم و پایه پولی خواهیم بود. رئیس کل بانک مرکزی در ادامه با اشاره به اینکه سال گذشته با وجود مشکلات متعدد و تحریم‌ها بیش از 69میلیارد دلار تامین ارز انجام شد، تاکید کرد: برای تنظیم‌گری در بازار ارز و اصلاح ساختارها و زیربنای این بازار، مرکز مبادله ارز و طلای ایران راه‌اندازی شد که ضمن بررسی کاستی‌ها و مشکلات در سال جاری، با عمق بخشیدن به این بازار از طریق تنظیم گری و ایجاد زیرساخت‌های جدید در قالب سامانه‌ها، شاهد افزایش تسلط بانک مرکزی در بازار ارز خواهیم بود.

بازار ارز باید تابع قواعد خاص باشد

همچنین فرزین با اشاره به اهمیت تنظیم‌گری و مقررات‌گذاری در بازار ارز گفت: هیچ بازاری در دنیا بدون مقررات و دستورالعمل وجود ندارد و ما نیز معتقدیم بازار ارز و نرخ ارز نیز باید تابع قواعد و مقررات خاص خود باشد. ما در بانک مرکزی بر مساله مدیریت انتظارات تورمی تاکید زیادی داریم و در این زمینه تقاضای کمک از تمام بخش‌های دولتی، بخش خصوصی و فعالان اقتصادی در زمینه کاهش انتظارات تورمی داریم تا بتوانیم شاهد اثربخشی برنامه‌های کنترل تورم باشیم. فرزین در ادامه با اشاره به نتایج استفاده از دیپلماسی اقتصادی و گسترش روابط بانکی و تجاری با کشورهای هم‌پیمان و همسایه تاکید کرد: با گشایش‌های به‌وجودآمده، دسترسی کشور به منابع ارزی در سال جاری افزایش یافته است و قدرت مدیریت بیشتری نیز بر منابع ارزی زیادی که در خارج از کشور وجود دارد، خواهیم داشت. این موضوع البته بر افزایش تسلط بانک مرکزی بر بازار ارز، اثربخش خواهد بود.

ارزانترین پوشاک بچه گانه اینجاست

ارزانترین پوشاک بچه گانه اینجاست

تولیدی لباس بچه ‌گانه باغ سیب انواع لباس‌ها را با بهترین کیفیت و ضمانت مرجوعی در اختیار مصرف کنندگان قرار داده است. این مجموعه به عنوان عمده فروشی لباس بچگانه در حال فعالیت است. شما می‌توانید بدون هیچگونه واسطه‌ای خرید را تجربه کنید تا همه اجناس را با بهترین کیفیت و قیمت دریافت کنید. تولیدی لباس بچه‌گانه باغ سیب به سراسر کشور از جمله تهران، اصفهان، اهواز، شیراز، کرمان و غیره ارسال دارد. این مجموعه با تکیه بر دانش روز و داشتن چرخ‌های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک انواع لباس‌های بچگانه را به بازار عرضه کرده است. این تولیدی جزء شغل‌های سخت و دارای ریسک زیاد، اما بسیار شیرین می‌باشد. همواره تمامی محصولات با کیفیت را در اختیار بازار قرار داده است. اگر قرار است شروع به راه‌اندازی یک تولیدی کنید حتماً می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا بدون هیچگونه دردسر و مشکلاتی تولیدی خود را راه بیندازید.

عمده فروشی لباس بچه‌گانه

به دلیل فروش عمده لباس بچه‌گانه ارزان قیمت در باغ سیب افراد بسیار زیادی به آن مراجعه می‌کنند. شما عزیزان می‌توانید انواع اجناس را به صورت تخفیف‌دار و با بهترین قیمت دریافت کنید. این تولیدی همواره سعی کرده تا تمامی اجناس را بدون واسطه و با کمترین سود به دست شما عزیزان برساند. شما نیز به عنوان یک فروشنده می‌توانید تمامی پوشاک را به صورت عمده دریافت کنید تا بتوانید نیاز مشتریان را بدون دغدغه و با کمترین سود برطرف کنید. کیفیت محصولات در مجموعه باغ سیب کاملاً تضمین شده است. از لحاظ شستشو، کیفیت پارچه، چاپ و دوخت جزء بهترین‌هاست. یکی از سخت‌ترین روش‌ها برای فروشنده‌ها این است که تولیدی‌هایی را پیدا کنند که محصولات را بدون واسطه بخرند و آنها را با بهترین کیفیت در اختیار مشتری بگذارند.

تولیدی پوشاک بچه‌گانه باغ سیب اینترنتی

مجموعه باغ سیب با راه‌اندازی سایت تولیدی پوشاک بچه‌گانه باغ سیب این کار را برای شما آسان و راحت کرده است. شما می‌توانید با آسودگی و خیال راحت محصولات مورد نیاز خود را در تعداد مد نظر تهیه کنید. با خرید کالا از تولیدی می‌توانید با سامانه مطمئن و معتبر خرید خود را انجام دهید و با هر سلیقه‌ای محصول تهیه کنید. برای تجربه تنوع و طرح‌های فراوان با بالاترین کیفیت، بهترین قیمت، پشتیبانی قوی و پاسخگویی سریع به مجموعه باغ سیب مراجعه کنید. شما برای خرید کافیست با راه‌های ارتباطی در تماس باشید و یا به صورت آنلاین در سایت ثبت سفارش کنید. دوستانی که می‌خواهند برای خرید عمده لباس بچگانه مراجعه کنند بهتر است بدانند که تمامی محصولات دارای ضمانت کالا هستند و کیفیت دوخت آنها تضمین شده است. در آخر تمامی به این مزایا قیمت مناسب نیز اضافه می‌شود.

مزایای تولیدی لباس بچه‌گانه

با مراجعه تولیدی پوشاک بچه ‌گانه باغ سیب مزایای زیادی را مشاهده خواهید کرد. از جمله این مزایا می‌توان به کیفیت بالا، طرح‌ها و رنگ بندی‌های متنوع، قیمت مناسب، جنس با کیفیت، دسترسی آسان و سریع و سفارشی‌سازی لباس‌ها اشاره کرد. قیمت مناسب جزء عوامل مهم در خرید لباس است و خرید مستقیم از تولیدی به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید با مناسب‌ترین قیمت نیاز مشتری و خودتان را برطرف کنید؛ زیرا در این روش واسطه‌های تجاری کمتر هستند و شما به طور مستقیم از تولید خرید می‌کنید.

در تولیدی‌ها انواع پارچه‌ها و جنس‌های مختلف وجود دارند. تولیدی‌ها عموماً از مواد با کیفیت و استاندارد استفاده می‌کنند بنابراین می‌توانید با اطمینان خاطر تمامی لباس‌ها را خریداری کنید و از دوام آنها لذت ببرید. در  تولیدی پوشاک بچه‌گانه باغ سیب دسترسی به محصولات بسیار آسان است. شما به طور مستقیم می‌توانید با تولیدی تماس بگیرید و محصولات مورد نیاز را ثبت سفارش کنید. شما در این صورت بدون تاخیر تمامی لباس‌ها را دریافت خواهید کرد. شاید جالب باشد که بدانید امکان سفارشی‌سازی لباس‌ها نیز وجود دارد. معمولا تولیدی‌ها این امکان را به شما می‌دهند تا بتوانید لباس‌ها را در طرح‌ها، رنگبندی‌ها، سایز متعدد تهیه کنید.

عمده فروشی لباس بچه‌گانه باغ سیب

والدین می‌دانند که انتخاب بهترین لباس برای کودکان کمی دشوار است. اگر قصد خرید داشته باشید بهتر است به مراکزی مراجعه کنید که از بهترین نوع پارچه استفاده می‌کنند و هیچگونه حساسیتی برای کودکشان نخواهد داشت. اگر درباره جنس و نوع لباس کودک اطلاعات کافی داشته باشید می‌توانید بهترین‌ها را تهیه کنید. پیشنهاد ما به شما برای خرید بهتر و مقرون به صرفه‌تر این است که به تولیدی پوشاک بچه‌گانه باغ سیب مراجعه کنید. در این تولیدی‌ها با حذف واسطه‌ها شما می‌توانید لباس‌های با کیفیت را با مناسب‌ترین قیمت تهیه کنید.

از عوامل موثر در قیمت نهایی لباس‌های کودکانه، جنس لباس است. بهترین جنس پارچه نخ و پنبه می‌باشد و این دست از لباس‌ها، لباس‌های گران‌تر هستند. لباس‌هایی که الیاف مصنوعی دارند کیفیت پایین‌تر و البته قیمت ارزانی دارند و یک سری مشکلات برای کودکان به وجود بیاورند. اگر شما جزء افرادی هستید که می‌خواهید لباس کودک را با بهترین قیمت و کیفیت تهیه کنید حتماً باید به تولیدی مراجعه کنید. تولیدی‌ها با بهره‌گیری از بهترین متریال انواع لباس کودکانه را تولید کرده و در سطح کشور پخش کرده‌اند.

سخن پایانی

قبل از خرید شما باید اطلاعات لازم درباره تولیدی پوشاک بچه‌گانه باغ سیب را به دست بیاورید و از قابلیت‌ها و کیفیت محصولات آنها مطمئن شوید تا بتوانید با توجه به سلیقه و نیاز خود لباس مد نظر را تهیه نمایید. در هنگام خرید شرایط پرداخت و قوانین مربوطه را مد نظر قرار دهید و در مورد مرجوعی و تعویض کالا آگاهی کسب کنید. همچنین شما می‌توانید از تحقیقات و پیشنهادات ویژه تولیدی‌ها نیز بهره‌مند شوید. خرید مستقیم از تولیدی‌ها دارای مزایا و امتیازات بسیار زیادیست. شما می‌توانید انواع لباس‌های با کیفیت متنوع و قیمت مناسب را تهیه کنید. همچنین امکان سفارشی سازی لباس‌ها نیز امکان‌پذیر است. در این صورت می‌توانید بهترین انتخاب را برای کودک داشته باشید.

علاوه بر این، بسیاری از مجموعه‌ها به فکر راه‌اندازی تولیدی لباس بچه‌گانه باغ سیب هستند، برای این کار باید یک سری اقدامات انجام دهند. اول اینکه برای راه‌اندازی باید تمامی هزینه‌های مربوطه را محاسبه کنید و بر اساس میزان بودجه، تجهیزات و پارچه خریداری نمایید. توجه کنید که برای راه‌اندازی تولیدی باید علاوه بر داشتن مکان مناسب، پروانه کسب نیز دریافت کنید. قدم بعدی استخدام نیرو و خیاطان حرفه‌ای است. در مرحله آخر شما برای تاسیس تولیدی می‌توانید از تبلیغات و بازاریابی اصولی استفاده کنید یا سایت مد نظر خود را راه‌اندازی نمایید. تولیدی پوشاک بچگانه باغ سیب جزء بهترین مجموعه‌هایی است که همواره بهترین اجناس را در اختیار شما عزیزان قرار داده است. شما می‌توانید به صورت آنلاین و یا حضوری اقدام کنید.

شاهدانه، رمز سلامتی و جوانی

شاهدانه، رمز سلامتی و جوانی

شرکت مشاوره آلیانس (Alliance Consult LLC)، با علامت تجاری “My Hemp”، پیشرو در محصولات سازگار با محیط زیست تولید شده از شاهدانه صنعتی (دانه کنف) است. این شرکت بر تولید محصولات کاملا طبیعی، از جمله روغن شاهدانه فشرده سرد عاری از مواد افزودنی و نگهدارنده های مضر، مغز شاهدانه ارگانیک و سایر کالاهای با کیفیت بالا برای تقویت سیستم ایمنی بدن و بهبود کلی سلامت و تندرستی تمرکز دارد.

فلسفه شرکت مشاوره آلیانس تعهد به ارائه محصولاتی است که نه تنها برای مصرف کنندگان مفید هستند، بلکه پایدار و سازگار با محیط زیست نیز می باشند. این شرکت با بهره‌مندی از قدرت شاهدانه صنعتی، یک منبع تجدیدپذیر و چند منظوره، قادر به تولید طیف وسیعی از محصولاتی است که ضمن ارتقاء سلامت و تندرستی، به کره زمین نیز احترام می گذارد.

روغن شاهدانه،سرشار از اسیدهای چرب و ویتامین

روغن شاهدانه

یکی از محصولات برجسته شرکت مشاوره آلیانس، روغن شاهدانه (روغن کنف) فشرده سرد است که به دلیل خلوص و قدرت بالای آن، شناخته شده است. این روغن با استفاده از روشی تولید می شود که طبیعت مفید گیاه شاهدانه را حفظ می کند و سرشار از اسیدهای چرب ضروری، ویتامین ها و مواد معدنی است که از سیستم ایمنی بدن و نشاط کلی حمایت می کند. روغن فشرده سرد My Hemp عاری از مواد شیمیایی مصنوعی یا افزودنی ها، روشی تمیز و موثر برای گنجاندن مزایای شاهدانه در برنامه های روزانه سلامتی است.

مغز شاهدانه،منبع آنتی اکسیدان

علاوه بر روغن شاهدانه که محصول اصلی آنهاست، شرکت مشاوره آلیانس همچنین مغز شاهدانه ارگانیک را نیز ارائه می دهد، یک غذای فوق العاده سرشار از مواد مغذی، پروتئین، فیبر و آنتی اکسیدان. این دانه های همه کاره را می توان روی سالاد پاشید، در اسموتی مخلوط کرد یا به تنهایی به عنوان یک میان وعده مقوی میل کرد. شرکت مشاوره آلیانس با تهیه دانه های شاهدانه با بالاترین کیفیت و اطمینان از تولید پایدار آنها، گزینه ای غذایی سالم و سازگار با محیط زیست را برای مصرف کنندگان فراهم می کند.

علاوه بر این، تعهد شرکت مشاوره آلیانس به کیفیت، فراتر از محصولاتشان به تعهد آنها به شفافیت و شیوه های اخلاقی نیز گسترش می یابد. این شرکت با تولیدکنندگان دانه کنف (شاهدانه) که به روش های کشت ارگانیک و پایدار پایبند هستند، همکاری نزدیک دارد تا اطمینان حاصل کند که در هر مرحله از فرآیند تولید، بالاترین استانداردهای کیفیت و صداقت رعایت شود.

شاهدانه با پوشش شکلات
شاهدانه با پوشش شکلات

در نتیجه، تعهد شرکت مشاوره آلیانس به ایجاد محصولات سازگار با محیط زیست از شاهدانه صنعتی، در حال ایجاد استاندارد جدیدی برای سلامتی و تندرستی در این صنعت است. این شرکت از طریق طیف وسیعی از محصولات کاملا طبیعی، از جمله روغن شاهدانه فشرده سرد، مغز شاهدانه ارگانیک و موارد دیگر، مصرف کنندگان را قادر می سازد تا در حالی که از شیوه های پایدار حمایت می کنند، به سلامت خود اولویت دهند.

مزایای محصولات My Hemp را تجربه کنید و سفری را به سمت یک سبک زندگی سالم تر و پایدارتر آغاز کنید.

دانه کنف

شرکت مشاوره آلیانس، یک پیشگام در صنعت سلامت و تندرستی، با طیف وسیعی از محصولاتی که برای کمک به افراد در حفظ سلامتی، تقویت سیستم ایمنی و حفظ نشاط جوانی در سال‌های آینده طراحی شده‌اند، جایگاه ویژه‌ای برای خود ایجاد کرده است. مجموعه محصولات متنوع آلیانس که شامل مغز شاهدانه(کنف)، روغن شاهدانه(کنف)، پروتئین شاهدانه و مجموعه‌ای از محصولات مراقبت از پوست می‌شود، با دقت تولید شده است تا به مصرف کنندگان راهی طبیعی و مؤثر برای حمایت از تندرستی ارائه دهد.

پاستا شاهدانه
پاستا شاهدانه

مغز شاهدانه (کنف)، هسته محصولات شرکت مشاوره آلیانس است. این دانه‌ها سرشار از مواد مغذی، پروتئین، فیبر، اسیدهای چرب ضروری و آنتی‌اکسیدان هستند. این دانه‌های کوچک و قدرتمند، یک افزودنی همه‌کاره به هر رژیم غذایی محسوب می‌شوند و راهی ساده و خوشمزه برای افزایش مصرف مواد مغذی و ارتقای سلامتی از درون به بیرون ارائه می‌دهند. فرقی نمی‌کند روی سالاد پاشیده شوند، به اسموتی اضافه شوند یا به عنوان یک میان‌وعده جداگانه میل شوند، مغز شاهدانه یک منبع مناسب و پایدار از مواد مغذی برای افرادی است که به دنبال افزایش نشاط و شادی هستند.

روغن شاهدانه فشرده سرد محصول برجسته دیگری در خط تولید شرکت مشاوره آلیانس است که به دلیل خلوص و قدرت آن شناخته شده است. این روغن کاملا طبیعی سرشار از اسیدهای چرب امگا ۳ و امگا ۶، ویتامین‌ها و مواد معدنی است که برای سلامت بهینه ضروری هستند. مصرف منظم روغن شاهدانه می‌تواند به تقویت عملکرد سیستم ایمنی، بهبود سلامت قلب و عروق و ارتقای تندرستی کلی کمک کند و آن را به یک عنصر حیاتی برای هر فردی که به سلامت خود اهمیت می‌دهد، تبدیل کند.

پروتئین کنف

شرکت مشاوره آلیانس برای کسانی که به دنبال افزایش مصرف پروتئین هستند، پودرهای پروتئین شاهدانه را ارائه می‌دهد که از باکیفیت‌ترین دانه‌های شاهدانه به دست می‌آید. این پروتئین‌های گیاهی نه تنها به راحتی هضم می‌شوند، بلکه دارای یک پروفایل کامل از اسیدهای آمینه هستند که آن‌ها را به انتخابی ایده‌آل برای ورزشکاران، علاقه‌مندان به تناسب اندام و هر کسی که به دنبال رشد و ترمیم عضلات است، تبدیل می‌کند.

محصولات مراقبت از پوست

شامپو شاهدانه(کنف)
شامپو شاهدانه(کنف)

علاوه بر مکمل‌های غذایی، خط مراقبت از پوست شرکت مشاوره آلیانس از خواص تغذیه‌کننده شاهدانه برای ایجاد محصولاتی استفاده می‌کند که از پوستی سالم و جوان‌به‌نظر رسیدن حمایت می‌کنند. محصولات مراقبت از پوست بر پایه شاهدانه آن‌ها، از مرطوب کننده‌ها و سرم‌ها گرفته تا روغن‌های پاک‌کننده و ماسک‌ها، برای آبرسانی، جوان‌سازی و محافظت از پوست طراحی شده‌اند و به افراد کمک می‌کنند تا سال‌ها پوستی درخشان و جوان داشته باشند.

در نتیجه، خط تولید نوآورانه شرکت مشاوره آلیانس، گواهی بر تعهد این شرکت به کمک به افراد برای اولویت دادن به سلامتی و تندرستی خود است. این شرکت با بهره‌مندی از قدرت طبیعی شاهدانه صنعتی، طیف وسیعی از محصولات را ایجاد کرده است که نه تنها از عملکرد سیستم ایمنی و نشاط حمایت می‌کنند، بلکه تندرستی بلندمدت و ظاهری جوان را نیز ترویج می‌دهند. فواید تحول‌آفرین خط تولید شرکت مشاوره آلیانس را کشف کنید و سفری را به سمت زندگی سالم‌تر و پویاتر آغاز کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرکت آلیانس و محصولات این شرکت روی لینک زیر کلیک کنید:

موتور خاموش رشد اقتصادی

رکورد سرمایه‌گذاری خارجی در صنعت و معدن

مجله خبری ایکسب / حسین سلیمی/ رئیس انجمن سرمایه‌گذاری خارجی ایران نگاهی به وضعیت اقتصاد ایران نشان می‌دهد که باید در اجرای سیاست‌‌‌ها محتاطانه رفتار کرد. شرایط خاص امروز اقتصاد کشور به شکلی است که در دستکاری هر متغیر اقتصادی باید به همه جوانب امر توجه کرد. به‌عنوان مثال، اگر قرار بر افزایش رشد اقتصادی کشور از محل افزایش صادرات باشد، باید حل مشکلات ارزی و تورمی در دستور کار قرار گیرد. طبیعتا برای تحقق ثبات اقتصادی، سیاست کنترل رشد نقدینگی کماکان اجرایی شود و از آن سو اگر همین موضوع فراموش نشود، نمی‌‌‌توان انتظار مشاهده عملکرد قابل‌توجه از جانب صنایع با توجه به تنگنای مالی بنگاه‌‌‌ها را داشت. با توجه به اینکه ایران کشوری است که هم با کمبود ذخایر ارزی مواجه است و هم در چند سال اخیر با کمبود رشد اقتصادی روبه‌‌‌رو بوده است، باید به راه‌حلی برای عبور از رکود و نیز رکود تورمی برسیم؛ راهی که توام با افزایش رشد اقتصادی و توسعه صنعتی باشد.

بعضی از کشورهای آسیایی، ‌‌‌ از جمله کره‌جنوبی و چین که زمانی شرایط مشابه ایران را داشته‌‌‌اند، به راه‌‌‌‌حل‌‌‌های قابل اتکایی دست پیدا کرده‌‌‌اند و سیاستگذاران ایرانی نیز لازم است به این قبیل تجارب توجه کنند. ایران برای دستیابی به هدف توسعه و جهش تولید، به ۵۰ تا ۱۰۰میلیارد دلار سرمایه نیاز دارد که در حال حاضر در کشور وجود ندارد. یکی از بهترین راه‌‌‌ها برای حل این مشکل، جذب سرمایه از خارج کشور است. با توجه به تعدد ایرانیان خارج از کشور و سرمایه قابل‌توجه آنان، می‌‌‌توان به تزریق سرمایه آنها به کشور، در صورت بهبود شرایط اقتصاد کلان امیدوار بود. این مهم از آن جهت راهبردی است که اگر کشور تنها در یک‌سال با تزریق ۵۰میلیارد دلار سرمایه‌گذاری در اقتصاد ایران مواجه شود، ‌‌‌ جهش تولید و حل بحران‌های ارزی کشور قابل دسترس خواهد بود.

اما در جذب سرمایه‌گذاری خارجی نکته مهم این است که باید فورا وضعیت تعاملات سیاسی بین‌المللی کشور با کشورهای خارجی بهبود یابد و از طرف دیگر تدبیری در خصوص پذیرش مفاد سند FATF اتخاذ شود. البته امضای FATF الان هم در دستور کار دولت قرار دارد، اما زمان زیادی صرف این موضوع شده و نزدیک به ۱۰سال است که در این فقره کشور بلاتکلیف باقی مانده است و تا زمانی که این مشکلات حل نشود، ‌‌‌ هر سرمایه‌گذاری بخواهد وارد ایران شود باید با مشکل ورود نقدینگی و خروج منافع ناشی از آن مواجه شود.

علاوه بر اینکه اصلاح ساختارهای سیاسی برای جذب سرمایه‌گذار خارجی بسیار الزامی است، موارد دیگری نیز در تحقق این موضوع که برای نیل به رشد اقتصادی بالا ضروری است، باید لحاظ شود؛ چرا که در صورت بهبود روندهای موجود می‌‌‌توان روی وام‌‌‌ گرفتن از بانک‌ها و نهادهای بین‌المللی نیز حساب کرد. نباید فراموش کرد که یک‌دهه قبل چطور ترکیه نزدیک به ۱۰۰میلیارد دلار از صندوق همکاری‌‌‌های مالی بین‌المللی (IFC) وام گرفت و رشد اقتصادی خود را قوام و دوام بخشید. ایران نیز باید با بهبود روابط سیاسی با جهان، راه استفاده از فرصت‌‌‌های پیش‌رو را باز کند. اکثر کشورها از این قبیل وام‌‌‌ها به عنوان اهرم جهش اقتصادی استفاده می‌کنند و بعد از ایجاد رشد، با بهره‌‌‌های ناچیزی این بدهی‌‌‌ها را پرداخت می‌کنند.

یکی از افتخارات ایران این است که هیچ وقت بدهی بین‌المللی ندارد که نه‌تنها هیچ ایرادی ندارد که مزیت خوبی نیز است. در شرایطی نظیر وضعیت فعلی ایران، می‌‌‌توان از چنین مزیت‌‌‌هایی برای دریافت این نوع وام‌‌‌ها استفاده کرد و بعد از توسعه صنعت و رشد اقتصادی، از راه افزایش صادرات این بدهی‌‌‌ها را پرداخت کرد. اما لازم است در این نوشته تصریح کنم که با این طرز تفکر که صنایع ما صرفا متوجه داخل باشند و با رفع بخشی از نیاز داخلی فروش خود را پوشش دهند، جهش تولید محقق نخواهد شد.

تاکید می‌‌‌کنم در شرایط فعلی با تزریق خون تازه به رگ‌‌‌های نیمه‌‌‌جان اقتصاد ایران، حتی می‌‌‌توان رشدهای اقتصادی ۸ تا ۱۰درصدی را نیز متصور بود؛ منوط به اینکه سیاست‌‌‌های مناسب اتخاذ شود. چین زمانی نه‌چندان دور یک اقتصاد فقیر و بسته‌‌‌ آمیخته با مرام کمونیستی بود. باز کردن درهای اقتصاد از سوی سیاستمداران این کشور موجب شد تا‌‌‌ علاوه بر جذب بالای سرمایه‌‌‌ خارجی در چین، منابع مالی و انسانی مهاجر دوباره به این اقتصاد بازگردند و رشد نسبتا پایدار ۱۲درصدی را برای این کشور رقم بزنند.

ترکیه نیز با استفاده از این دست سرمایه‌‌‌ها، صنعت توریسم خود را گسترش داد و با همین اهرم، توانست نزدیک به ۳۰میلیارد دلار از محل ورود ۷۵میلیون توریست در سال کسب کند. ایران برای دستیابی به اهداف توسعه پایدار و جهش تولید، به نگرشی جدید در سیاست بین‌الملل، مبتنی بر جذب سرمایه خارجی جهت تحقق دقیق برنامه‌‌‌های صنعتی نیاز دارد. هم‌‌‌زمان بی‌‌‌اعتنایی به این مهم ممکن است سبب گرفتار شدن در دام رکود تورمی شود.

منبع: دنیای اقتصاد

محصولات مراقبت از پوست Kuafer، ارمغان سلامتی

محصولات مراقبت از پوست Kuafer، ارمغان سلامتی

شرکت IE Sadovnichiy Igor Pavlovich، خالق برند محبوب “کوافر”(Kuafer)، با طیف وسیعی از محصولات مراقبت از مو، بدن و پوست، یکی از شرکتهای پیشرو در صنعت مراقبت از پوست است. برند کوافر با تمرکز بر فرمول‌های موثر و متعادل، ویژگی‌های مصرفی بالا، بازخورد سریع و قیمت‌های مقرون به صرفه، شهرت دارد.

یکی از محصولات برجسته کوافر، شامپوهای این برند با نام تجاری BIODEPO است. شامپوها با فرمولاسیون حاوی مواد با کیفیت بالا و با هدف رفع مشکلات خاص مو مانند خشکی، وز شدن یا شوره سر، برای تمیز کردن و تغذیه مو طراحی شده‌اند تا موهایی سالم و درخشان به ارمغان بیاورند. مشتریان از نتایجی که پس از استفاده از شامپوهای کوافر مشاهده می‌کنند، ابراز رضایت می‌کنند و بسیاری از آن‌ها از بهبود بافت مو و سلامت کلی مو خبر می‌دهند.

شامپو درخت چای Biodepo

محصولات مراقبت از پوست و مو

علاوه بر شامپو، کوافر طیف وسیعی از محصولات مراقبت از بدن از جمله ژل دوش، کرم، لوسیون و بالم را نیز ارائه می‌دهد. این محصولات برای مرطوب کردن و تغذیه پوست فرموله شده‌اند و پوستی صاف و هیدراته را به ارمغان می‌آورند. مشتریان حس لوکس بودن محصولات مراقبت از بدن کوافر را دوست دارند و از ماندگاری اثر آن‌ها قدردانی می‌کنند.

یکی از عوامل کلیدی که کوافر را از سایر برندهای مراقبت از پوست متمایز می‌کند، تعهد آن‌ها به بازخورد مشتری است. این شرکت به طور فعال به دنبال نظرات مشتریان برای بهبود محصولات خود و اطمینان از برآورده شدن نیازها و انتظارات مصرف کنندگان است. این تعهد به رضایت مشتری به کوافر کمک کرده است تا پایگاه مشتری وفادار ایجاد کند و شهرت قوی در صنعت مراقبت از پوست به دست آورد.

ژل شستشوی حمام Biodepo

کوافر با وجود کیفیت بالای محصولات خود، همچنان به حفظ قیمت‌های مقرون به صرفه متعهد است. تعهد به مقرون به صرفه بودن، باعث می شود تا محصولات کوافرم برای طیف وسیعی از مصرف کنندگان در دسترس قرار باشد و همه افراد بتوانند از مزایای فرمول‌های موثر و نوآورانه آن‌ها بهره‌مند شوند.

در نتیجه، IE Sadovnichiy Igor Pavlovich و برند Kuafer به لطف محصولات موثر، تعهد به بازخورد مشتری و قیمت‌های مقرون به صرفه، خود را به عنوان رهبران صنعت مراقبت از پوست ثابت کرده‌اند. کوافر ضمن شهرت برتر و پایگاه مشتری وفادار، همچنان به پیشتازی در دنیای مراقبت از پوست برای سال‌های آینده ادامه خواهد داد.

ویژگی محصولات کوافر Kuafer

محصولات کوافر به دلیل فرمول‌های کاربردی خود که نتایج قابل مشاهده‌ای را ارائه می‌دهند، متمایز هستند.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد خط تولید کوافر، هم افزایی بین محصولات مختلف است. هر محصول شرکت با دقت تولید می شود تا اثرات سایر محصولات را تکمیل و تقویت کند و رویکردی جامع برای مراقبت از پوست ایجاد نماید. خواه شامپو و نرم کننده‌ای باشد که برای کار کردن با هم طراحی شده‌اند یا لوسیونی که بعد از ژل دوش، رطوبت را در پوست نگه می‌دارد، محصولات کوافر به گونه‌ای طراحی شده‌اند که حداکثر مزایا را برای مصرف کننده به همراه داشته باشد.

علاوه بر این، کوافر رویکردی آگاهانه در مصرف پیش می‌گیرد و اطمینان می‌دهد که محصولات آن‌ها نه تنها ماندگاری بالایی دارند، بلکه در بسته‌بندی‌های قابل بازیافت نیز عرضه می‌شوند. مشتریان می‌توانند مطمئن باشند که هر محصول برای مدت قابل توجهی برای آن‌ها ماندگار خواهد بود، نیاز به خرید چندباره را کاهش می‌دهد و ضایعات را به حداقل می‌رساند.

مشتری مداری

بستر اصلی موفقیت کوافر، رویکرد مشتری محور آن است. محصولات بر اساس نیازها و بازخورد مصرف کنندگان تولید می‌شود و دیدگاهها به دقت مورد مطالعه قرار می‌گیرد تا فرمولاسیون‌ها را بهبود بخشد. این تعهد به رضایت مشتری تضمین می‌کند که محصولات شرکت با مخاطبان هدف خود همخوانی داشته و به وعده‌های خود عمل می‌کنند.

اسپری صورت biodepo

علاوه بر کارآمدی و رویکرد مبتنی بر مشتری مداری، محصولات کوافر با بسته بندی و طراحی شیک نیز، رضایت مشتریان خود را جلب می کند . هر بطری یا ظرف نه تنها یک محصول مراقبت از پوست است، بلکه عنصری تزئینی است که فضای زندگی را زیبا می کند. این بسته‌بندی‌ها با خطوط براق، زیبایی مدرن و توجه به جزئیات، کل تجربه مراقبت از پوست را ارتقا می بخشد.

در نتیجه، کوافر با محصولات نوآورانه خود که ترکیبی از مواد با دقت انتخاب شده، فرمول‌های کاربردی و فلسفه ای مبتنی بر مشتری مداری، مفهوم مراقبت از پوست را بازتعریف کرده است. این برند از هم افزایی متفکرانه بین محصولات گرفته تا بسته بندی های پایدار و طراحی شیک، استاندارد جدیدی را در مراقبت از پوست تعیین کرده است. تفاوت را با کوافر تجربه کنید و از محصولات مراقبت از پوستی استفاده کنید که واقعا به شما اهمیت می دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط بیواسطه با این شرکت روی لینک زیر کلیک کنید:

5 هک نرم افزار CRM برای افزایش بهره وری تیم

5 هک نرم افزار CRM برای افزایش بهره وری تیم

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) با داشتن ویژگی های کاربردی باعث بهبود عملکرد تیم های مختلف در سازمان ها می شود. به کمک سی آر ام می توانید در زمان صرفه جویی کنید، فرایندهای مختلف را با کیفیت بیشتر انجام دهید و بر روی تسک های مهم تر تمرکز کنید.

CRM به کسب و کار شما کمک می کند تا روی زمان خود تمرکز کنید و چندین تسک کوچک و بزرگ را همزمان انجام دهید و در زمان خود صرفه جویی کنید. و فرقی ندارد در یک مکان فیزیکی تیم شما کار می کند یا از راه دور با تیم در ارتباط هستید، در هر صورت CRM نرم افزاری است برای راحتی، صرفه جویی در زمان و افزایش کیفیت عملکرد تیم شما.

در این مطلب به 5 هک و راهکار که CRM برای افزایش کارایی و بهره وری تیم به شما ارائه می دهد اشاره می کنیم.

1. اتوماسیون فرآیند فروش

فرآیند فروش مسیر فروش تیم شما را نشان می دهد و انجام خودکار بخش بزرگی از آن، از وقت گذاشتن برای تسک های تکراری و کوچک تر جلوگیری می کند. چرا که تیم شما با اتوماسیون این فرایند می تواند بر تسک ها و فعالیت های مهم تر تمرکز کند و کیفیت کارهای خود را افزایش دهد.

می توانید از سی آر ام برای ارسال خودکار ایمیل های شخصی سازی شده مشتریان استفاده کنید تا ارتباط خود را با آن ها حفظ کنید، همچنین می توانید مسئول یک پروژه را با تغییر مراحل به صورت خودکار تغییر دهید و هر فعالیت دیگری که فکر می کنید انجام خودکار آن باعث صرفه جویی در زمان شما می شود را به کمک آن پیش ببرید. در نتیجه احتمال خطا در تسک های فروش هم کاهش می یابد.

2. شناخت بهتر نیازهای مشتریان

5 هک نرم افزار CRM برای افزایش بهره وری تیم

در فرآیندهای فروش و بازاریابی به اطلاعات دقیقی از مشتری نیاز دارید. باید نیازها و رفتارهای مشتری را بدانید و بتوانید آن ها را به درستی تحلیل کنید. خوشبختانه نرم افزار CRM دانا به شما اطلاعات دقیقی از مشتریان می دهد تا عملکرد تیم های فروش و بازاریابی خود را بهبود ببخشید. می توانید ترندهای روز مانند چگونگی ارتباط داده های جمعیتی با اندازه معامله، زمان میانگینی که برای بستن معامله از طرف پرسونا نیاز است، و دلایل از دست دادن معاملات، را از طریق CRM داشته باشید.

این موارد به تیم های شما این قابلیت را می دهد تا اگر در مرحله ای با مشکلی یا چالشی رو به رو شدید، با توجه به این اطلاعات در صدد حل کردن این مشکلات بربیایند.

در ادامه به چند نمونه از ترندهایی که به بهبود کیفیت کمک می کنند، اشاره می کنیم:

  • چه طور داده های جمعیتی مانند تعداد کارکنان با اندازه معاملات در ارتباط است.
  • زمان میانگینی که برای بستن معامله از طرف پرسونا نیاز است.
  • دنبال کردن دلایلی که معاملات ناموفق باقی می مانند.

3. یافتن ریسک ها و موقعیت های حساس

داشبورهای CRM از اطلاعات مهم و عملکرد کسب و کار یک نمای یکپارچه ارائه می دهد. گزارشات و داده های کلیدی در دسترس شما هستند و به شما کمک می کنند تا هر مشکلی را بیابید و اگر به ارتقا و بهبود نیاز دارند آن ها را تغییر دهید. در داشبورد شما می توانید موارد کلیدی خود را پین کنید. حتی می توانید تعداد معاملات و اندازه معاملات، میانگین زمانی که برای بستن هر یک از این معاملات می گذارید و نرخ تبدیل مشتریان را داشته باشید.

به کمک این اطلاعات می توانید ریسک های موجود را در یابید و آن ها رفع کنید. برای مثال نرخ تبدیل شما ممکن است در مرحله ای خاص کاهش پیدا کرده یا نرخ بستن معاملات شما کاهش یافته است. این آمار و ارقام و داده ها آن جایی به کار سازمان شما می آید که شما را متوجه ریسک ها می کند و می توانید در اولین فرصت برای رفع هر گونه مشکلی که وجود دارد اقدام کنید و این ریسک ها را کاهش دهید.

مواردی که باید در داشبورد خود داشته باشید:

  • سرنخ ها و معاملات
  • تعداد معاملات در پایپ لاین فروش
  • اندازه میانگین هر معامله در پایپ لاین
  • زمان میانگین تبدیل سرنخ به مشتری
  • نرخ بستن معاملات: نرخ تبدیل سرنخ به مشتری

4. ادغام CRM با دیگر ابزارها

می توانید CRM را با ابزارهای دیگر ادغام کنید و با این کار می توانید بهره وری تیم خود را افزایش دهید. اگر بخواهید به سبک سنتی داده ها را از یک سیستم به سیستم دیگر انتقال دهید، هم زمان بر است و هم احتمال اشتباه و تکرار بی مورد وجود دارد. همین مورد باعث می شود کارهای مهم تان روی زمین بماند. اما ادغام CRM با ابزارهای دیگر باعث می شود از همه این ها دوری کنید.

می توانید از نرم افزار CRM دانا برای ادغام با ابزارهای دیگر مانند ابزاری ویدئو کنفرانس اقدام کنید و عملکرد تیم فروش و بازاریابی خود را تا حد امکان بهبود ببخشید. هر چه سی آر ام شما قوی تر باشد، فعالیت های بیشتری را نیز می توانید با ابزارهای دیگر انجام دهید. درست است این مورد مربوط به ابزارهایی است که باید ادغام کنید، اما اگر CRM شما عملکرد خوبی نداشته باشد نمی تواند از پس فعالیت های مختلف بر بیاید. CRM دانا به تیم شما کمک می کند بخش های مهم و کلیدی کارتان را به درستی مدیریت کنید.

5. همکاری تیم ها در پروژه های مختلف

5 هک نرم افزار CRM برای افزایش بهره وری تیم

یکی از ویژگی های بسیار مهم CRM این است که تیم های مختلف و اعضای سازمان با هم همکاری بهتری داشته باشند. اعضای تیم می توانند از طریق این نرم افزار به داده های مختلف که در کار خود به آن نیاز دارند، دسترسی پیدا کنند. برای مثال می توانید افراد را در کامنت ها تگ کنید و آن ها می توانند مستقیم وارد معامله شوند و تسکی که به آن ها محول شده را سریعا انجام دهند.

گرفتن اعلان از طرف همکار یا مدیران که نشان می دهد حالا زمان آن رسیده که شما کار را دست بگیرید، به بهره وری تیم کمک می کند و نظم و انضباط خاصی به روند کاری شما می دهد.

کسب و کارهای کوچک برای کارکرد بهتر تیمشان می توانند خیلی از CRM بهره ببرند. مثلا به فروشنده ها یا اعضای تیم فروش این امکان را می دهد در زمان مشخصی که اسم آن ها منشن می شود کار را دست بگیرند و به جای آن که تمرکز خود را روی تسک های مختلف و گاها نامربوط تقسیم کنند، تمرکزشان را روی کارهای مهم تر بگذارند.

سخن پایانی

شما با برداشتن قدم های کوچک می توانید بهره وری تیم خود را افزایش دهید. با ذخیره 20 دقیقه از روز خود و اضافه کردن آن به زمان های کاری شما، می تواند در روند کار و فعالیت های شما تاثیر زیادی بگذارد.

CRM دانا برای تمام سازمان ها به ویژه تیم هایی که به صورت دورکاری فعالیت می کنند بسیار به افزایش بهره وری تیم کمک می کند. فرقی ندارد کجا هستید، همیشه به CRM دانا دسترسی دارید. می توانید تیم خود را تشویق کنید تا وارد نرم افزار شوند و از این طریق عملکرد آن ها را زیر نظر بگیرید و بدانید تیم شما کجا چه کاری را انجام داده است.

همچنین داشتن یک CRM کاربردی در تیم تان به شما این امکان را می دهد تا نیازها و رفتارهای مشتری ها را زیر نظر بگیرید و اگر جایی نیاز به بهبود داشت، آن را ارتقا دهید و رضایت مشتری ها را افزایش دهید.

نوآوری در تولید ساندویچ پانل و پانلهای عایق صوت و حرارت

نوآوری در تولید ساندویچ پانل و پانل های عایق صوت

گروه پنل روسی،” Russian Panel Group“، تولید کننده پیشرو در صنعت ساختمان است که در زمینه ساخت و تولید انواع ساندویچ پانل، پانل‌های عایق صوت و بلوک هایی برای ساخت پارتیشن های داخلی ساختمان تخصص دارد.

این شرکت با تمرکز بر همه بخش های ساخت و ساز (عمرانی، صنعتی، مسکونی و غیره)، بازسازی (اسکان و خدمات رفاهی، شخصی) و محوطه سازی (معماری، محوطه سازی و غیره)، محصولاتی با کیفیت بالا ارائه می‌دهد که پاسخگوی نیازهای متنوع مشتریان باشد.

RPG ساندویچ پانل SML + XPS + SML

پانل های ساندویچی به دلیل دوام، بهره وری انرژی و سهولت نصب، انتخابی محبوب برای پروژه های ساختمانی هستند. “گروه پنل روسی” طیف گسترده ای از ساندویچ پانل را برای استفاده در ساختمان های مسکونی، تأسیسات صنعتی یا سازه های تجاری تولید می کند. این پانل ها با دارا بودن عایق حرارتی و صوتی برای حفاظت از محیط داخلی ساختمانها و کاهش هزینه های انرژی، ایده آل هستند.

پانلهای عایق صوت

علاوه بر ساندویچ پانل، شرکت Russian Panel Group پانل های عایق صوتی را تولید می کند که برای به حداقل رساندن انتقال صدا بین فضاها طراحی شده اند. این پانل ها به طور معمول در ساختمان های مسکونی، دفاتر، هتل ها و سایر محیط هایی که کنترل صدا برای آسایش ساکنین ضروری است، استفاده می شود. با تنوع طرح ها و اندازه‌های موجود، مشتریان می توانند راه حل مناسب برای عایق صوتی متناسب با نیازهای خاص خود را انتخاب کنند.

بلوک های سبک، عایق صوت و حرارت

بلوک های “گروه پنل روسی” برای پارتیشن های داخلی، راه حلی همه کاره و مقرون به صرفه برای ایجاد دیوارهای جداکننده در ساختمانهای مسکونی و تجاری ارائه می دهند. این بلوک ها به راحتی نصب می شوند، وزن سبکی دارند و عایق صوتی و حرارتی عالی را ارائه می دهند. فرقی نمی‌کند برای تقسیم اتاق‌ها در یک ساختمان مسکونی یا ایجاد پارتیشن‌های اداری در یک فضای تجاری باشد، این بلوک‌ها راه‌حلی کاربردی و کارآمد برای طراحی داخلی ارائه می‌دهند.

پانل RPG مدل Comfort Wellness

به طور کلی، “گروه پنل روسی” متعهد به ارائه محصولات ساختمانی نوآورانه و پایدار است که بالاترین استانداردهای کیفیت را رعایت کند . این شرکت با تمرکز ویژه بر رضایت مشتری و بهبود مستمر، هدف خود را بر تبدیل شدن به شریکی قابل اعتماد برای متخصصان ساخت و ساز و افرادی که به دنبال ارتقای فضای زندگی یا کاری خود هستند، قرار داده است.

تولید محصولات استاندارد و با فناوری بالا

“گروه پنل روسی” شرکتی است که در خط مقدم روندهای مدرن در زمینه مواد و متریال نوسازی قرار دارد. نوآوری در فناوری و صرفه جویی در انرژی، حجم فروش شرکت را بطور چشمگیری(ماهیانه ۵۰.۰۰۰ متر مربع محصول نهایی) افزایش داده است

این شرکت به طور مداوم آزمایشاتی را در موسسات ساختمانی انجام می دهد و تمامی مدارک مجوز لازم – گواهینامه ها، پروتکل ها و تاییدیه ها را در اختیار دارد. این تعهد به کنترل کیفیت تضمین می کند که تمام محصولات “گروه پنل روسی” بالاترین استانداردهای عملکرد و ایمنی را برآورده می کنند.

پانل RPG Basic پایه 10-100 میلیمتری

تمامی محصولات “گروه پنل روسی”، ثبت اختراع شده اند و نشان دهنده تعهد این شرکت به نوآوری و حمایت از مالکیت فکری آنها است. مجتمع تولیدی و انبار پیشرفته شرکت به مساحت ۵۰۰۰ متر مربع در منطقه مسکو، بالاشیخا، در ۷ کیلومتری جاده کمربندی مسکو، واقع شده است. این تاسیسات مجهز به ماشین آلات مدرن خودکار، ظرفیت تولید تا ۱۰۰.۰۰۰ متر مربع در ماه را دارد.

مجتمع انبار مدرن این امکان را برای “گروه پنل روسی” فراهم می کند تا نیازهای انواع مشتریان، از عمده فروشی تا خرده فروشی را تامین و ارسال کند.

این شرکت برای پاسخگویی به تقاضای بازار، دائماً مواد اولیه و موجودی انبار را در سطح مطلوبی نگه می دارد. علاوه بر این، تولید بر استفاده از مواد اولیه روسی متمرکز است که از تامین کنندگان داخلی حمایت می کند و به اقتصاد داخلی کمک می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط بیواسطه با شرکت Russian Panel Group با کلیلک بر روی لینک زیر،به صفحه این شرکت در سایت ایکسب مراجعه کنید.

جهان پرچم نشان، پیشرو در چاپ و تولید پرچم

جهان پرچم نشان، پیشرو در چاپ و تولید پرچم

شرکت جهان پرچم نشان مرجع فروش انواع پرچم شامل : پرچم تشریفات، پرچم اهتزاز، پرچم رومیزی ، پرچم ساحلی ( پرچم بادبانی ) و … با تکیه بر تجربیات دیرینه و به کارگیری ماشین آلات نوین روز در زمینه تولید پرچم مفتخر است آمادگی خود را جهت همکاری با ارگانها و موسسات و شرکتها و کارخانجات اعلام نماید . چاپ و تولید پرچم بدون محدودیت در رنگ و با هر تیراژ حتی یک عدد در اسرع وقت همراه با پایه درجه یک و با قیمت مناسب و ارسال به تمام نقاط کشور خدمت شما ارائه می شود.

پرچم تشریفات

پرچم تشریفات

پرچم تشریفات، یکی از کاربردی ترین پرچم ها، جهت نمایان کردن نماد یک شرکت، سازمان، موسسه و … است.این پرچم قابل استفاده در کنفرانسها، همایشها، سخنرانیها، هتل ها، شرکت ها و … بوده.

قیمت پرچم تشریفاتی بر حسب نوع پارچه و پایه ای که مشتری انتخاب می کند تعیین می شود که از انواع مختلف آن میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

  • پرچم تشریفات دورو معمولی
  • پرچم تشریفات لمینت یک رو
  • پرچم تشریفات مخروطی ( لمینت دورو )
  • پرچم تشریفات تی
  • پرچم تشریفات اف
  • پرچم تشریفات جیر گلدوزی
  • پرچم تشریفات پفکی
پرچم رومیزی

پرچم رومیزی

این نوع پرچم ، برروی پارچه ساتن مات و براق قابل ارائه است. پرچم‌ها همواره در نگاه مردمان ناخودآگاه نمادی از اقتدار و بزرگی را دارند. چاپ عکس و لوگو برند و یا شرکت بر روی پرچم قطعا می تواند، جایگاه شما را در محیط داخلی محل کار و یا محیط های عمومی و نمایشگاهی بالاتر ببرد. از این جهت، شما می‌توانید با نگاهی به شرکت های بزرگ به سادگی به این نکته پی ببرید که همواره در تلاشند از لوگو و نام خودشان بر روی میز های کارکنان در کنار درب ورودی و در کنار میز مدیر عامل استفاده نمایند.پیشنهاد ما این است که برای معرفی و اقتدار بخشیدن هرچه بیشتر به کسب کار خود از این شیوه بهره بگیرید.

  • پرچم رومیزی دورو معمولی
  • پرچم رومیزی لمینت
  • پرچم رومیزی گلدوزی
  • پرچم رومیزی پفکی
  • پرچم رومیزی تی
  • پرچم رومیزی ال
  • پرچم رومیزی دو میل و سه میل
پرچم اهتزاز

پرچم اهتزاز

قطعا شما هم بر روی پل ها و میادین، سر در مدارس، مراکز دولتی، سفارتخانه ها ، هیئت ها ، مساجد و… پرچم‌هایی به صورت عمودی یا افقی دیده اید که بر روی آن پرچم کشور، نماد شهرداری یا لوگوی شرکتی خاص نقش بسته است. پرچم اهتزاز یک عنصر بسیار موثر و قدرتمند در تبلیغات محیطی و یا معرفی برند شما می باشد.پرچم اهتزاز با نمایش لوگو و یا طرح مورد نظر برای چاپ پرچم در ارتفاع مناسب، بسیار سودمند عمل می کند.

این نوع پرچمها، در تمامی مراسم های ملی و یا در تمامی مجموعه ها، شرکتها و کارخانجات به صورت یک المان به کار گرفته می شود و در دو مدل مختلف به صورت عمودی و افقی تولید و چاپ می گردد. پرچم اهتزاز با استفاده از پارچه های مختلفی امکان تولید و فروش را دارد. پارچه ساتن در ضخامت های مختلفی در تولید پرچم مورد استفاده قرار می گیرد.چاپ های مورد استفاده در پرچم اهتزاز چاپ دیجیتال و چاپ سیلک می باشد.

پرچم بادبانی

پرچم بادبانی ( ساحلی )

یافتن راه های جدید برای جلب توجه رهگذران و رانندگان، به ویژه در مکان های پر از انواع تبلیغات، کار دشواری است. برای انجام این کار، دو عامل وجود دارد که باید در نظر گرفته شود: یک پیام مؤثر و یک رسانه که می تواند به شما یک دید کلی از پیام را بدهد. خلاقیت شما می تواند عامل اول را کنترل کند و ما به عامل دوم رسیدگی خواهیم کرد. پرچم های ساحلی یا بادبانی جهان پرچم نشان در اندازه های بزرگ برای استفاده در فضای باز و یا جلوی مغازه ها و فروشگاه ها هستند. شما می توانید از آنها برای تبلیغ تخفیف ها و یا معرفی برند خود در انواع مکان ها استفاده کنید

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرکت “جهان پرچم نشان” و دریافت قیمت انواع پرچم، روی لینک زیر کلیک کنید.

جدیدترین مطالب